Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afscheid

Pagina's : [1] 2

camjo
13-07-2002, 15:55

Salaam zusters en broeders.. Deze topic gaat over afscheid.. Alle mensen op aarde..hebben op de een of andere manier afscheid genomen..fysieke of onvoorziene..van een moeder, vader, broer, zuster, een lid van de familie, vriend, vriendin, partner, kennis, bekende, minder bekende..enz.. Afscheid nemen omdat ze dood gaan of dood zijn..afscheid nemen omdat hij of zij gaat verhuizen naar een verre streek of land.. Afscheid nemen van jou school of klasgenoten, van je collegas op het werk.. Afscheid nemen om wat voor reden ook.. Hier mag je je afscheid vertellen of nemen van mensen waar dan ook.. Voor mij blijft de afscheid van mijn ouders die gestorven zijn..het belangrijkste van mijn leven..allah yarhamhoum amin yarabba al3alamin

Almoemin
13-07-2002, 16:12
Salaaam broeder.. Inna lilah wa inna ilahi radji3oen Wa sallaaam

tangia19
13-07-2002, 16:24
ik wil afscheid nemen van mijn lieverd omdat ik voor 6 weken weg ga en ik wil afscheid nemen van jullie alle leden hier thallaw

Atlasleeuw
13-07-2002, 16:27
ik neem vandaag ook afscheid voor een stuk of 4/5 weken, ik ga er even tussenuit, maar mijn doelstelling is eerst 1000 berichten halen...........

camjo
13-07-2002, 16:49

Origineel gepost door Almoemin Salaaam broeder.. Inna lilah wa inna ilahi radji3oen Wa sallaaam shokran broeder Almoemin

Uitgeblust
13-07-2002, 16:50
ik wil jou maar 1 ding zeggen MJ http://www.123greetings.com/events/ejul_accountantsday/7111-001-04-1014.gif

camjo
13-07-2002, 16:55
Origineel gepost door Uitgeblust ik wil jou maar 1 ding zeggen MJ http://www.123greetings.com/events/ejul_accountantsday/7111-001-04-1014.gif Thank you verry much sister.. Maar dit plaatje geldt evenzeer ook voor jou..je begrijpt wat ik bedoel..

Uitgeblust
13-07-2002, 17:01
Origineel gepost door Mohammed Justice Thank you verry much sister.. Maar dit plaatje geldt evenzeer ook voor jou..je begrijpt wat ik bedoel.. As salaam Aleikoen MJ Dat hoef je niet te zeggen, ik weet hoe je over me denkt. Ik begrijp hieruit dat je me mail hebt ontvangen :D Ik schrok eerlijk gezegd van je opening en was bang dat jij ook weg zou gaan, gelukkig is dat niet zo :D Insha Allah spreek ik je later Maál Salama

camjo
13-07-2002, 17:21
Origineel gepost door Uitgeblust As salaam Aleikoen MJ Dat hoef je niet te zeggen, ik weet hoe je over me denkt. Ik begrijp hieruit dat je me mail hebt ontvangen :D Ik schrok eerlijk gezegd van je opening en was bang dat jij ook weg zou gaan, gelukkig is dat niet zo :D Insha Allah spreek ik je later Maál Salama thanks voor het vertrouwen..ik heb de mail inderdaad ontvangen..ik voel mij zo :verdriet: :jammer: en ook zo Ok, tot later..ma3a salaama

Atlasleeuw
13-07-2002, 17:34
MIJN afscheid nadert.................. :(

Atlasleeuw
13-07-2002, 17:34
nog 3 berichten........................en dan een grote zomerslaap...

MissBlaBla
13-07-2002, 17:36
Ik wil graag afscheid nemen van mijn vader waar ik verschrikkelijk veel van hou en die ik ontzettend veel mis. "Kon ik de tijd maar terugdraaien vader..." :( Ik wil afscheid nemen van de leden hier die ik voor 4 weken moet missen vanwege mijn 'tussen-uitje'. Ik wens jullie allemaal een fijne en onvergetelijke zomer! Afscheid nemen van Tamara die plotseling spoorloos was. "Ik ben blij dat je na 3 jaar wat van je hebt laten horen! Al ben je voorgoed het land uit om een nieuw leven te beginnen, ik ben je niet vergeten!" BlaBla

camjo
13-07-2002, 17:40
Origineel gepost door angel20 poeh gelukkig niet zeg. Ik dacht inderdaad ook dat je weg zou gaan. :D Mijn tijd zal ook komen angel..wees er maar zeker van.. Zoals jullie ook weten..heb ik ook mijn tegenstanders en vijanden..trouwens wie niet.. Maar dankzij jullie ben ik nog hier.. ;)

Atlasleeuw
13-07-2002, 17:51
Origineel gepost door Emshoom http://www.browning.com/products/manuals/barmark2/barsafar.jpg mag ik je doen "inslapen" :D eerst een party dan pas........... ;)

blo
13-07-2002, 17:52

vandaag vertrekt mijn schatje naar marokko..we konden dinsdag erg moelijk afscheid van elkaar nemen..want je ging eerder weg dan we dachten..want we zouden maandag zijn verjaardag vieren..jammer genoeg gaat dat niet door..vanmorgen ontving ik je smsje waarin stond dat je weinig hebt geslapen, omdat je steeds aan me moest denken..maar ik kan het echt moelijk uithouden zonder hem..want ik ga hem pas eind augustus weer zien..maar geduld is een schone zaak!!.. schatje ik hou heel veel van je..en ik mis je heel erg!!..en ik zal elke minuut van de dag aan je denken..en je hebt een heel mooi plekje in mijn hart!!

Pagina's : [1] 2