Bekijk originele versie : To Do It Or Not To Do It
MALEVIRGIN12
06-02-2007, 12:12
wil graag advies van jullie ik weet niet hoe ik dt moet verwoorden maar ik ben nog maagd en wat het is ik heb veel kansen gekregen om sex te hebben maar ik ben niet op ingegaan mijn vraag nu is zal ik het doen of toch de andere kant op kijken.
al vast bedankt
smisha_V_maroc
06-02-2007, 12:15
wil graag advies van jullie ik weet niet hoe ik dt moet verwoorden maar ik ben nog maagd en wat het is ik heb veel kansen gekregen om sex te hebben maar ik ben niet op ingegaan mijn vraag nu is zal ik het doen of toch de andere kant op kijken.
al vast bedankt
Dommer kan niet
Waarom heb je uberhaupt nee gezegd als je nu niet meer weet wat je moet doen:rolleyes:
ZinaNsouss
06-02-2007, 12:17
al vast bedankt
Salaam aleikoem wr wb,
De vraag is wil je branden in de hel of niet. Maak het bolletje zwart, u zal later het bijpassend antwoord krijgen.
O ja ik wil branden.
O nee ik wil niet branden.
Indien ja ----> heb sex en geniet van het aardse want het hiernamaals is u niet gegund
Indien nee ----> heb geen sex u zult het moeilijk hebben in het aardse maar het hiernamaals is u gegund samen met de 7oor el 3ayn.
Ik hoop dat je nee inkleurt
veel succes met het invullen mwhahaha
MALEVIRGIN12
06-02-2007, 12:18
Dommer kan niet
Waarom heb je uberhaupt nee gezegd als je nu niet meer weet wat je moet doen:rolleyes:
horen wij niet maagd te blijven tot aan onze huwelijks nacht of niet en daarom begin ik nu te twijfelen
ZinaNsouss
06-02-2007, 12:21
horen wij niet maagd te blijven tot aan onze huwelijks nacht of niet en daarom begin ik nu te twijfelen
je weet het goed genoeg dat je maagd dient te blijven tot aan je huwelijk
zowel man als vrouw
dus kom hier geen domme vragen stellen zoals zou ik of zou ik niet zodat je je zonde op iemand anders kan afschuiven!!
wanneer je je dom voordoet zul je ook effectief dom eindigen vergeet dat niet ok!
Kies voor het pad van allah want dat is het eeuwige goede pad!! Het pad van de satan is slechts tijdelijk en misleidend!!
MALEVIRGIN12
06-02-2007, 12:26
je weet het goed genoeg dat je maagd dient te blijven tot aan je huwelijk
zowel man als vrouw
dus kom hier geen domme vragen stellen zoals zou ik of zou ik niet zodat je je zonde op iemand anders kan afschuiven!!
wanneer je je dom voordoet zul je ook effectief dom eindigen vergeet dat niet ok!
Kies voor het pad van allah want dat is het eeuwige goede pad!! Het pad van de satan is slechts tijdelijk en misleidend!!
Dat weet ik ook en ik zou niet willen om iets op iemand anders afschuiven dat is niet mijn bedoeling ik wou gewoon even weten wat ik het beste kan doen en of wel sterk in mijn schoenen moet blijven
m0o0tjuh
06-02-2007, 12:54
Dat weet ik ook en ik zou niet willen om iets op iemand anders afschuiven dat is niet mijn bedoeling ik wou gewoon even weten wat ik het beste kan doen en of wel sterk in mijn schoenen moet blijven
Kies voor het pad van allah (swt), Hij helpt je Allah (swt) Is groot.
Dat is het beste wat je kan doen als je in Allah (swt)gelooft denk je niet eens aan zulke dingen.
Shaytaan wil jou misleiden in de koraan staat de ''Saytaan'' is de grootste vijand van de mens laat je niet misleiden.
Aleykoem salaam,
ZinaNsouss
06-02-2007, 13:21
het antwoord is heel simpel en heel duidelijk
kies voor allah!!
smisha_V_maroc
06-02-2007, 13:44
Natuurlijk..Man en vrouw horen maagd te blijven tot aan de huwelijk
Alleen zal ik je zeggen
tijden zijn veranderd :(
Maar blijf wel maagd doe het niet dat is wat ik jou aanraad;)
jeblia021
06-02-2007, 15:24
Natuurlijk..Man en vrouw horen maagd te blijven tot aan de huwelijk
Alleen zal ik je zeggen
tijden zijn veranderd :(
Maar blijf wel maagd doe het niet dat is wat ik jou aanraad;)
tijden veranderen...maar de islam blijft voor altijd :goedzo:
smisha_V_maroc
06-02-2007, 15:38
tijden veranderen...maar de islam blijft voor altijd :goedzo:
Ja maar dat bedoel ik ook..
Het is tegenwoordig allemaal heel normaal die ontmaagd gedoe enz :(
Hsoumia ou safi wallah
vrome_vrouw
06-02-2007, 16:09
heb net gelezen dat iemand op zoek naar informatie over maagvliesoperatie dus wacht tot je gaat trouwen dan krijg genoeg seks met je man
Ik ken een ''vriendin'' en zij heeft al seks gehad op haar 11 ze was nog niet ongesteld ensoOw denk k ,, maar ze heeft er dus fucking spijt van >> Je weet wel spijt dat ze niet naar allah(swt) heeft geluisterd en ze is nou egt hopeloos en k zelf weet ook niet egt hoe k haar moet helpen hebben jullie raad??
tazzzz genza dat ze is, op 11 jarige leeftijd al:traan1: :jammer:
ze moet er maar mee leren leven is niet anders:maf2: Of een einde aan haar leven maken:hihi: is ze gelijk van het probleem af:maf: :D
:
smisha_V_maroc
19-02-2007, 21:24
Ik ken een ''vriendin'' en zij heeft al seks gehad op haar 11 ze was nog niet ongesteld ensoOw denk k ,, maar ze heeft er dus fucking spijt van >> Je weet wel spijt dat ze niet naar allah(swt) heeft geluisterd en ze is nou egt hopeloos en k zelf weet ook niet egt hoe k haar moet helpen hebben jullie raad??
Het enige wat je kan doen is haar steunen..En geef haar het gevoel geven dat ze alles tegen je kan zeggen ;)
En dat ze je kan vertrouwen is zeer belangrijk
GeenLeven
20-02-2007, 01:29
Salaam aleikoem wr wb,
De vraag is wil je branden in de hel of niet. Maak het bolletje zwart, u zal later het bijpassend antwoord krijgen.
O ja ik wil branden.
O nee ik wil niet branden.
Indien ja ----> heb sex en geniet van het aardse want het hiernamaals is u niet gegund
Indien nee ----> heb geen sex u zult het moeilijk hebben in het aardse maar het hiernamaals is u gegund samen met de 7oor el 3ayn.
Ik hoop dat je nee inkleurt
veel succes met het invullen mwhahaha
:lol: :giechel: :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.