Bekijk originele versie : Belgische Ardennen!!!
Insaan_feshkel
08-02-2007, 15:02
We willen insha Allah over 2 weken naar de belgische Ardennen :banana: mn eerste 'kaaskoppen' vakantie :hihi:
IK HEB ER ZIN INNNNN :banana:
Wie is er weleens naar de Ardennen geweest en hoe vond je het :banana:
Hoelang ga je? en paas die site van die bungalowtje enzo
Insaan_feshkel
08-02-2007, 15:06
voor een weekje (voorjaarsvakantie) en voor het eerst met de kids insha Allah omdat het dicht bij huis is (verre reizen liever alleen met mn man en kids bij ma)
Kijk op www.bungalows.nl :kus:
ardennen, veel marokkanen doen dat. en ondertussen shoppen? dat vind ik niet bij zo een vakantie passen. toen ik ging skieen vroeg een tante van mij of ze goedkope spulletjes hadden:maf2:
je moet gaan relaxen, kanovaren, wandelen en je ogen goed open houden om al dat moois te zien
OemNusayba
08-02-2007, 15:09
Charleroi, daar kan je beter niet naartoe. Het is een vieze grijze grauwe stad waar niet echt iets te zien valt.
toen ik ging skieen vroeg een tante van mij of ze goedkope spulletjes hadden:maf2:
:haha:
wallah ik lig dubbel
je hebt ook een kabouter plop in de ardennen, moet je eens na kijken!
ik ben nu toch wel een beetje jaloers, ik wil ook:traan1:
:haha:
wallah ik lig dubbel
Zij is het type , kopen en vergaren en meenemen naar marokko!:maf2:
oem_ayman
08-02-2007, 15:16
ik woon al drie jaar in belgie en ik ben er nog steeds niet geweest:moe:
het schijnt er prachtig te zijn en echt de moeite waard, alsof je je bevindt aan de andere kant van de wereld, althans dat heb ik gehoord, ik ga er van de zomer inshaallah ook naartoe voor een paar dagen, aangezien ik met mijn dikke toeter dan niet naar marokko kan
sihamkleuter
08-02-2007, 15:17
Charleroi, daar kan je beter niet naartoe. Het is een vieze grijze grauwe stad waar niet echt iets te zien valt.
Je haalt de woorden uit mijn mond.
ben een poosje terug wel naar een stadje geweest in deardennen net over de grens bij frankrijk,belgie en luxemburg. (in die drie-punt ligt het.
dat was wel een prachtig stadje
weet effe niet meer hoe het heet.......
je hebt ook een kabouter plop in de ardennen, moet je eens na kijken!
ik ben nu toch wel een beetje jaloers, ik wil ook:traan1:
ja klopt! Plopsa land toch?
wil ik ook een keer naartoe met de kids.
tangia19
08-02-2007, 15:19
jij ookal :hihi: ?
OemAbdoellah
08-02-2007, 15:20
felesteeeeek a insaan ihihiih
ik ga komende week insha allaah!
lekker genieteen ik hoop dat het gaat sneeuwen!
Insaan_feshkel
08-02-2007, 15:20
ardennen, veel marokkanen doen dat. en ondertussen shoppen? dat vind ik niet bij zo een vakantie passen. toen ik ging skieen vroeg een tante van mij of ze goedkope spulletjes hadden:maf2:
je moet gaan relaxen, kanovaren, wandelen en je ogen goed open houden om al dat moois te zien
Nee we gaan zeker neit om te shoppen want dan blijf ik liever in NL. We gaan ONTSPANNEN, wandelen, fietsen, varen, paardrijden etc , samen als gezinnetje :banana:
maar wil wel 1 dag de drukte opzoeken, lekker winkelen :banana:
Insaan_feshkel
08-02-2007, 15:22
Het klonk me al grauw in de oren charloi, liever half uur verder rijden zijn we in Brussel :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.