Bekijk originele versie : Zwembadverbod voor jongeren Leidschendam
JeroenPaulusma
22-08-2003, 10:39
Zwembadverbod voor jongeren Leidschendam
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 21 augustus 2003 @ 20:55 - Bron: Haagsche Courant
In Leidschendam mogen jongeren vóór 14:00 niet meer zwemmen in het plaatselijke zwembad. Reden is de ernstige overlast die jongelui in het zwembad De Fluit veroorzaken. Volgens de gemeente brengen zij de veiligheid van andere bezoekers in gevaar.
Een paar weken terug besloot de gemeente al de openstelling op vrijdagavond te beperken voor jongeren tot en met 18 jaar, ook als gevolg van ernstige overlast. De politie zal de komende dagen intensief aanwezig zijn in en rond het zwembad.
Het verbod geldt voor alle jongeren. De gemeente Leidschendam-Voorburg vermeldt wel dat het expliciet Marokkaanse jongeren betreft, die verantwoordelijk zijn voor de overlast.
babyvanbelisma
22-08-2003, 10:42
Is het weer zo ver? Die marokkaanse 'jongetjes' van 14 en 15 die niet van al die 'zondige' nederlandse meiden af kunnen blijven.
Vroeger had ik het ook weleens maar ik had altijd wel mijn methodes om ze het af te leren....hihi
Origineel gepost door babyvanbelisma
Is het weer zo ver? Die marokkaanse 'jongetjes' van 14 en 15 die niet van al die 'zondige' nederlandse meiden af kunnen blijven.
Vroeger had ik het ook weleens maar ik had altijd wel mijn methodes om ze het af te leren....hihi
1000 zweepslagen en 1 jaar cel ? :D
Origineel gepost door JeroenPaulusma
Zwembadverbod voor jongeren Leidschendam
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 21 augustus 2003 @ 20:55 - Bron: Haagsche Courant
In Leidschendam mogen jongeren vóór 14:00 niet meer zwemmen in het plaatselijke zwembad. Reden is de ernstige overlast die jongelui in het zwembad De Fluit veroorzaken. Volgens de gemeente brengen zij de veiligheid van andere bezoekers in gevaar.
Een paar weken terug besloot de gemeente al de openstelling op vrijdagavond te beperken voor jongeren tot en met 18 jaar, ook als gevolg van ernstige overlast. De politie zal de komende dagen intensief aanwezig zijn in en rond het zwembad.
Het verbod geldt voor alle jongeren. De gemeente Leidschendam-Voorburg vermeldt wel dat het expliciet Marokkaanse jongeren betreft, die verantwoordelijk zijn voor de overlast.
Taj wat wil je ook als je het zwembad 'de fluit' noemt, dan zou ik opzoek gaan naar een darkroom.
arabchrstn
22-08-2003, 10:58
Origineel gepost door rnaj
Taj wat wil je ook als je het zwembad 'de fluit' noemt, dan zou ik opzoek gaan naar een darkroom.
Jij wel... ;)
babyvanbelisma
22-08-2003, 10:58
Origineel gepost door sword
1000 zweepslagen en 1 jaar cel ? :D
:D :lol:
Nee joh gekkie!! Die sukkels kwamen altijd onder water 'toevallig' langs bepaalde lichaamsdelen en na een waarschuwing of twee gaf ik ze een koekje van eigen deeg: onder water even het hele zaakje vastpakken en ongeveer 180 graden omdraaien. Oh ja, ook altijd een goede: flink knijpen....
Die Marokkaanse gasten weer...
Het zal een keertje niet! De schande!
babyvanbelisma
22-08-2003, 11:07
tja, het zijn de jonge hormoontjes die razen he....
tja, het zijn de jonge hormoontjes die razen he....
Nee, het zijn geoon onverlaten. Rotjochies. Die hormoontjes spelen bij elke jongen op, gelukkig dat de meeste jongens fatsoen is bijgebracht, anders zouden vrouwen helemaal niet meer kunnen leven in vrijheid.
babyvanbelisma
22-08-2003, 13:29
ja natuurlijk hebben nederlandse jongetjes ook hormonen, mijn opmerking was ook algemeen bedoeld.
Ik vraag me wel af waarom het altijd turkse en marokkaanse jongeren zijn. Iemand enig idee?
babyvanbelisma
22-08-2003, 13:34
Origineel gepost door vikker
Ik zou het niet weten, bij mij razen de hormonen og dagelijks door het lijf zonder dat ik andere vrouwen lastig val. (al heb ik er soms wel zin in :stout: )
:rolleyes:
Nou ik zou zeggen, ga eens uit je dak in zwembad de fluit, daar zijn ze dat blijkbaar alleen van marokkaanse jongeren gewend dus dan zorg jij gelijk voor variatie der rassen ;)
:zwaai:
ibtisamc
22-08-2003, 14:47
Origineel gepost door _CUTEY_
Die Marokkaanse gasten weer...
Het zal een keertje niet! De schande!
Je bent zelf ook een marokkaanse dus zwijg maar al!!!
ibtisamc
22-08-2003, 14:49
De beste oplossing hiervoor is:Een zwembad enkel en alleen voor jongens en een zwembad enkel en alleen voor meisjes.
ZO probleem is opgelost!!!
Origineel gepost door ibtisamc
Je bent zelf ook een marokkaanse dus zwijg maar al!!!
Dat ik Marokkaanse ben wil nog niet zeggen dat ik afkeurenswaardig gedrag tolereer van mijn medeMarokkaan!
Het spijt me zeer!
ibtisamc
22-08-2003, 14:55
Origineel gepost door _CUTEY_
Dat ik Marokkaanse ben wil nog niet zeggen dat ik afkeurenswaardig gedrag tolereer van mijn medeMarokkaan!
Het spijt me zeer!
Wel het spijt me ook zeer dat jij je schaamt om marokkaanse te zijn!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.