Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tmar!!!!!!

loeloesch
21-08-2003, 14:47

TMAR is een schatje!!!!!!! :Iluvu: Ewa hoe gaat ie?? :D :zwaai:

TMAR
21-08-2003, 14:52
Origineel gepost door loeloesch TMAR is een schatje!!!!!!! :Iluvu: Ewa hoe gaat ie?? :D :zwaai: ewa zin jou naam zegt het al he :D loeloesch=schatje nu gaat het helemaal goed met me :D

emsoem
21-08-2003, 14:54
maaruh komen jullie nou of niet....:kwaad: =emsoem=

loeloesch
21-08-2003, 14:54
Origineel gepost door TMAR ewa zin jou naam zegt het al he :D loeloesch=schatje nu gaat het helemaal goed met me :D Ewa ja ik ben ook een schatje! :ego: :D Nu het helemaal goed gaat met jou, gaat het met mij nog beter!!!! :Iluvu:

loeloesch
21-08-2003, 14:56

Origineel gepost door emsoem maaruh komen jullie nou of niet....:kwaad: =emsoem= Emshoem, denk maar niet dat ik deze kans aan me voorbij laat gaan hoor! Geen ene marokkaan laat gratis ethee, aan zich voorbij gaan :hihi: Dus ik zal er zeker zijn! :D

TMAR
21-08-2003, 14:57
Origineel gepost door loeloesch Emshoem, denk maar niet dat ik deze kans aan me voorbij laat gaan hoor! Geen ene marokkaan laat gratis ethee, aan zich voorbij gaan :hihi: Dus ik zal er zeker zijn! :D je haalt de woorden uit mijn mond loeloesch :D

emsoem
21-08-2003, 14:58
oke dan:D 30-8 be there...:bril: tmar jij moet ook komen:D jullie eerste date :haha: =emsoem=

TMAR
21-08-2003, 15:01
Origineel gepost door emsoem oke dan:D 30-8 be there...:bril: tmar jij moet ook komen:D jullie eerste date :haha: =emsoem= haha

emsoem
21-08-2003, 15:10
:D en cheb amin echt belgie komt kunnen jullie dansen en als er dan zou'n bruidje komt sleur ik haar bij haar haar en jat al die sieraden en kleren:D because the meant to be loeloesch:D =emsoem=

loeloesch
21-08-2003, 15:24
Origineel gepost door emsoem :D en cheb amin echt belgie komt kunnen jullie dansen en als er dan zou'n bruidje komt sleur ik haar bij haar haar en jat al die sieraden en kleren:D because the meant to be loeloesch:D =emsoem= :o Nou dat is echt het liefst wat iemand ooit tegen me heeft gezegd...:traan2:...Ben je echt bereid voor me te stelen...... :o Ewa ja je bent niet voor nix een Marokkaan :hihi:.

emsoem
22-08-2003, 11:33
weyoooow ik pak dan een wijf bij d'r haar...sleur haar zo de heele zal mee....en jat alles wat ze dan aan heeft:D hoef jij lekker niks te betalen voor bij jullie verloving tmar en jij..:haha: =emsoem=