Bekijk originele versie : Hoe zou jij reageren?
celine_4ever
09-02-2007, 08:05
Je loopt samen met je gezin in de Kruidvat...
En opeens hoor je een oud mens tegen je kind zeggen: kan je niet uit kijken???
Maar met een botte toon...
Nou ik reageerde er op en zei het is maar een kind van 6 en hij heeft je niet gezien...
Hierbij mij exuuses...
Waarop zij dan weer antwoord hij moet beter uitkijken...:jammer:
Ik antwoorde nogmaals met het is een kind van 6 hierbij mij exuuses...
En waarop zij weer op reageert ach joh rot toch lekker op naar je eigen land...:jammer: :jammer: :jammer:
Wat zou jij gedaan hebben zou je erop ingaan???
Of zou je het negeren???
wallah ik zou haar zijn aangevallen denk ik. o mijn god ik kreeg echt een boos gevoel toen ik dit las :boos:
celine_4ever
09-02-2007, 08:11
Hmm dus je zou hetzelfde gereageerd hebben als mij...
Wat was ik blij dat me verloofde erbij was...
Want die zoon van die ouwe had ook een grote bek..
Moest wel lachen om me verloofde kom naar buiten dan zal je zien wat een buitenlander kan...:haha:
En toen ze gingen afrekenen bij de kassa zei ik keihard PAS OPPPPP HET IS EEN TURK WACHT TOT ER EEN NIEUWE KASSA OPEN GAAT MET EEN NEDERLANDER......Iedereen moest lachen want ze bleven doorgaan totdat ze buiten waren...
celine_4ever
09-02-2007, 08:32
:haha:
Echt alle buitenlanders kwamen naast ons staan we stonden met meer...
Ze wou me opeens aanvallen want ze liep kwaad naar me toe...
En ik zei ik sta hier wat wou je doen???
:haha:
Ik zei kom maar op...
Maar me engelachtige vriendin ging tussen ons staan en zei kom op loop naar buiten en je hebt er zelf om gevraagd...
Toen zei ze ja die vieze buitenlanders toen zei me vriendin nu moet je echt ophouden want zometeen ben je allebei je benen kwijt waar je zo last van hebt...
:haha: Me vriendin is zelf nederlands en ze keek me vriendin ook scheef aan..
Want dat was zehma de hele issue want ze zei je zoon had beter moeten uitkijken ik heb 2 benen die zwak zijn...
Toen zei me verloofde en zometeen zijn ze eraf dan heb je er ook geen last meer van :haha:
Ik zou d'r gewoon slaan.!
Mfelsa_nr1
09-02-2007, 08:39
Ik zou me Nlse paspoort erbij pakken en zeggen:
Kijks ouwe ik ben ook een Nederlander en ik ga lekker veel kids baren hier en blijf lekker hier oud worden....
celine_4ever
09-02-2007, 08:40
Ja die znoen had ik ook maar de manager kwam er tussen en me vriendin...
Me vriendin kent me langer dan vandaag ze weet dat ik het niet bij praten hou...
Ik had het zelf niet eens gehoord me verloofde wel en me vriendin...
Me vriendin riep al meteen ppffff dat je had niet moeten doen en zeggen...
Me verloofde zei ook dit is de eerste keer dat ik het bij praten hield echt ik weet niet wat er met me gebeurd is??? Hahahaha :hihi:....
Normaal had ik meteen gezegd jij en ik naar buiten...
celine_4ever
09-02-2007, 08:42
Ik zou me Nlse paspoort erbij pakken en zeggen:
Kijks ouwe ik ben ook een Nederlander en ik ga lekker veel kids baren hier en blijf lekker hier oud worden.... :hihi:
Ze moest eens weten me zoontje heeft nederlandse bloed in hem..
Maar ja natuurlijk ziet ze dat niet want ze ziet een buitenlandse kindje...
Ze was meteen uitgeluld toen ik zei hey bitch jou land die je jou land noemt..
Hebben onze vaders het wel gemaakt omdat jullie zo lui waren om te werken..
Mij vader heeft deze land gemaakt dus het is ons land bitch hahahaha..:hihi:
oemtarik
09-02-2007, 08:43
:lol:
had het ook zoiets een tijdje terug mee gemaakt
ik ging met tarik(3,5) naar de ah boodschappen doen, en hij reed met zo een kinderwinkelwagen en ja tarik is niet een van de snelste, dus hij liep langzaam en bekeek alle dingen op zijn gemak:hihi:
toen snauwde zo een kaktrutje hem zo af, loof even door joh, ok ik zei niks van, en zei tegen tarik loop even door schat, er zijn ook mensen die boodschappen moeten door.
toen we bij de ijsgedeelte kwamen, mocht hij een pakje ijs pakken,
die vrouw stond een paar meters van hem vandaan en ze begon hem weer zo af te snauwen(ik stond even bij de zuivelgedeelte)en tarik moest huilen
en ze smeet de deur van de vrieskast heel hard dicht, want madame had het koud, ik ben tekeer tegen haar gegaan, en heb dr van alles uit gemaakt
stomme mens, wat denkt ze wel niet.
mijn god. wat een kindonvriendelijk mens bah
celine_4ever
09-02-2007, 08:46
:lol:
had het ook zoiets een tijdje terug mee gemaakt
ik ging met tarik(3,5) naar de ah boodschappen doen, en hij reed met zo een kinderwinkelwagen en ja tarik is niet een van de snelste, dus hij liep langzaam en bekeek alle dingen op zijn gemak:hihi:
toen snauwde zo een kaktrutje hem zo af, loof even door joh, ok ik zei niks van, en zei tegen tarik loop even door schat, er zijn ook mensen die boodschappen moeten door.
toen we bij de ijsgedeelte kwamen, mocht hij een pakje ijs pakken,
die vrouw stond een paar meters van hem vandaan en ze begon hem weer zo af te snauwen(ik stond even bij de zuivelgedeelte)en tarik moest huilen
en ze smeet de deur van de vrieskast heel hard dicht, want madame had het koud, ik ben tekeer tegen haar gegaan, en heb dr van alles uit gemaakt
stomme mens, wat denkt ze wel niet.
mijn god. wat een kindonvriendelijk mens bah Jeetje wat een heks zeg...
En het ergste van alles me zoon had haar niet eens aangeraakt want hij liep langs der en niet tegen der aan...
Dus ik dacht tja het is toch een shiebenija ik bied gewoon me exuuses aan en klaar...
oemtarik
09-02-2007, 08:49
Jeetje wat een heks zeg...
En het ergste van alles me zoon had haar niet eens aangeraakt want hij liep langs der en niet tegen der aan...Dus ik dacht tja het is toch een shiebenija ik bied gewoon me exuuses aan en klaar...
had hij dat nou maar wel gedaan,:D
celine_4ever
09-02-2007, 08:50
had hij dat nou maar wel gedaan,:D
:hihi: Wallahillah...
En me zoontje is wel iemand die zegt sorry als hij iemand stoot ofzo....
ik zou ten eerste duidelijk zeggen : NEE ik blijf hier!
ten tweede : je gebrek aan opvoeding daar kun jij ook niets aan doen
celine_4ever
09-02-2007, 08:59
Ja dat zei me vriendin ook tegen der..
Jammer dat je zo bent opgevoed...
Ik zei wel tegen der kijk naar haar (naar me vriendin)
Voor haar heb ik respect voor haar maakt het niet uit waar haar vrienden vandaan komen zwart of wit of paars...
Neem maar een voorbeeld van haar...
celine_4ever
09-02-2007, 09:00
Ach ja dat soort mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.