Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : what would you do....?

Pagina's : [1] 2

moiself
21-08-2003, 15:52

Je hebt een droom die je neit kan waar maken omdat je niet genoeg geld hebt nou welke is het....???? Ik zou graag een super markt openen met alleen halal eten. maar jaah keep dreaming

Wild_Female
21-08-2003, 15:59
Hmmm...waarom keep on dreaming??? Je moet ff hard werken om geld bij elkaar te krijgen...en misschien kan je een lening afsluiten..??? Je kan je droom waar maken...als je het dan ook ECHT wilt... ;)

Chaimae
21-08-2003, 16:00
Keep dreaming...:D Joke..:) :D

moiself
21-08-2003, 16:02
Origineel gepost door Wild_Female Hmmm...waarom keep on dreaming??? Je moet ff hard werken om geld bij elkaar te krijgen...en misschien kan je een lening afsluiten..??? Je kan je droom waar maken...als je het dan ook ECHT wilt... ;) Inscha`Allah ;)

moiself
21-08-2003, 16:03

Origineel gepost door Chaimae Keep dreaming...:D Joke..:) :D dan heb ik we3da wat berijkt in het leven maar ja I am DREAMING nu maar hoop dat deze droom uitkomt :D :zwaai:

Lady_moi
21-08-2003, 16:43
ik wil inchallah later een bedrijf openen en mijn eigen kledij ontwerpen en inchallah ga ik een bekende modeontwerpster worden :bril: en jullie zulle mijn kledij dragen lady_moi :bril:.....versace_moi :bril:

Atlas_Gebergte
21-08-2003, 16:44
Insha Allah Miss, dat zou mooi zijn, hier ik ben je vaste klant al hahahahahahha. Wa Sallaam alikoum

Oem_Lena
21-08-2003, 16:46
Origineel gepost door Miss_Magrebia .......... en insahallah gaat me dat ook lukken.....insahallah.... inschallah ik gun het je krijg wel korting he :hihi:

Lady_moi
21-08-2003, 16:47
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik wil heel graag een kledingzaak, een mix van marokkaanse en europeese zelf ontworpen stylen .......... het denk vermogen hebben....creativiteit heb ik......me diploma's heb ik........nu moet ik alleen bevriend worden met de ABN, Rabo of de Postbank :hihi: oei oei concurrentie :D

Lady_moi
21-08-2003, 17:09
da kan ook :D

moiself
22-08-2003, 14:10
inscha`Allah meide ;) ik een Halal supermarkt me een fabriek waar gilentine van Halal geslachte dieren wordt gehaalt ;) en jullie een kleding zaak met mooie kleding Inscha`Allah komen onze wensen uit

Sahbi
22-08-2003, 14:55
Origineel gepost door moiself Je hebt een droom die je neit kan waar maken omdat je niet genoeg geld hebt nou welke is het....???? Ik zou graag een super markt openen met alleen halal eten. maar jaah keep dreaming Ik wil die nieuwe Nike´s.......maar jah......zucht.....keep on dreaming.

Chaimaatje
22-08-2003, 15:17
Origineel gepost door Sahbi Ik wil die nieuwe Nike´s.......maar jah......zucht.....keep on dreaming. het gaat hier over serieuse dingen...**DROMEN** enzo...:wijs: (* ik wil ook die nikes...ze hebben van die mooie rose *) :Iluvu: ;)

Sahbi
22-08-2003, 15:19
Origineel gepost door Chaimaatje het gaat hier over serieuse dingen...**DROMEN** enzo...:wijs: (* ik wil ook die nikes...ze hebben van die mooie rose *) :Iluvu: ;) Jij ook al?? ik droom er nog steeds van....ik ga denk ik mijn pc verkopen

Lady_moi
22-08-2003, 15:24

Origineel gepost door moiself inscha`Allah meide ;) ik een Halal supermarkt me een fabriek waar gilentine van Halal geslachte dieren wordt gehaalt ;) en jullie een kleding zaak met mooie kleding Inscha`Allah komen onze wensen uit inshallah

Pagina's : [1] 2