Bekijk originele versie : Jij Die MIJ Veranderde (Atlas_Gebergte)
Meisje24
21-08-2003, 15:24
Salaaaaam mensen,
Hier ben ik dan weer, het is al een tijdje terug, maar het gaat goed met mij dankzij een specialen iemand. het zit namelijk zo.
Ik ben vorig jaar getrouwd met een leuke jongen uit marokko, maar aangekomen hier in NL had ik nog steeds contact met me ex, met hem ben ik dus vreemd gegaan en zelfs naar bed, hier heb ik heel veel spijt van. Ik was gewoon blind. Ik heb een tijdje terug hier me verhaal gedaan en daarop heeft Atlas_Gebergte op gereageerd, ze heeft me enorm geholpen en dat ben ik haar dankbaar. Ze heeft me op het rechte pad gehouden en hamdoulillah ik ben nu gelukkig met me man. Dus bijdeze:
ATLAS_GEBERGTE dank je zuster je bent een meid uit duizenden, en bedankt voor je boeken over de islam, jij hebt me de weg van de islam geleerd en ik weet hoeveel onze geloof nu waard is. Ik hoop dat je in de hemel komt, hoe jij nu bezig bent met de islam, ga zo door. we houden contact meid. Nogmaals Sokran.
Dit was mijn verhaal, niet negatief reageren a.u.b., het is niet laat voor de meiden die op de verkeerde pad zijn, doe er wat aan en praat erover kijk hoe het bij mij is gegaan. Er zijn goeie zusters die wel kunnen helpen.
Beslammaaa :zwaai:
TwinkleEye_19
21-08-2003, 15:26
Weyouw...kd8 eerste dat je je verhaal zelf had verzonnen..
Kon gewoon niet geloven dat een meid echt zoiets kon doen :eek:
Hamdoellilah, heb je (dankzij een Atlas_gebergte) ingezien dat je ex alleen voor z'n eigen lust ging ;)
Meisje24
21-08-2003, 16:08
ja dank je hamdoelillah was het niet te laat om achter te komen dat me ex alleen aan zichzelf dacht. En ik ben Atlas_Gebergte echt dankbaar dat ze zo serieus was en mij op een rustige manier heeft geholpen, want na me verhaal hier kreeg ik alleen maar negatieve reactie's. Ik ben nu op de goede pad en heb een lieve man die ik niet kwijt wil.
Atlas_Gebergte
21-08-2003, 16:16
Sallaam Alikoum Zuster, Sokran voor je berichtje wat een eer zeg. Maar ik help graag onze zusters in de islam. Hamdoulillah heb je de weg van Allah gevonden meid en ik hoop dat je zo doorgaat. Ik zal er altijd voor je zijn mocht je iets willen weten of denkt dat je het niet meer kan. Geloof in Allah zuster en hij zal je belonen. Ga zo door. Moge Allah je bijstaan.
Wa Sallaam Alikoum
Wael_Beni_Saidi
21-08-2003, 16:18
mensen maken zeker fouten....
Atlas_Gebergte
21-08-2003, 16:20
Ja dat is zeker zo, maar je moet het ook proberen goed te maken. Als je berouw aan Allah toont, misschien dat hij dan zal vergeten Allaho Ahlam.
Wa Sallaam Alikoum
Miss_Arabia
21-08-2003, 16:43
Zo meid... Hamdoulillah ben je op de juiste pad terrecht gekomen. Ik ben blij voor je dat nu alles goed gaat en ook met jouw huwelijk. Ik had het verhaal niet gelezen, is die nog op het forum of niet? Zoja hoe heet het verhaal??
Beslama
esmaatjuuh
21-08-2003, 16:54
Hamdolilah;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.