Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belastingaangifte wie kan me helpen

roos
07-02-2007, 15:38

Wie heeft er verstand van, wat betekend arbeidskorting? en wat is de kans dat je je belasting terug krijgt

alhaqieqat
07-02-2007, 18:25
Wie heeft er verstand van, wat betekend arbeidskorting? en wat is de kans dat je je belasting terug krijgt Arbeidskorting wil zeggen dat je een korting krijgt op je belasting omdat je werkt. Je kan het belastingprogramma van www.belastingdienst.nl dowloaden en checken of je wat terugkrijgt.

roos
07-02-2007, 21:23
ik snap het niet die programma

alhaqieqat
07-02-2007, 21:54
ik snap het niet die programma Over welk jaar gaat het? Als je wilt kan ik voor je checken of je geld terugkrijgt. groet

roos
08-02-2007, 16:01

Het gaat over 2006, maar het is wel een bijbaan? En er is mij verteld dat je ook je tandarts kosten kan terug krijgen of een deel

alhaqieqat
08-02-2007, 16:09
Het gaat over 2006, maar het is wel een bijbaan? En er is mij verteld dat je ook je tandarts kosten kan terug krijgen of een deel Ja de ziektekosten die niet door jouw ziektekostenverzekering worden gedekt kan je opgeven bij je belastingaangifte. Heb je de jaargopgave over 2006 al binnen gekregen? Want die gegevens plus de ziektekosten moet je in het belastingprogramma invoeren. al7qq.

roos
08-02-2007, 16:18
ja ik heb het binnen,maar er staat zoveel andere kosten bij, ik heb alleen wat ingevuld bij loon , loonheffing, arbeidskorting. Heb jij wel verstand van hoe je het kan berekenen> soekran

alhaqieqat
08-02-2007, 16:48
ja ik heb het binnen,maar er staat zoveel andere kosten bij, ik heb alleen wat ingevuld bij loon , loonheffing, arbeidskorting. Heb jij wel verstand van hoe je het kan berekenen> soekran Ja, ik vul regelmatig belastingaangiftes voor anderen. Het was vroeger mijn job geweest. Als je die gegevens op je jaaropgave plus de hoogte van je ziektekosten naar me PM dan kan ik vanavond kijken of je wat terugkrijgt. Je persoonlijke gegevens zoals naam, adres en sofinummer hoef je niet naar me te mailen. Je moet trouwens wel de DigiD-inlogcode aanvragen. Voor meer info, zie: http://www.belastingdienst.nl/download/1339.html al7qq.