Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen...........dus geen contact meer met vriendinnen.

Pagina's : [1] 2 3 4

Femme21
21-08-2003, 21:15

Hoi meiden, Jullie zullen het allemaal wel meegemaakt hebben. Een vriendin die trouwt en daarna alle cotacten met vriendinnen verbreekt. Omdat manlief dit zo graag wil. Dat er wat is verandert aan je manier van leven als je getrouwd bent wil ik wel begrijpen. Maar dat sommige meiden denken dat je leven is afgelopen als je getrouwd bent kan ik niet vatten. Van de mannen begrijp ik niet dat ze willen dat hun vrouw contact verbreekt met haar vriendinnen. En dat vrouwen dit accepteren snap ik al helemaal niet meer. Waarom denken meiden ( en mannen) dat na het trouwen heel wat dingen moeten veranderen. Ik zou hier graag reacties op willen hebben.

mrscapone
21-08-2003, 22:25
dat zou ik ook wel willen weten, dus getrouwde vrouwen en mannen geef ff antwoord

babyvanbelisma
22-08-2003, 10:14
Ik ben nog niet getrouwd maar mijn verloofde zegt nu al dat er twee vriendinnen van mij zijn waarvan hij liever ziet dat ik niet meer met ze omga. Dat wil hij omdat hij vindt dat ze een slechte invloed op mij kunnen hebben. Ze gaan veel uit, drinken, blowen, doen aan sex enz. Ik weet ook wel dat dat allemaal haram is, maar verder zijn het echt lieve meiden. Maar ik ben m al aan het ompraten dus ik denk dat het wel mee zal vallen....:) Liefs, baby

mimi_tangaouia
22-08-2003, 10:16
als je getrouwd bent dan veranderd er veel in je leven je mannetje staat op nr een en je vriendinnen zal je wat minder zien maar mijn man moet mij niet gaan verbieden om geen contact meer te houden met mijn vriendinnen tenzij hij een goede reden moet hebben bijv dat ze een slechte invloed hebben ofzo dan kan ik het wel begrijpen

babyvanbelisma
22-08-2003, 10:19

Ik ben het opzich ook wel met hem eens, want het is ook nog eens zo dat die meiden altijd geldproblemen hebben en dan hoor ik maanden niks van ze en dan opeens bellen ze of ik ze even 350 euro kan lenen. Ik heb ze 1 keer geld geleend en ik heb het nooit meer terug gekregen. Dus eigenlijk zijn het niet zulke goeie vriendinnen, maar ja, ik laat niet graag mensen vallen..

babyvanbelisma
22-08-2003, 10:30
Ja dat is wel waar....maar ik denk dan misschien kun je een goede invloed op ze hebben. Maar ja, voor sommige is het soms al te laat...

Atlas_Gebergte
22-08-2003, 11:40
Sallaam zoals de meeste nu hier wel weten, ik ben ook van de zomer hamdoulillah getrouwd, maar eerlijk is eerlijk er is nog niet zoveel veranderd hoor. Ik zie zo ie zo me vriendinnen weining dan voorheen, omdat we allemaal een drukke leven hebben, en we werken allemaal, we moeten elkaar echt opbellen en in onze agenda's kijken wanneer we wel beschikbaar zijn om leuke dingen te gaan doen samen. Maar me man verbied het me zeker niet, daar hebben we het al uitgebreid over gehad voor dat we gingen trouwen. Ik verbied hem ook niet dat hij met zijn vriend niet om moet gaan?????? kijk als het slechte meiden waren die alleen met haram dingen bezig zijn, ja dan is het een andere verhaal, maar ik ga zo ie zo al niet met zulke meiden om, ik ga alleen met meiden om die echt met de islam bezig zijn en waar ik ook van kan leren. Hamdoulillah. Wa Sallaam Alikoum

Tijn
22-08-2003, 11:43
Origineel gepost door Miss_Magrebia wanneeer ik vriendinnen heb die zukle dingen doen bnat lehram dan kap ik direct met ze (nadat ik ze heb geprobeerd om te praten), wanneer ik toekiijk terwijl ze alleen le hram doen ben ik in feite nog erger dan hun..... mijn , man zal mij dat dan ook niet kunnen verbieden, ik verbied het mezelf! ...volgens mij kwam ik net een berichtje tegen waarin iemand "zwart" werk zocht? :D

mimi_tangaouia
22-08-2003, 13:14
Origineel gepost door Tijn ...volgens mij kwam ik net een berichtje tegen waarin iemand "zwart" werk zocht? :D very funny maar niet heus misschien heeft zij daar een hele goede reden voor :jammer:

Atlas_Gebergte
22-08-2003, 13:47
Zo Miss powergirl!!!!!!!!!!!!!!! Wa Sallaam alikoum

GangstaLovin
22-08-2003, 15:21
Origineel gepost door Miss_Magrebia wanneeer ik vriendinnen heb die zukle dingen doen bnat lehram dan kap ik direct met ze (nadat ik ze heb geprobeerd om te praten), wanneer ik toekiijk terwijl ze alleen le hram doen ben ik in feite nog erger dan hun..... mijn , man zal mij dat dan ook niet kunnen verbieden, ik verbied het mezelf! Blijkbaar nooit van unconditional love gehoord :rolleyes: Als mijn beste vriendin weet ik veel wat allemaal doet ...blijft ze gewoon mijn vriendin. Ik zou haar nooit laten vallen ...

SarahBlue
22-08-2003, 17:02
Vriendinnen die slecht zijn of een slechte invloed op je hebben, zijn geen goeie vriendinnen dus die gooi jezelf al weg(of heb je uberhaupt al niet). Dus dat hoeft mijn a.s man niet meer voor mij te doen.

Moeslimma87
25-08-2003, 17:22
jou man zal jou niet voor niks zeggen dat je moet kappen met sommige vriendinnen. Hij zal er misschien wel zijn redenen voor hebben. redenen die vrouwlief misschien niet kent. snappie? dus als mijn man dat me zou vragen zou ik eerste de reden vragen en zal dan wel bespreken, als er wat te bespreken valt!! het hangt er een beetje vanaf toch??

Mocro4eva
25-08-2003, 23:27
Origineel gepost door Femme21 Hoi meiden, Jullie zullen het allemaal wel meegemaakt hebben. Een vriendin die trouwt en daarna alle cotacten met vriendinnen verbreekt. Omdat manlief dit zo graag wil. Dat er wat is verandert aan je manier van leven als je getrouwd bent wil ik wel begrijpen. Maar dat sommige meiden denken dat je leven is afgelopen als je getrouwd bent kan ik niet vatten. Van de mannen begrijp ik niet dat ze willen dat hun vrouw contact verbreekt met haar vriendinnen. En dat vrouwen dit accepteren snap ik al helemaal niet meer. Waarom denken meiden ( en mannen) dat na het trouwen heel wat dingen moeten veranderen. Ik zou hier graag reacties op willen hebben. Ik begrijp wat je bedoelt, maar concrete antwoorden op je vragen heb ik niet. Ik heb het eerlijk gezegd nog niet echt meegemaakt. Binnenkort gaat 1 van mijn beste vriendinnen trouwen en we hadden het laatst nog over dit onderwerp. Ze vertelde me dat haar (toekomstige) man het niet wilde hebben dat ze veel vriendinnen had. Ik schrok eigenlijk wel een beetje, want we kennen elkaar al van onze babyjaartjes. Ze vertelde verder dat ze alleen mij als vriendin mocht hebben, dat was wel weer een opluchting, maar toch vond ik het een beetje raar. :confused:

Mocro4eva
31-08-2003, 10:52

Origineel gepost door meandthecity04 een man is vreemd gegaan/ ervandoor gegaan met de beste vriendin van zijn vrouw. je kan wel zeggen: dit overkomt mij nooit maar toch gebeurt het vaak. ik wil niet ''paranoia'' doen maar deze optie bestaat ook!!!!!!!! Dat is dan een man die geen "man" is en een vriendin die het niet verdient om "vriendin" genoemd te worden, maar je hebt gelijk. Helaas gebeuren dit soort dingen nog regelmatig, maar voor mij is het nog geen reden om te breken met mijn vriendinnen die ik al jaren ken. Als ik getrouwd ben, komen ze bij mij op bezoek en niet bij mijn man. (hoop ik dan maar :p )

Pagina's : [1] 2 3 4