Bekijk originele versie : babykleding wassen?
Shasmeen
06-02-2007, 12:38
hey moeders of aanstaande moeders????wat moet je allemaal wassen???moet je ook de moltons en lakens>???monddoekjes??wat allemaal???
Shasmeen
06-02-2007, 12:43
en dames wat denken jullie????
achermijnpc
06-02-2007, 12:50
Jah wil het ook weten :D
je moet alles wassen! En dan zonder wasverzachter.
achermijnpc
06-02-2007, 12:53
je moet alles wassen! En dan zonder wasverzachter.
Gewoon zonder wasproduct ofzo toch, gewoon in de wasmachine stoppen zodner iets?? :confused:
mother_to_be
06-02-2007, 12:58
ik heb vooral de kleertjes, dekentjes, lakentjes, spuugdoekjes, luierdoeken gewassen...
ik heb het allemaal bijelkaar in de wasmachine gedaan en gewoon gewassen met vloeibare wasmiddel....
OemmyAicha
06-02-2007, 13:09
Ik heb ze ook allemaal gewassen met een waspoeder die speciaal voor babytjes is.
Ik had die gekregen van de verzekering en van de ziekenhuis en ook nog van de etos in de babydoos.:D
Dus totaal 3 babydozen.
Ezoeg Marokkaan.
LOUBNA-79
06-02-2007, 13:10
salam ik wastte het beddegoed en doekjes enzo met waspoeder(LE CHAT) en de kleerkes was ik ook met LE CHAT maar dan wel met de hand
teletubbie
06-02-2007, 13:12
op 40 graden wassen, heel klein beetje vloeibaar wasmiddel en wasverzachter sensitief!
Shasmeen
06-02-2007, 13:33
ja ik bedoel voor het eerst wassen voordat t kindje geboren is????ik heb g ehoord dat je kleren van de baby en weet niet wat nog meer moet wassen voor het kindje het mag gebruiken
Ik heb ook alles gewassen met neutral... Tja ik moest toch wat doen met m'n nesteldrang...
ik gebruikte de vloeibare zeep van de wibra of de aldi in belgie, eigenlijk voor vloeren bestemd.
dat is hetzelfde zeep als de zeep sabon el fek uit marokko.
voor kinderen met huidallergie sowieso ideaal.
de wat duurdere versie is die van sunil of persil geloof ik met zo een blok zeep op de foto.
en ja ALLES wassen, ledikantje, kast etc ook alles goed afnemen met natte doek.
ik gebruikte de vloeibare zeep van de wibra of de aldi in belgie, eigenlijk voor vloeren bestemd.
dat is hetzelfde zeep als de zeep sabon el fek uit marokko.
voor kinderen met huidallergie sowieso ideaal.
de wat duurdere versie is die van sunil of persil geloof ik met zo een blok zeep op de foto. Ja die Persil Marseille zeep... die is heerlijk :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.