Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is jouw voorbeeld in de maatschappij?

Pagina's : [1] 2

MarocStar
22-08-2003, 12:38

Iedereen zal wel een voorbeeld hebben. Wil je het net zo ver schoppen als een familielid die keihard heeft gestudeerd en nu de vruchten plukt of heb je TV persoonlijkheid als voorbeeld of iemand heel anders?

Chaimae
22-08-2003, 12:39
Ik heb nie echt een voorbeeld..Kwil eerst ff mezelf vinden voordat ik iemand anders als voorbeeld neem...

MarocStar
22-08-2003, 12:43
Origineel gepost door Chaimae Ik heb nie echt een voorbeeld..Kwil eerst ff mezelf vinden voordat ik iemand anders als voorbeeld neem... Heb je ook nooit iemand als voorbeeld gehad vroeger waarvan je dacht zo wil ik het later ook doen? :)

Chaimae
22-08-2003, 12:49
Ach ja..Vroeger..Toen was ik nog te jong...Toen waren The Backstreet Boys al een voorbeeld...:D

MarocStar
22-08-2003, 12:49

Origineel gepost door Chaimae Ach ja..Vroeger..Toen was ik nog te jong...Toen waren The Backstreet Boys al een voorbeeld...:D :D

miwoeren
22-08-2003, 12:51
MY SELF!!

MarocStar
22-08-2003, 12:53
Origineel gepost door miwoeren MY SELF!! Dat vind ik knap van je dat je dat over jezelf zegt :) Zeg eens waarom jij een voorbeeld voor jezelf bent :D

Tijn
22-08-2003, 13:08
Heb niet echt 1 voorbeeld, maar ben toevallig een boekie aan `t lezen over Steve Biko (cry freedom) en das best wel een held......helaas heeft ie z`n inspanningen om de apartheid in Zuid Afrika af te schaffen met de dood moeten bekopen :(

MarocStar
22-08-2003, 13:10
Origineel gepost door Tijn Heb niet echt 1 voorbeeld, maar ben toevallig een boekie aan `t lezen over Steve Biko (cry freedom) en das best wel een held......helaas heeft ie z`n inspanningen om de apartheid in Zuid Afrika af te schaffen met de dood moeten bekopen :( Ik heb er weleens over gehoord. Is het wel de moeite waard dus om het te lezen?

Tijn
22-08-2003, 13:19
Origineel gepost door ********* Ik heb er weleens over gehoord. Is het wel de moeite waard dus om het te lezen? Volgens mij wel......Is waar gebeurd en laat goed zien hoe smerig de zwarten in Zuid-Afrika tot voor kort werden behandeld. Die apartheid is niet echt een uitvinding waar de Nederlanders trots op kunnen zijn..... :zwaai: vergat `t ff te melden, maar voor de luie donders is er ook een film van gemaakt (geloof met Denzil Wasington) :D

MarocStar
22-08-2003, 13:21
Origineel gepost door Tijn Volgens mij wel......Is waar gebeurd en laat goed zien hoe smerig de zwarten in Zuid-Afrika tot voor kort werden behandeld. Die apartheid is niet echt een uitvinding waar de Nederlanders trots op kunnen zijn..... :zwaai: Ben ik volkomen met je eens. Dat is 1 van de mindere punten van Nederland geweest ;)

Chaimaatje
22-08-2003, 13:23
Origineel gepost door Tijn Volgens mij wel......Is waar gebeurd en laat goed zien hoe smerig de zwarten in Zuid-Afrika tot voor kort werden behandeld. Die apartheid is niet echt een uitvinding waar de Nederlanders trots op kunnen zijn..... :zwaai: :jammer: nee zeker niet... heb er zelfs in groep 8 een spreekbeurt overgehouden..:wijs: iedereen kwam aanzetten met spreekbeurten over leeuwen en het leven van het cavia...haha en ik de apartheid...:toink: mja...ben ook van plan om het boek te lezen...echt schandalig die tijd..en dan nog te bedenken dat het niet zo lang geleden opgehouden is..:jammer: Om even terug tekomen op je topic..:D..mijn grote voorbeeld is mijn vader...opgegroeid als arm jongetje in marokko....goed gestudeerd in nederland..veel offers gemaakt...en nu...baas van zijn eigen bedrijf...:) :Iluvu: ben zo trots op me papa..

MarocStar
22-08-2003, 13:26
Origineel gepost door Chaimaatje :jammer: nee zeker niet... heb er zelfs in groep 8 een spreekbeurt overgehouden..:wijs: iedereen kwam aanzetten met spreekbeurten over leeuwen en het leven van het cavia...haha en ik de apartheid...:toink: mja...ben ook van plan om het boek te lezen...echt schandalig die tijd..en dan nog te bedenken dat het niet zo lang geleden opgehouden is..:jammer: Om even terug tekomen op je topic..:D..mijn grote voorbeeld is mijn vader...opgegroeid als arm jongetje in marokko....goed gestudeerd in nederland..veel offers gemaakt...en nu...baas van zijn eigen bedrijf...:) :Iluvu: ben zo trots op me papa.. Daar mag je trots op zijn:goedzo:

Chaimaatje
22-08-2003, 13:27
Origineel gepost door ********* Daar mag je trots op zijn:goedzo: ;) dank je...

MarocStar
22-08-2003, 13:33

Origineel gepost door Chaimaatje ;) dank je... ;)

Pagina's : [1] 2