Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een typische eigenschap van een marokkaanse vrouw?

Pagina's : [1] 2

MarocStar
22-08-2003, 12:59

Wat hebben marokkaanse vrouwen wat andere vrouwen van andere nationaliteiten niet hebben? Het kan zowel iets qua karakter zijn maar ook qua uiterlijk ;)

Chaimaatje
22-08-2003, 13:04
"dikke konten", brede heupen....:rolleyes:..mja dat hebben meerdere nationaliteiten.. ehh..jaloezie ( tegenover andere meiden/vrouwen )..hmm dat hebben ook meerdere nationaliteiten,.. OK CONCLUSIE..we zijn helemaal niet zo anders dan dat we denken :D

MarocStar
22-08-2003, 13:07
Origineel gepost door Chaimaatje "dikke konten", brede heupen....:rolleyes:..mja dat hebben meerdere nationaliteiten.. ehh..jaloezie ( tegenover andere meiden/vrouwen )..hmm dat hebben ook meerdere nationaliteiten,.. OK CONCLUSIE..we zijn helemaal niet zo anders dan dat we denken :D Je hebt uiterlijke karakteristieken gegeven over een marokkaanse vrouw waar ik het eens met je ben. Haha en jaloezie zie je idd bij meerdere nationaliteiten :D

MarocStar
22-08-2003, 13:08
Origineel gepost door Miss_Magrebia Wanneer ik naar me iegen moeder kijk: - Ze is "onverslaanbaar" - Staat altijd met beide benen op de grond. - Is een top moeder, vriendin, dochter en zus - Staan altijd voor iedereen klaar - Je kan er op bouwen :huil: MAMA ik hou van je!! aardig :)

celine_4ever
22-08-2003, 13:16

ze kunnen goed schreeuwen..... ik ben der 1 van..... :D

MarocStar
22-08-2003, 13:18
Origineel gepost door celine_4ever ze kunnen goed schreeuwen..... ik ben der 1 van..... :D Dat heb ik vaak genoeg in de trein gehoord :)

Chaimaatje
22-08-2003, 13:19
Origineel gepost door ********* Je hebt uiterlijke karakteristieken gegeven over een marokkaanse vrouw waar ik het eens met je ben. Haha en jaloezie zie je idd bij meerdere nationaliteiten :D ja met die heupen zit het goed bij ons :D (* gelukkig want vind het zelf erg mooi *) maar de rest..pff zou het niet weten...verschilt erg per vrouw toch?? misschien meer toewijding aan het gezin dan de meeste nationaliteiten...ja..denk het wel :) Maar...wat vind jij dan echt iets voor ons??? :D

Isha
22-08-2003, 13:24
Dat ze elkaar veel misgunnen! Dat ze het leuk vinden om te stoken,en je graag op je bek zien gaan! Dat ze je vies aankijken wanneer je met je vriend bent,en gewoon met hem proberen (!) te flirten. Maar gelukkig was zijn oog alleen op mij gericht :ego:

MarocStar
22-08-2003, 13:24
Origineel gepost door Chaimaatje ja met die heupen zit het goed bij ons :D (* gelukkig want vind het zelf erg mooi *) maar de rest..pff zou het niet weten...verschilt erg per vrouw toch?? misschien meer toewijding aan het gezin dan de meeste nationaliteiten...ja..denk het wel :) Maar...wat vind jij dan echt iets voor ons??? :D Ik vind marokkaanse dames stijl uitstralen als je begrijp wat ik bedoel. Niet iedereen is natuurlijk perfect, maar die look van vrouwen kan heel mooi zijn. En natuurlijk de heupjes waar de vrouwtjes trots op mogen zijn. Verder kunnen ze ook heel mysterieus zijn of overkomen.

Chaimaatje
22-08-2003, 13:26
Origineel gepost door ********* Ik vind marokkaanse dames stijl uitstralen als je begrijp wat ik bedoel. Niet iedereen is natuurlijk perfect, maar die look van vrouwen kan heel mooi zijn. En natuurlijk de heupjes waar de vrouwtjes trots op mogen zijn. Verder kunnen ze ook heel mysterieus zijn of overkomen. ja...heb je wel gelijk in :bril: :hihi:...er zitten echt topmeiden tussen bij ons..:goedzo:

Tijn
22-08-2003, 13:27
Ze zijn allemaal lid van de Sociale Controle Brigade :koppel: :schok:.............:gsm: :regie: :D

Chaimaatje
22-08-2003, 13:29
Origineel gepost door Tijn Ze zijn allemaal lid van de Sociale Controle Brigade :koppel: :schok:.............:gsm: :regie: :D :lol: hahahaaahhh dat is elke vrouw...

Junkie
22-08-2003, 13:31
Ze willen de baas spelen in huis.

MarocStar
22-08-2003, 13:51
Origineel gepost door Junkie Ze willen de baas spelen in huis. Nou dat zijn meer de nederlandse vrouwen :D

Lady_moi
22-08-2003, 14:03

ik heb ook brede heupen :kwaad: ik ben toch ook nie marokaans :)

Pagina's : [1] 2