Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor het eerst naar je schoonouders

Pagina's : [1] 2 3 4

Felicity
08-02-2007, 16:26

Voor het eerst naar je schoonouders op bezoek....hoe pakte je dat aan :D

Kwebbel_24
08-02-2007, 16:28
:hihi: goeie

fatt
08-02-2007, 16:30
ben je al getrouwd of nog verloofd? (niet dat het veel uitmaakt) maar euhhhhhh jah..... leer ze geen dingen aan he Maak een leuke bord met marokkaanse koekjes, (of koop ze) Leuke decoratie voor thuis... eigenlijk denk ik niets speciaals dan wanener je naar iemand anders gaat denk ik.... Wonen ze in nederland gewoon

Gordon
08-02-2007, 16:31
Allereerst zorg dat je er goed, netjes en verzorgd uitziet. Niet overdressed als een opmaakpop, gekleed in de nieuwste jurk met mouwen tot de grond, maar zeker ook niet underdressed, dat je daar als een slons zit. Hou het netjes en simpel. Ten tweede: neem een kleinigheidje mee, kan in de vorm van een cadeautje, iets leuks voor de kids (voor zover die er zijn) een zelfgebakken cake, je kan het zo gek niet bedenken, een leuke binnenkomer… Last but definitely not least, wees jezelf, probeer je thuis te voelen, vertrouwd te raken met de manier waarop het er bij hen thuis aan toe gaat. Praat mee, discussier mee, help zijn moeder in de keuken, wees gewoon leuk, lief en behulpzaam… Jezelf dus ;)

Felicity
08-02-2007, 16:44

:hihi: goeie :bril:

Felicity
08-02-2007, 16:45
ben je al getrouwd of nog verloofd? (niet dat het veel uitmaakt) maar euhhhhhh jah..... leer ze geen dingen aan he Maak een leuke bord met marokkaanse koekjes, (of koop ze) Leuke decoratie voor thuis... eigenlijk denk ik niets speciaals dan wanener je naar iemand anders gaat denk ik.... Wonen ze in nederland gewoon Ik ben al getrouwd ..maar ben benieuwd hoe anderen dat hadden aangepakt. Hoe bedoel je met 'leer ze geen dingen aan' ?

Felicity
08-02-2007, 16:48
Allereerst zorg dat je er goed, netjes en verzorgd uitziet. Niet overdressed als een opmaakpop, gekleed in de nieuwste jurk met mouwen tot de grond, maar zeker ook niet underdressed, dat je daar als een slons zit. Hou het netjes en simpel. Ten tweede: neem een kleinigheidje mee, kan in de vorm van een cadeautje, iets leuks voor de kids (voor zover die er zijn) een zelfgebakken cake, je kan het zo gek niet bedenken, een leuke binnenkomer… Last but definitely not least, wees jezelf, probeer je thuis te voelen, vertrouwd te raken met de manier waarop het er bij hen thuis aan toe gaat. Praat mee, discussier mee, help zijn moeder in de keuken, wees gewoon leuk, lief en behulpzaam… Jezelf dus ;) Ik ga dit jaar voor het eerst naar mijn schoonouders in Marokko. Ze wonen zelf niet in Marokko maar zij zullen daar wel zijn. Tell me ladiessssssssss waar moet ik op letten ? :maf2:

Felicity
08-02-2007, 16:50
Kwebbel :o waarom heb je je reactie gewist

Kwebbel_24
08-02-2007, 16:54
Dit stond er mop :D :bril: wanneer ga je.. zal ik aan je denken!! Moet niet zo moeilijk zijn meid.. gewoon jezelf zijn.. eerste keer is altijd eng.. kijk uit dat je niet struikelt :hihi: Mijn eerste keer moet ook nog komen :o

fatt
08-02-2007, 17:23
Ik ben al getrouwd ..maar ben benieuwd hoe anderen dat hadden aangepakt. Hoe bedoel je met 'leer ze geen dingen aan' ? :hihi: Niet dat je meteen met die ene wasmachine naar binnenkomt die ze opeens nodig hadden omdat de oude net kapot gegaan is, en als ze een keer zeggen dat de magnetron het opgegeven heeft dat je dat ook maar meteen geeft .................. (why not als je er het geld voor hebt en het kunt missen). Het probleem is als je het geld neit hebt maar wel meteen met dure dingen aankomt dat ze da naltijd verwachten dat je met dure dingen gaat aankomen... snappisch.... Als je nieuw bent wil je van alles voor ze doen, maar daarna kan er helaas verandering in komen :maf: Groetjes Fat

Felicity
08-02-2007, 17:41
:hihi: Niet dat je meteen met die ene wasmachine naar binnenkomt die ze opeens nodig hadden omdat de oude net kapot gegaan is, en als ze een keer zeggen dat de magnetron het opgegeven heeft dat je dat ook maar meteen geeft .................. (why not als je er het geld voor hebt en het kunt missen). Het probleem is als je het geld neit hebt maar wel meteen met dure dingen aankomt dat ze da naltijd verwachten dat je met dure dingen gaat aankomen... snappisch.... Als je nieuw bent wil je van alles voor ze doen, maar daarna kan er helaas verandering in komen :maf: Groetjes Fat oh bedoel je zo :hihi: Veranderingen vanuit jezelf of je schoonouders ?

Felicity
08-02-2007, 17:46
Dit stond er mop :D wanneer ga je.. zal ik aan je denken!! Moet niet zo moeilijk zijn meid.. gewoon jezelf zijn.. eerste keer is altijd eng.. kijk uit dat je niet struikelt :hihi: Mijn eerste keer moet ook nog komen :o :hihi: We gaan dit jaar voor het eerst gezamenlijk naar Marokko insha'Allah. Samen met mijn schoonzusje (vrouw van zijn broer) en zijn 2 ongetrouwde broers. Ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten :maf2: Het zijn schatten van mensen maar ik maak me wel een beetje druk. Ik zal ook wel moeten helpen in de keuken enzo maar ben geen keukenprinses :o :(

Felicity
08-02-2007, 17:48
felicity ik dacht dat je al een tijdje getrouwd was??!!! hoe komt het dat je je schoonouders nog nooit hebt bezocht? :eek: Mijn schoonouders wonen niet in Nederland en ik zal voor het eerst bij ze in huis zijn de komende vakantie. Ik ben nog niet zo lang getrouwd hoor :o

Felicity
08-02-2007, 17:50
Vertel eens hoe het bij jullie ging dames ...ben daar wel benieuwd naar. En Doenja hoe was het bij jou in Marokko :o ?

Felicity
08-02-2007, 17:58

ooooooooooooooooooooh ok didnt know that!! In marokko? :o !! de eerste keer dat ik ging.. was dag naa onze bruiloft!! mijn hele schoonfamilie was daaar.. hebben gegeten en gepraat en toen was het ijs al gebroken eigenlijk! hij heeft een hele sociale fam!! dus als jij niet praat doen zij dat voor jou!!! Ging je daarna meteen naar je eigen huis of bleef je bij je schoonouders? Hoe ging dat dan...hielp je mee in de keuken enzo.....en het badkamer gebeuren :o ?

Pagina's : [1] 2 3 4