Bekijk originele versie : marokko.nl 2e leven?
2Smart4u
21-08-2003, 19:44
Je komt thuis...trapt je schoenen uit en gaat METEEN achter de pc zitten...
Klikt op t blauwe e-tje en marokko.nl is meteen als starpagina ingesteld, dus meteen kan je je site bekijken..
Als eerste check je je PM en je merkt dat je alweer 8 nieuwe berichten hebt...nou da's nie veel...normaal heb je er wel 20......
na een aantal keer te hebben gereageerd op verschillende topics.....en nadat je al die pmmetjes hebt beantwoord.....
('ja zina...hou ook van jou...doei')
('nee zo bedoelde ze het niet...ik weet hoe ze is')
('knip je haar nou maar...zou je leuk staan..heb je foto immers gezien')
ENZ.
.........meld je je aan op msn.....je ziet dat er meer dan 10 mensen online zijn en het zijn ook allemaal leden van marokko.nl..............het chatten begint...........met de mensen die je eigenlijk niet eens kent...thuis is het verder saai en luidruchtig.......op school heb je weinig vrienden.......INTERNET is waar je 'jezelf' terugvindt
herken je jezelf hierin???? je hebt dus een tweede leven dat is je ECHTE leven....je EERSTE leven, dat is deze site en de 'vrienden'die je hebt opgedaan....(hebt ze nooit gezien :maf: ) Je hebt meer dan 9000 berichten en je bent pas 3 maanden aangemeld....je kan niet zonder!!
GA EENS BIJ JEZELF NA WAT JE ER ALLEMAAL AAN HEBT EN REALISEER JE EENS DAT HET ECHTE LEVEN NIET ZO IN ELKAAR STEEKT...
samira_el
21-08-2003, 19:46
Wil jij dan mijn echte vriendin worden in mijn echte leven?
Lady_moi
21-08-2003, 19:58
ik herken mezelf er niet in :jammer:
zo gaat het bij mij
ik sta op ==>wassen,eten,kuisen
dan marokko.nl
dan eten dan ff buiten gaan
terug thuis marokko.nl
eten
marokko.nl
saonds eten,tv,slapen
voila
Lady_moi
21-08-2003, 19:59
oja en soms savonds marokko.nl :D
ma dan in de vakanrie :D
2Smart4u
21-08-2003, 20:03
komt helemaal goed lady...helemaal goed.....rustig aan!!!!! :hihi:
Lady_moi
21-08-2003, 20:07
wat nie goe wella? :D
Wael_Beni_Saidi
22-08-2003, 00:31
:p verslaafdheid
Lady_moi
22-08-2003, 00:56
dus nu ist http://forums.marokko.nl/img/com_toplogo.gif
s_soumaya18
23-08-2003, 00:46
BIJ MIJ IS HET OPSTAAN ETEN OPRUIMEN MAROKKO.NL EN DAN WEER NAAR BUITEN EN DAN SAVONDS WEER MAROKKO.NL
ECHT VERSLAAFDDDDDDD
Origineel gepost door 2Smart4u
Je komt thuis...trapt je schoenen uit en gaat METEEN achter de pc zitten...
Klikt op t blauwe e-tje en marokko.nl is meteen als starpagina ingesteld, dus meteen kan je je site bekijken..
Als eerste check je je PM en je merkt dat je alweer 8 nieuwe berichten hebt...nou da's nie veel...normaal heb je er wel 20......
na een aantal keer te hebben gereageerd op verschillende topics.....en nadat je al die pmmetjes hebt beantwoord.....
('ja zina...hou ook van jou...doei')
('nee zo bedoelde ze het niet...ik weet hoe ze is')
('knip je haar nou maar...zou je leuk staan..heb je foto immers gezien')
ENZ.
.........meld je je aan op msn.....je ziet dat er meer dan 10 mensen online zijn en het zijn ook allemaal leden van marokko.nl..............het chatten begint...........met de mensen die je eigenlijk niet eens kent...thuis is het verder saai en luidruchtig.......op school heb je weinig vrienden.......INTERNET is waar je 'jezelf' terugvindt
herken je jezelf hierin???? je hebt dus een tweede leven dat is je ECHTE leven....je EERSTE leven, dat is deze site en de 'vrienden'die je hebt opgedaan....(hebt ze nooit gezien :maf: ) Je hebt meer dan 9000 berichten en je bent pas 3 maanden aangemeld....je kan niet zonder!!
GA EENS BIJ JEZELF NA WAT JE ER ALLEMAAL AAN HEBT EN REALISEER JE EENS DAT HET ECHTE LEVEN NIET ZO IN ELKAAR STEEKT...
mevrouw weet et goed he :)
wie heeft marokko.nl eigelijjk als startpagina?? :giechel:
Oem_Lena
23-08-2003, 00:52
Wat een leven heb je dan
s_soumaya18
23-08-2003, 01:07
AHAHHAAHAHAHHHAH LALLA AMIRA JIJ ZIT ER OOK HEEEEL ERG VAAK ACHTERRRR
T-ManiaC
23-08-2003, 01:10
Uhum... http://www.nbproducties.nl/smilies/smile.gif
Oem_Lena
23-08-2003, 01:13
Origineel gepost door s_soumaya18
AHAHHAAHAHAHHHAH LALLA AMIRA JIJ ZIT ER OOK HEEEEL ERG VAAK ACHTERRRR
duuhhh heb ik een leven dan
s_soumaya18
23-08-2003, 01:15
ja hoezo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.