Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdwenen SONJA BAKKER TOPIC..!!???? Hier is de nieuwe Dames!!! KLIKKEN MAAR!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Raatjuh
08-02-2007, 17:20

Dus Dame svan d eoude topic hier zijn jullie weer welkom!!!!!!!!!!!!:banana: Hoe gaat het met jullie, en het dieeten! Sorry, maar ik was zo druk met school en stage dat ik bijna geen tijd had om op t forum te komen!!! Yallah hoeveel zijn jullie al afgevallen!! Bij mij is er al 4, 5 kilo af:D:banana:

Raatjuh
08-02-2007, 18:24
Kom op dames..!!!!!!!!! UP :nijn:

_LoVeLy_HaNaN_
08-02-2007, 18:55
Netjes meid. In hoeveel dagen ben je die 5 kilo kwijt geraakt en hoe heb je dat gedaan?

schouila
08-02-2007, 20:21
haaii k ben sinds maandag begonnen aan die Sonja Bakker dieeet...En k hoop echt dat het werkt,,, Het is geen moeilijk dieet,,maar een dure:( ... Nou nu maar hopen dat we resultaat boeken;)

Raatjuh
09-02-2007, 09:43

Netjes meid. In hoeveel dagen ben je die 5 kilo kwijt geraakt en hoe heb je dat gedaan? zit nu in week 4;) dus reken maar uit:hihi:

elmoslimaa
09-02-2007, 10:31
ik heb net 1 dag achter de rug,viel best mee 2 liter water drinken dat is echt moeilijk en ik sport 2 keer in de week heb nog een lange weg te gaan .

kaat112
09-02-2007, 11:37
Raatjuhh :kus: Super dat je een nieuwe hebt geopend. Ikke, uhm, ben niet zo goed bezig :o , ben het helemaal zat aan het worden, het 'bakkeren', elke dag die vieze aardappels......... :rolleyes: Maar gisterenavond was lekker. We mochten kipfilet met mie, dus ik heb een sausje gemaakt van tomatenpuree, gembersiroop, ketjap en sambal, dat gekookt en daarna bij de kip en mie gedaan.... hmm, was zalig. Vanavond staat een 'groentenburger' op het menu....... Maar ik denk dat ik zo nog een broodje ga halen als lunch. En dan ga ik morgen sporten :D . De topic was weg, en gelijk ook mijn motivatie :traan1:

tetouania_a15
09-02-2007, 11:42
Raatjuhh :kus: Super dat je een nieuwe hebt geopend. Ikke, uhm, ben niet zo goed bezig :o , ben het helemaal zat aan het worden, het 'bakkeren', elke dag die vieze aardappels......... :rolleyes: Maar gisterenavond was lekker. We mochten kipfilet met mie, dus ik heb een sausje gemaakt van tomatenpuree, gembersiroop, ketjap en sambal, dat gekookt en daarna bij de kip en mie gedaan.... hmm, was zalig. Vanavond staat een 'groentenburger' op het menu....... Maar ik denk dat ik zo nog een broodje ga halen als lunch. En dan ga ik morgen sporten :D . De topic was weg, en gelijk ook mijn motivatie :traan1: bij welke weeek ben je

kaat112
09-02-2007, 15:15
week 4

Raatjuh
09-02-2007, 16:15
Raatjuhh :kus: Super dat je een nieuwe hebt geopend. Ikke, uhm, ben niet zo goed bezig :o , ben het helemaal zat aan het worden, het 'bakkeren', elke dag die vieze aardappels......... :rolleyes: Maar gisterenavond was lekker. We mochten kipfilet met mie, dus ik heb een sausje gemaakt van tomatenpuree, gembersiroop, ketjap en sambal, dat gekookt en daarna bij de kip en mie gedaan.... hmm, was zalig. Vanavond staat een 'groentenburger' op het menu....... Maar ik denk dat ik zo nog een broodje ga halen als lunch. En dan ga ik morgen sporten :D . De topic was weg, en gelijk ook mijn motivatie :traan1: Nou he same story bij mij:( Ik ben de afgelopen week ook zeeeeer slecht bezig geweest.. maar goed! Ik denk dat ik week 4 maar s over doe of zal ik gewoon door gaan!! Wat denk jij? Ik d8 ook weer opnieuw beginnen met week 1 maar goed!!:maf2: Laat ik eerst deze week maar afmaken! Sport al d ehele week, vnvnd weer salsa airobics :banana:

Raatjuh
09-02-2007, 16:36
bij welke weeek ben je Week 4 man! En jij? was toen pas begonnen he?? Hoe bevalt week 1?:o

Raatjuh
09-02-2007, 21:25
:regie: KOMP OPPPPPPPPPPPPP DAMESSSSSSSSSSSS WERE Is THE SONJA SPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:banana: upppppp:nijn:

samiratjee
09-02-2007, 22:09
Ben na 3 maanden weer opnieuw begonnen, zit nu in week 1 al 1,5 kilo eraf. Maar ja dat is meestal toch vocht. Vorige keer 4 kilo in 4 weken eraf..nu insha allah 6 kilo eraf in weken. Aardappels maak ik elke avond lekkerder door een beetje ui, tomaat en peper azijn en zout toe te voegen. Soms doe ik ook lekker veel groentes erbij, gekookte wortels/sperzieboontjes/snijbonen stukjes komkommer. Dan heb een bord vol met eten nie normaal :eek:En het vult ook lekker. Ik hou me niet aan de groentes van SB want ik lust nie alles. Ik maak gewoon wat ik zelf lekker vind ;) maar ik kies dan gewoon voor andere groentes.

Raatjuh
09-02-2007, 22:28
Ben na 3 maanden weer opnieuw begonnen, zit nu in week 1 al 1,5 kilo eraf. Maar ja dat is meestal toch vocht. Vorige keer 4 kilo in 4 weken eraf..nu insha allah 6 kilo eraf in weken. Aardappels maak ik elke avond lekkerder door een beetje ui, tomaat en peper azijn en zout toe te voegen. Soms doe ik ook lekker veel groentes erbij, gekookte wortels/sperzieboontjes/snijbonen stukjes komkommer. Dan heb een bord vol met eten nie normaal :eek:En het vult ook lekker. Ik hou me niet aan de groentes van SB want ik lust nie alles. Ik maak gewoon wat ik zelf lekker vind ;) maar ik kies dan gewoon voor andere groentes. JA, het gaat uiteindelijk om de variatie in je eten! Hou vol meid! Sport je er ook naast?

samiratjee
09-02-2007, 22:32

JA, het gaat uiteindelijk om de variatie in je eten! Hou vol meid! Sport je er ook naast? Elke dag sowieso een half uurtje..behalve zaterdag. Als ik zondig probeer ik 60 min te sporten.:banana:

Pagina's : [1] 2 3