Bekijk originele versie : Wat waardeer je minder aan je man
Er is net een topic geopend over wat je waardeert aan je man, maar er zijn vast wel dingen die beter kunnen.
Laat ze horen wie weet weten anderen de oplossing.
menoes
tangawia82
07-02-2007, 16:58
Ik waardeer hem minder:
omdat die heel erg is verwend door z'n moeder, en als we op bezoek zijn, verwend ze hem steeds, en steeds, en steeds...
Echt een rommelkont...(hij helpt me wel met het huishouden hoor) maar maakt alles een rommel van, en legt niet iets netjes terug...en helemaal met koken...dan schrik je gewoon als je onze keuken inloopt...
Voor de rest vind ik hem helemaal geweldig....
Er is net een topic geopend over wat je waardeert aan je man, maar er zijn vast wel dingen die beter kunnen.
Laat ze horen wie weet weten anderen de oplossing.
menoes
zoveel.. :o maar het meest is toch wel soms zijn besluiteloosheid, daar word ik soms gek van :o
-Bubbels-
07-02-2007, 19:50
mijn man is erg koppig, en snel op zijn teentjes getrapt
Leila1982
07-02-2007, 20:06
Mijn man is een gierigaard... Zijn cadeau's zijn nooit duurder dan 15 euro :moe:
heb wel een keer een cadeau gekregen van 35 euro, maar dat was omdat zijn vakantiegeld binnen was.
Mijn man is een gierigaard... Zijn cadeau's zijn nooit duurder dan 15 euro :moe:
heb wel een keer een cadeau gekregen van 35 euro, maar dat was omdat zijn vakantiegeld binnen was.
Aaaaaaaaaah, maakt toch toch niet uit hoeveel het kost.
Je moet blij zijn dat je wat krijgt toch.:nijn:
nee hoor maakt wel wat uit hij mag toch wel een dure mooie cadeau voor zijn vrouw kopen ik bedoel het gaat toch om zijn vrouw
ben wel wat meer waard dan 15 euro
ik geef ook geen 15 euro cado aan mijn man ik zou het niet kunnen hoor
Leila1982
07-02-2007, 21:24
nee hoor maakt wel wat uit hij mag toch wel een dure mooie cadeau voor zijn vrouw kopen ik bedoel het gaat toch om zijn vrouw
ben wel wat meer waard dan 15 euro
ik geef ook geen 15 euro cado aan mijn man ik zou het niet kunnen hoor
Ja, dat vind ik nou ook :o
Altijd weer die bos bloemen van de markt.. je weet wel die goedkope van 4 euro :hihi:
Wanneer krijg ik nou eens een mooie gouden ketting ofzo.. of een leuke auto, of een heel duur geurtje...
76Noortje76
07-02-2007, 21:24
zijn koppigheiden
maar verder is hij de liefste man krijg alles van hem wat ik wil
ben blij dat hij niet gierig is
hij wil wel weten waar ik uithang altijd .
Leila1982
07-02-2007, 21:25
zijn koppigheiden
maar verder is hij de liefste man krijg alles van hem wat ik wil
ben blij dat hij niet gierig is
hij wil wel weten waar ik uithang altijd .
Mag ik m ff van je lenen... wil wel weten hoe het is om dure cadeaus te krijgen :D
roemaisa78
07-02-2007, 21:27
heb wel een keer een cadeau gekregen van 35 euro, maar dat was omdat zijn vakantiegeld binnen was. be3da die van jouw is alleen maar gierig. die van mij is een echte vrek. gewoon zwaar irritant.
en koppig dat ie is. :maf: weet je wat ik het ergste van alles vind dat ik die koppigheid terug vind in 2 van mijn 4 kinders. dat vind ik pas erg.
maar voor de rest is het het echt een lieverd.
Vlinder07
07-02-2007, 21:31
Mag ik m ff van je lenen... wil wel weten hoe het is om dure cadeaus te krijgen :D
Mijn god jij bent erg:hihi:
Jij moet blij zijn met je man:lekkerpuh Je hebt een hele lieve man meskien. Ik mag hem graag. Hij doet alles voor je! Denk je nou echt dat iedereen hier de waarheid over zijn man zegt. Het is maar dat ik je man goed ken anders zou ik denken dat het een echte erge man is. Hij doet ales voor jou en Yasmimi. Kijk hoe hij je oudres behandelt. Zo behandelen hun eigen zonen hun geeneens. Ik vind je man een topman. Ja dat hij wat zuinig is,is maar een bijzaak!:o
XCindarellaX
07-02-2007, 21:33
De mijne is echt een luiaard. Hij had me al gewaarschuwd voor dat we gingen trouwen, maar toch kan ik hem soms slaan. Ik wil dat hij meteen naar mij luistert als ik wat vraag zoals een klussen in huis.
Leila1982
07-02-2007, 21:42
Mijn god jij bent erg:hihi:
Jij moet blij zijn met je man:lekkerpuh Je hebt een hele lieve man meskien. Ik mag hem graag. Hij doet alles voor je! Denk je nou echt dat iedereen hier de waarheid over zijn man zegt. Het is maar dat ik je man goed ken anders zou ik denken dat het een echte erge man is. Hij doet ales voor jou en Yasmimi. Kijk hoe hij je oudres behandelt. Zo behandelen hun eigen zonen hun geeneens. Ik vind je man een topman. Ja dat hij wat zuinig is,is maar een bijzaak!:o
:lol:
Bijzaak!!!... Ik wil een auto... en ik wil hem nu :maf2: Net dacht ik dat mijn ruit eruit zou vallen en op de snelweg zou vallen.. ik was de vluchtstrook al aan het zoeken... Het was echt eng.
Ik wil een auto en ik wil hem nu :kwaad:
Vlinder07
07-02-2007, 21:47
:lol:
Bijzaak!!!... Ik wil een auto... en ik wil hem nu :maf2: Net dacht ik dat mijn ruit eruit zou vallen en op de snelweg zou vallen.. ik was de vluchtstrook al aan het zoeken... Het was echt eng.
Ik wil een auto en ik wil hem nu :kwaad:
Dan spaar je! Je man is geen tovenaar dat hij zomaar een auto voor je kan toveren:moe: Het was gewoon een heel slecht idee dat jullie naar Marokko zijn gegaan, maar aan de andere kant: Je man wil natuurlijk ook zijn ouders zien.:o
Het komt allemaal wel goed. Je weet nooit waar de elgier inzit..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.