Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sub7ana Allah!

yasminne
21-08-2003, 21:09

Waarom gaat het niet! Wat is er mis met vrienschap tussen een marokkaanse jongen en een marokkaanse meid :confused: Ik ben twee jaar geleden een jongen tegen gekomen. Vond hem heel leuk, maar een relatie met hem aangaan ging gewoon niet. Ik had toen nooit een vriend gehad. We besloten gewoon vrienden te blijven. Onder tussen heeft hij een vriendin gehad, en ik een vriend. Na vandaag met hem hebben afgesproken, vertelde hij me dat hij me een leuk meid vond. En dat hij alsnog een realatie met me wil aangaan, en dat leid naar een toekomst samen. Ik zelf vind hem een echt leuk lief jongen, hij ziet er goed uit en heel en ziet er zeker verzorgd uit. En kan veel bij hem kwijt raken. Maar waarom zegt m'n hart NEE. :verdriet: Kan iemand me vertellen hoe ik van die NEE een JA kan maken :(

Shahinez
21-08-2003, 21:18
JE hart zegt neen?Misschien voel je gewoon vriendschap,of voel je je gewoon gemakkelijk bij hem,zoals een broer die je nooit hebt gehad ofzo ... dan moet je het hem ook zeggen,of wacht eens af,ga wat drinken met hem,ga samen iets leuks doen,en misschien komt die vonk wel vanzelf ... de tijd zal het weten te zeggen ...

Secret_Eyes
21-08-2003, 21:21
Als je hart nee zegt dan is het gewoon nee je kunt er geen ja van maken misschien komt de ja later wel alles op z'n tijd meid:blauwkus: :zwaai:S_E

Wael_Beni_Saidi
22-08-2003, 00:28
moeilijk......

sherine
22-08-2003, 01:05

verneuk je vriendschap niet door hormoonspelingen heb zelfde situ gehad eerst voel je je schuldig omdat je m moet afwijzen en misschine gaat ie effe dom doen naa een tijd word jullie vriendschap alleen maar sterker been there done that so many times... niet doen meissie echt

Lady_moi
22-08-2003, 01:18
als er echt een toekomst is met jullie doe er iets mee :goedzo: zoniet zet u vriendschap nie opt spel :jammer: ik vind het nog steeds riskant :)

yasminne
22-08-2003, 17:39
Ach ja ik denk zelf dat ik het gewoon ga proberen. Een paar keer weg gaan met hem. En als de vonk echt niet slaat, dan pech gehad. En lig ik er me gewoon bij neer. Nou ik wil jullie 5 meiden echt bedanken :kusgrijs: