Da_flow
13-07-2002, 21:05
Vandaag had ik de vreemdste dag uit mijn leven. Het was vroeg in de ochtend en op de klok kon ik zien dat het bijna 14.15 uur was. Gelukkig net op tijd voor het ontbijt, dacht ik bij mezelf. Kom beneden aangeslenterd, zie tot mijn verbazing dat mijn keuken gestolen is. Tfoe heb ik weer, wil ik een ei gaan bakken staat de keuken er niet. Ach ja kan gebeuren, ik bel maandag wel de politie. Gelukkig heb ik mijn buurjongen nog, een geflipte Turk. Dus ik effe bij hem binnengestrompeld, de situatie uitgelegd en hij een jointje draaien en maar zeggen dat het wel goedkomt. Dus ik daar ontbijten en toen maar besloten om weer naar huis te gaan. Thuis aangekomen zie ik dat die spijkers mijn hele huis hebben leeggehaald. Tfoe melliet elhayet op dat moment. Kon geen tv kijken niks. Nou der zat niet veel anders op dan maar even naar buiten te gaan, om te kijken of wahed junkie mijn inboedel aan het veilen was. Dus ik nog steeds in mijn boxershort, naar de coffeeshop wandelen. Kom ik daar aan en zie ik tot mijn verbazing dat mijn keuken ingebouwd was. Hey zij ik tegen Achmed A. dat is mijn keuken. Hij boos en schreeuwen, jouw keuke niet is van mij. Ewa AA is goed met je druiloor, zij ik tegen hem en toen liep ik maar weer weg. Dus ik zo over straat slenteren als een dakloze met een verslaving aan zijn broek. Voor ik het wist werd ik gearresteerd en meegenomen naar het bureau. In de cel bracht ik twee dagen door en toen lieten ze me weer los. Ik kreeg gelukkig een broek mee met streepjes, maar ik was tenminste niet meer halfnaakt. Terwijl ik van het bureau naar mijn lege huis wandelde, liep ik langs de Moskee. Ik besloot om maar eens naar binnen te gaan, het was immers al zo lang geleden. Toen ik binnenwas, stopte ik voor het tapijtje waar alle schoenen in de rek stonden. Keek goed om me heen, en stopte een paar mooie gympen in mijn broek. Toen draaide ik me om en rende weg. Buiten aangekomen, had ik de lakschoentjes (Bristol) aangetrokken en mijn halve gare slippers weggegooid. Ik besloot om mijn reis voort te zetten en zodoende liep ik Jennifer Lopez tegen het lijf. Ze vroeg me of ik zin had om met haar uit te gaan, maar ik zij nee "ik moet zo werken". Dit was zo een beetje mijn dag ...