Bekijk originele versie : Marokkanen zijn Allah's stront...
dit zag ik op een sticker of papiertje geplakt in een trein, ik wou t meenemen om aan mn zus te laten zien maar t scheurde dus ik scheurde het er helemaal van af, maar t rare was dat het gewoon getypt was dus alsof diegene het uit een tijdschrift had gehaald ofzo :jammer:.
Trebendo
22-08-2003, 11:23
Origineel gepost door Jorginho
Geloof je dat er winkels zijn die dit soort troep durven te verkopen dan? Natuurlijk is dit door een zwakzinnige persoon getypt die niks beters te doen had. Logisch toch. Niks van aantrekken, er wordt overal gediscrimineerd. Op dit forum helaas ook veel richting Nederlanders, Joden en negers...die lui moeten de Koran beter lezen endie idiooit die dat heeft getypt moet door zijn bewakers terug naar het verpleeghuis worden gebracht.
Tfoe jij bent er ook weer :rolleyes:
Oem_Lena
22-08-2003, 11:24
Origineel gepost door trebendo
Tfoe jij bent er ook weer :rolleyes:
waarom zeg je dat :rolleyes:
Oem_Lena
22-08-2003, 11:25
Origineel gepost door Jorginho
Geloof je dat er winkels zijn die dit soort troep durven te verkopen dan? Natuurlijk is dit door een zwakzinnige persoon getypt die niks beters te doen had. Logisch toch. Niks van aantrekken, er wordt overal gediscrimineerd. Op dit forum helaas ook veel richting Nederlanders, Joden en negers...die lui moeten de Koran beter lezen endie idiooit die dat heeft getypt moet door zijn bewakers terug naar het verpleeghuis worden gebracht.
Dit is de eerste keer dat ik het met jou eens ben:)
trouwens hoe was je vakantie?
Miss_Crazy
22-08-2003, 12:09
je hebt ook zo'n site waar je die stickers van de brievenbus kan
maken en kan je ook kiezen bv:--->
NEE geen buitenlanders JA wel shoarma
tazzz :o :jammer:
Origineel gepost door Miss_Crazy
je hebt ook zo'n site waar je die stickers van de brievenbus kan
maken en kan je ook kiezen bv:--->
NEE geen buitenlanders JA wel shoarma
tazzz :o :jammer:
zoiets? ;)
http://pacific.photoisland.com/sessions/88744387763/20315748.jpg
Origineel gepost door TooCool
Tijn! :haha:
Die moet ik hebben in 't Arabisch/Frans! Om op onze brievenbus in Marokko te plakken. (Om de schijn op te wekken dat de deur wordt platgelopen bij mij :hihi: )
:D
[i]Face it peeps. We zijn voor at least nog 10 jaar de zondebokken. Pim zit te vers in 's mans geheugen. :ego:
Volgens mij verdiend Pim niet zovel credits, denk dat 9-11 meer de oorzaak is, want in andere Europese landen zijn ze ook op zoek naar zondebokken.
Maar met zo`n instelling kom je natuurlijk niet veel verder. Kan me voorstellen dat `t vermoeiend en niet gemakkelijk is, maar denk dat er echt wel aan gewerkt en een hoop verbeterd kan worden. Ik denk wel dat daar initiatieven van de eigen gemeenschap voor nodig zijn. Alleen al een betere organisatie kan een hoop schelen, zo weten de Turken volgens mij veel beter hoe bijvoorbeeld met kritiek om te gaan. Die nieuwe Marokkaanse directeur van Forum lijkt me trouwens wel een geschikte vent om`t een en ander aan te apkken...
dus niet zo snel de hoop opgeven :zwaai:
True, true. Was een beetje kort door de bocht:).
Wij Marokkanen zijn alleen in staat tot iets a la Koerswijziging. Leuk en wel, maar nada effect. http://213.247.44.2/forums/images/smilies/moe.gif
Sadik Harchaoui... Nou, hij mag zich nog bewijzen. Die vorige gozer vond ik wel een leuke man.
Volgens mij kunnen "jullie" meer dan je denkt, alleen mist er een hoop zelfvertrouwen. Ik denk zelf trouwens ook wel wat "oplossingen" te weten, maar zodra ik daar mee kom voelt de marokkaan zich helaas al snel aangevallen (denk b.v. aan importhuwelijken ;) ).
die vorige gast vond ik geloof ik een beetje naief, dez heb ik alle vertrouwen in, jullie dadelijk ook hoop ik ;)
Dat weet ik nog net zo niet. Hij durft weliswaar een hand in eigen boezem te steken, maar 't raakt kant nog wal. Als je dat interview met hem op NOVA hebt gezien, n.a.v die demo in A'dam begrijp je wat ik bedoel. :)
Geef maar eens een voorbeeld waar hij zich dan vergist? Ben benieuwd.
Origineel gepost door AdamX
Peace
altijd prettig zo`n peaceduif ;)
Zo en straks krijgen we van Tijn les in zelfgemaakte boerenkool met Worst.
samiratjee
28-08-2003, 16:50
Origineel gepost door deheks
Zo en straks krijgen we van Tijn les in zelfgemaakte boerenkool met Worst.
:maf3: jigghhhh
miriammetje
28-08-2003, 16:54
Origineel gepost door lala_amira
Dit is de eerste keer dat ik het met jou eens ben:)
trouwens hoe was je vakantie?
me tooo :p
Miss_Crazy
28-08-2003, 19:58
Origineel gepost door Tijn
zoiets? ;)
http://pacific.photoisland.com/sessions/88744387763/20315748.jpg
k zie niets :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.