Bekijk originele versie : Ben ik de enige?
OumOmair
06-02-2007, 15:50
Ik heb geen kinderwens meer. Ik heb een prachtig zoontje en iedereen in mijn omgeving zeurt wanneer de tweede komt maar die komt er niet en mensen begrijpen dat totaal niet. Waarom?
mensen hebben altijd te zeiken!!! of je er nu 0 1 of 5 hebt...
gewoon schijt aan hebben...het is jouw leven , jouw kids en jij moet ervoor zorgen
OumOmair
06-02-2007, 15:53
mensen hebben altijd te zeiken!!! of je er nu 0 1 of 5 hebt...
gewoon schijt aan hebben...het is jouw leven , jouw kids en jij moet ervoor zorgen
Gelukkig zijn er vrouwen die me begrijpen:(
ik heb een tweeling van 4 maar absoluut geen kriebels. als ik babies zie voel ik me opgelucht dat ze neit bij mij horen
nou eigenlijk begrijp ik nie tdat mensen maaar 1 kunt kunnen nemen :hihi:
ik zou het niet kunnen, maar ey als een ander dat wel wilt wat kan mj dat dan schelen :hihi:
Shereen23
06-02-2007, 15:56
je moet gewoon niet naar mensen luisteren want mensen denken namelijk dat als je 1 kind hebt dat je dan automatisch ook een 2de moet nemen enz...
gewoon laten praten en heel nonchalant doen erover...
OumOmair
06-02-2007, 15:57
ik heb een tweeling van 4 maar absoluut geen kriebels. als ik babies zie voel ik me opgelucht dat ze neit bij mij horen
Ik heb dat ook! Dan denk ik stiekem jij liever dan ik. En dan zijn het altijd de bekende woorden die ze me wensen inshallah ben jij de volgende.
Zeuren ze bij jou dan niet?
Moslima27
06-02-2007, 15:58
ik heb er 2 en dat vind ik meer dan genoeg.laat mensen maar zeuren.jij weet wat het beste is voor jou.
OumOmair
06-02-2007, 15:58
nou eigenlijk begrijp ik nie tdat mensen maaar 1 kunt kunnen nemen :hihi:
ik zou het niet kunnen, maar ey als een ander dat wel wilt wat kan mj dat dan schelen :hihi:
Waarom zou je dan niet begrijpen?
Heb jij kinderen?
OumOmair
06-02-2007, 15:59
je moet gewoon niet naar mensen luisteren want mensen denken namelijk dat als je 1 kind hebt dat je dan automatisch ook een 2de moet nemen enz...
gewoon laten praten en heel nonchalant doen erover...
Het wordt met de tijd moeilijker. De roddels breken mij op.:(
OumOmair
06-02-2007, 16:00
ik heb er 2 en dat vind ik meer dan genoeg.laat mensen maar zeuren.jij weet wat het beste is voor jou.
Als ik een tweede dan neem ik hem omdat andere dat van mij verlangen er niet achter staan en dat is niet eerlijk tegenover het kind.
Goodwife
gewoon niet naar luisternn
kuszz
VaniLLa_flavour
Het is jullie beslissing en laat de mensen maar praten.
Willen jullie er 1 of willen jullie 10 kinderen, het is jullie zaak.
Beter 1 goed opvoeden dan 5 verwaarlozen.
liefs:kus:
Insaan_feshkel
06-02-2007, 16:01
Zeg: 'Als Allah wilt komt er een 2e' punt!
en wie verder wil zeiken mag dat in het toiletpot doen
Shereen23
06-02-2007, 16:01
Het wordt met de tijd moeilijker. De roddels breken mij op.:(
zolang je niet ingaat op die roddels is voor hun de lol ervan af en houden ze vanzelf op....vergeet niet als hun over jouw roddelen dan krijg jij hassanaat....
hou vol nog effe en ze zullen iemand anders gaan "lastig vallen".....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.