Bekijk originele versie : 2 Eurocenten...
hahahahaha gekkkiieee
naar wat stinken ze dan hahahahaha
ja man ik haat gelddd iedereen heetf zn **** afgeveegt en daarna gewoon dat geld aangeraakt youkkk
maar any way het brent je wel geluk
en chaimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat speelde daaaaaaaaar
Hayat: Ze stinken gewoon....Er zit hier eentje 1 meter van me af..En ik ruik 'm gewoon....:maf:
Moiself....Wat? :D
ewaa dan haal je die 2 eurocent toch uit je buurt dan heb je er ook geen stinklast meerr van ihihih
hahahha Ik zeg dat mensen naar de plee gaan zonder hun handen te wassen en dan pakken ze het geld en dna mogen wij het lekker aannemen meteen onze rorow (woudoe) verbroken
]
en wat of wiee was jou prinss iemand van school :D
Maar ik heb da geval aangeraakt en stinken me handen ook...En nu me toetsenbord ook en de muis ook...:jammer: I am sooo stupid...:jammer:
:D
Moiself..Khad geen prins op school...Zag je nie wat voor troep daar rondliep...:jammer:
En nu Ssssst...:D
aah meskienaaaa toch ik leef echt met je mee man
want die rot 2 eurocenten stinken echt jah
ga je handen anders lekker wassen met zeep dan ruik je het niet meerr
Guldens waren beter...:jammer: Mooiere kleuren..:Betere geur..:D
hahhaha da geloof ik niejjjj ik weet dat er troep rond lieppp maar er is ene prinsje dan neit op school ergens anders;)
Een prins is fantasie...:D
Wij krijgen een MAN...Prins is voor pubertjes dat nog in sprookjes gelooft..:D
hahahhahahhaha das waaaaaaaar maar vertellllllllllll wie wie ik ga namen noemen :D:D en dan zeg je ja of nee
Rot op..:D
Kben niemand tegengekomen tegen wie ik ja zeg...Dus zeg maar niks..Temshoont :lol:
zeg zeg zeg
MMM...even denken wie hadden we daar allemaal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.