Bekijk originele versie : Vraagje aan de Marokkaanse jongen
samira_el
21-08-2003, 21:36
Wie kent dit v.b:
Mohammed wil niet trouwen met Loubna uit Nederland hij wil liever trouwen met Fatoush uit de bergen...
Waarom prefereren jullie een meisje uit de bergen?
Oem_Lena
21-08-2003, 21:37
omdat ze alleen maar ja kunnen zeggen :)oeps ben geen
jongen
samira_el
21-08-2003, 21:38
Origineel gepost door lala_amira
jongen
Maakt niks uit hoor..
Maar wat bedoel je met omdat ze alleen maar Ja kunnen zeggen.
Wie kan dat
Oem_Lena
21-08-2003, 21:42
Origineel gepost door samira_el
Maakt niks uit hoor..
Maar wat bedoel je met omdat ze alleen maar Ja kunnen zeggen.
Wie kan dat
De meiden uit de bergen kunnen de eerste 3 jaar
alleen ja zeggen,na 3 jaar krijgen ze horentje dan
kunnen ze opeens wel nee zeggen
ik *** maar wat hoor :cool:
samira_el
21-08-2003, 21:44
De meiden uit de bergen kunnen de eerste 3 jaar
alleen ja zeggen,na 3 jaar krijgen ze horentje dan
kunnen ze opeens wel nee zeggen
ik *** maar wat hoor :cool:
Tog heb je wel gelijk..
Ik ken een jongen die een meisje uit Marokko nam omdat de meisjes in Nederland verpest waren zei hij tegen me..
Ik stond hem zo aan te kijken, en hij meteen: "niks persoonlijks hoor"
Terwijl die meisjes in Marokko juist hartstikke gluiperig zijn :rolleyes:
Oem_Lena
21-08-2003, 21:46
Alhamdoelillah niet allemaal je hebt goede meisje in marokko
en ook in nederland :)
samira_el
21-08-2003, 21:50
Alhamdoelillah niet allemaal je hebt goede meisje in marokko
en ook in nederland :)
Ja, dat klopt..
Ik ga nu video kijken met mijn nicht.
Fijne avond nog
--xxx--
Oem_Lena
21-08-2003, 21:51
Ja, dat klopt..
Ik ga nu video kijken met mijn nicht.
Fijne avond nog
--xxx--
jij ook doeiii :zwaai:
ladymarueca
21-08-2003, 22:16
weet je wat het is ze willen een meid uit de bergen ,omdat die zoals boven gezegd is alleen ja antwoord! en niets te zeggen heeft ze is afhankelijk en heeft niets te zeggen!! dat is wat ze willen.
de meiden uit nederland zijn onafhankelijk hebben baan, enz.
Maar er zijn overal rotte appels zowel in marokko als hier en dat is overal. Dus die stelling van hun slaat gewoon nergens op
xxx from a lady
al_hamka
21-08-2003, 22:17
Wie kent dit v.b:
Mohammed wil niet trouwen met Loubna uit Nederland hij wil liever trouwen met Fatoush uit de bergen...
Misschien omdat ze niet zoveel spatjes hebben?! Ze vinden alles goed zoals het is omdat ze niets gewend zijn?!
Misschien.... (verbeter me als ik het fout heb) :)
** SouSou **
En vrouw uit Marokko trouwen, kost meer moeite. Je moet heel veel regelen. Papieren etc. Je moet geld neertellen voor de inburgeringscursus. Je moet haar meer bijstaan, de eerste jaren omdat ze de taal niet beheerst. Dat is Fatoush.
En dan heb je Loubna uit Nederland. Ze is ook Marokkaans. Voor haar hoeft hij niets te regelen.
Waarom kiest hij dan toch voor Fatoush? En samen met hem driekwart van de Marokkaanse jongens? Omdat ze gek zijn op moeite? Omdat ze graag geld over de balk gooien?
Antwoord: nee. Als de Marokkaanse meiden zich nu eens als moslimvrouwen zouden gedragen, dan zou al die moeite niet nodig zijn geweest.
PS: Ik zeg niet dat de Marokkaanse jongens zich wel allemaal goed als moslimmannen gedragen. Ik geef alleen een verklaring.
diesel49
21-08-2003, 23:11
jongen
schande dat je zo over je zusters spreek uit Marokko..... maar je heb wel gelijk! :giechel:
diesel49
21-08-2003, 23:13
Wie kent dit v.b:
lieve samira,
Voor mij maakt het niet uit een meisje uit de bergen of een meisje uit Holland. Een slang blijft toch een slang! :giechel: :zwaai:
Omdat ik hoofdpijn van jullie krijg!!! :(
Ik wil juist met een meisje uit Nederland trouwen. Wat moet ik nou met één of andere boerin die alleen maar ja kan knikken? Ik zou wel met een meisje uit Marokko trouwen als ze goed geschoold is. :)
Men zegt dan wel dat meisjes uit Marokko makkelijk in bedwang te houden zijn, maar dat is niet waar. Een meisje is een meisje, met goed communicatie kom je een heel eind :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.