Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraag aan de ervaren vrouwen???

Pagina's : [1] 2 3

nisrinmadani
06-02-2007, 11:51

ik heb sinds kort sex, en de eerste paar keer deed het pijn, dat is normaal dat weet ik, naderhand doet het minder pijn en word het meer aangenaam. maar bij mij is dat niet het geval. het doet geen pijn meer, maar het is ook niet aangenaam. ik kan niet klaarkomen als mijn man in me is. en als hij gewoon met me speelt dan kom ik wel. mijn vraag is dus aan de vrouwen die hier ervaring mee hebben, kunnen jullie mij wat meer info geven, of jullie ervaring met mij delen. alleen siriueze reacties aub alvast bedankt

Soraya007
06-02-2007, 11:59
Probeer een paar andere standjes ipv de gebruikelijke missionarishouding...

nisrinmadani
06-02-2007, 13:23
Probeer een paar andere standjes ipv de gebruikelijke missionarishouding... kun je mij wat standjes doorgeven via pm, die voor een vrouw aangenaam kan zijn?

Mystiqua
06-02-2007, 14:01
Ga voor de verandering eens op hem liggen, dan heb je de bewegingen zelf in de hand. En verder ter info, van alleen penetratie kom je niet klaar. Je moet ook in de stemming komen (voorspel) sfeer creeren, variatie toevoegen, en na je hoogtepunt wat naspel. Vrouwen hebben ook een gevoelig plekje (G-spot). Experimenteer veel, zoek samen uit waar dat plekje bij jou zit, en zodra je man merkt hoe lekker je het vindt, zal hij altijd dat plekje voor je opzoeken. Schaam je je vooral niet. Praat erover, neem zijn hand en laat hem zien waar je graag geraakt wil worden. Het is niet hupsakee erin en eruit bam klaar. Seks is als een dans, je moet met elkaar bewegen op dezelfde ritme, anders verpest je de dans. Heb je nog vragen??

Mystiqua
06-02-2007, 14:07

kun je mij wat standjes doorgeven via pm, die voor een vrouw aangenaam kan zijn? Aan standjes heb je niks, als je je teveel daarop concentreert, dan verlies je de spontaniteit en plezier. Ga op je gevoel af. :goedzo:

Soraya007
06-02-2007, 15:58
Aan standjes heb je niks, als je je teveel daarop concentreert, dan verlies je de spontaniteit en plezier. Ga op je gevoel af. :goedzo: Fout! Door bepaalde standjes te proberen, stimuleer je je G-spot meer.:hadj:

Mystiqua
06-02-2007, 16:07
Fout! Door bepaalde standjes te proberen, stimuleer je je G-spot meer.:hadj: Maar als je van tevoren gaat plannen wat voor standjes je neemt, dan ga je je echt niet concenteren op het spel zelf !!! Ze moet zich ontspannen, en niet een hele choreografie instuderen. Tuurlijk meerdere standjes proberen, maar zoiets moet natuurlijk gaan. En niet, "schat nu hurken, even dat proberen". Of "nee dat lukt niet, draai je nu ff om, we gaan dit proberen". Weet wat de standjes zijn maar focus niet teveel daarop. Neem standjes die JIj natuurlijk vindt.

Soraya007
06-02-2007, 16:27
Jij praat over standjes net alsof ze ik weet niet HOE ingewikkeld zijn.... Maar nisrin, ik raad je aan om wat te googlen op kamasutra standjes, daar heb je afbeeldingen en teksten die je erbij kunnen helpen en waar duidelijk vermeld staat welke standjes je G-spot het meest stimuleren.... Zo heb je ook ineens een zicht over welke standjes 'haalbaar' zijn....

abdo34
06-02-2007, 17:54
Jij praat over standjes net alsof ze ik weet niet HOE ingewikkeld zijn.... Maar nisrin, ik raad je aan om wat te googlen op kamasutra standjes, daar heb je afbeeldingen en teksten die je erbij kunnen helpen en waar duidelijk vermeld staat welke standjes je G-spot het meest stimuleren.... Zo heb je ook ineens een zicht over welke standjes 'haalbaar' zijn.... zo zo onze dames zijn sex-deskundigen!!1

samibella
06-02-2007, 18:40
zelf ook meedoen tijdens de sex,laat hem niet al het werk doen!

charlito
06-02-2007, 20:51
je kan alleen maar klaarkomen als je man met je speelt dan zou ik tegen je man zeggen mannetje eerst met me spelen anders mag jij er niet in

beni_touzine26
06-02-2007, 20:57
mystiyua heeft gelijk zij moet zich ontspannen . waarschijnlijk ben je er nog wel een beetje bang voor oftewel ben je een onzeker over jezelf of over je man/vriend!

beni_touzine26
06-02-2007, 20:58
samibella jij mag wel met mijn verder haha

osfoer_ellayl
06-02-2007, 21:11
zo zo onze dames zijn sex-deskundigen!!1 hoezo lekhab :hihi:

Mystiqua
06-02-2007, 21:15

hoezo lekhab :hihi: Ben anders wel getrouwd jah??? :loser: En voor zover ik weet vroeg ze de raad aan "ervaren getrouwde vrouwen"

Pagina's : [1] 2 3