Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : effe voorstellen!

laijla_1
22-08-2003, 12:42

hallo allemaal ik ben nieuw hier op yasmina.nl en begin eindelijk alles een beetje te kennen, maar toch wou ik me effe voorstellen! ik ben dus laijla uit België. ik ben 22 jaar jong, ik studeer nog en ga nu beginnen met een opleiding webdesign. Wie nog vragen heeft mag ze altijd stellen ofwel effe een pm sturen! Ik hoop dat ik hier veel leuke mensen zal leren kennen want ik ben namelijk een sociaal persoon! ik wens jullie nog allemaal heel veel plezier en hopelijk hebben we gauw een leuke babbel! doeiiiiiiiiiiii take care and just chill n relax greetzzzz laijla

Noa
22-08-2003, 12:43
Wees welkom meid en veel plezier hier....

Oem_Lena
22-08-2003, 12:44
welkom

Soefy
22-08-2003, 12:45
welkom..and have fun..;)

celine_4ever
22-08-2003, 12:46

welkom meissie ik hoop dat je het naar je zin heb..... ik hoop dat je niet gek word er lopen hier echt een paar seiko's rond :haha: maar het is erg verslavend dus kijk maar uit...... boussa mij :zwaai:

laijla_1
22-08-2003, 12:55
Chokran noa, lala_amira(alvast proficiat met de aankomende geboorte), soefy en celine 4_ever! en geen angst ik zal me nie te gek laten maken en hopelijk heb ik er nu geen verslaving bij hé ;)

Oem_Lena
22-08-2003, 12:57
Soekran :blauwkus:

celine_4ever
22-08-2003, 12:58
Origineel gepost door laijla_1 Chokran noa, lala_amira(alvast proficiat met de aankomende geboorte), soefy en celine 4_ever! en geen angst ik zal me nie te gek laten maken en hopelijk heb ik er nu geen verslaving bij hé ;) dat zeiden we allemaal en kijk ons nu.......:( verslaafd als gekken :haha:

laijla_1
22-08-2003, 12:58
Origineel gepost door Miss_Magrebia :bril: WazZ Up!!! just chillin n realxin enjoyin my last free days b4 i gotta go back 2 school!! and u? :)

laijla_1
22-08-2003, 13:00