Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen echt met SPOED!!!!

Ladyx1983
21-08-2003, 13:36

Wie kan mij helpen echt met SPOED!!!! hoi ik heb ooit vorige jaar een internet aansluiting aangevraagd bij zonnet.Ik zou m in dec krijgen ewa na 2 maanden nog niks ontvangen dus weer opnieuw aangevraagd.weer gewacht kreeg ik na maanden pas de modem etc etc onder tussen had k al een ander provider genomen want ik dacht dat k niks meer van ze zou horen.Wat het probleem was ik heb 2x getekent voor zonnet bij de aanvraag.De aanvraag was wel steeds op 1 naam en ik heb ze toen ook gemaild dat k 2 heb aangevraagd omdat ik dus d8 dat ze de ene niet ontvangen hadden.Ze hebben er toen 1 laten vervallen.Ik heb alles terug gestuurd.Maar kreeg een rekening van 234 euro.Ik mailde ze dat k alles terug gestuurd had enz enz ok ze mailde me dat ze alles hadden laten vervallen.Nu een jaar later kreeg ik weer een rekening van 234 euro!!Ik weer mailen maar dit keer nee hoor gewoon betalen ook al heb ik nooit hun internet gebruikt en modem terug gestuurd ik had getekent voor een jaar contract!!!Dus ik vertellen dat t een misverstand is want vorige jaar was dat ook zo hun terug kijken en zoeken en ja hoor die man had geen recht om die bedrag te laten vervallen...ik moest gewoon 234 betalen maal 2!!!Want ja 2 x aangevraagd ook al heb k maar 1 modem gehad dus nu heb ik 14 dagen de tijd om 470 euro te betalen anders gaat t naar een incasso bureau ik flip echt helemaal want ik heb geen internet gebruikt en alles destijds terug gestuurd wie weet nu wat k het beste kan doen want hun stand punt blijft gewoon betalen

Ladyx1983
21-08-2003, 13:45
Origineel gepost door Abracadaver Als je lid bent van de consumentenbond kan je hun er eens naar laten kijken en anders zou ik snel lid worden, het helpt als je nog eens dit soort zaken bij de hand hebt. dankje wel ik ga me meteen aanmelden

rnaj
21-08-2003, 14:14
En ook het programma 'radar' van de tros heeft veel ervaring met onwillige internet providers. Misschien hebben ze daar nog voorbeeld brieven op de site staan http://www.trosradar.nl/

Ladyx1983
21-08-2003, 14:22
Origineel gepost door Abracadaver Er bestaan ook geschillencommisies voor problemen met dit soort instanties, zeker weten is er ook een voor internet & communicatie bedrijven. Bij de consumentenbond hebben ze vast het adres of telefoonnummer. weetje ik zit op die site maar kan niks vinden :confused:

Tangerio
21-08-2003, 14:39

Je kan ook kijken binnen welke termijn zo'n provider de modem ed aan moet leveren. Als zij verzuimd hebben die modem binnen dat termijn te leveren hebben zij helemaal geen poot om op te staan ook al heb jij getekend (want jij hebt immers voor levering binnen dat termijn getekend). Als dit het geval is zou ik een brief sturen met de mededeling dat je niet betaalt en daarbij de reden vermelden. Geef als reden vooral aan dat je er geen gebruik van hebt gemaakt (wat ook getraceerd kan worden) en direct bij ontvangst teruggestuurd en laat ontvangen van de modem. Vooral omdat ze al eerder hebben aangegeven dat het bedrag al vervallen was, zou ik wachten met betalen.

maghribia19
21-08-2003, 14:42
Wij hebben ookzoiets gehad. We hadden internet en betaalden elke maand. ineens kregen we een hele hoge rekening. zogenaamd achterstallige rekening, niet betaald. feit is je kan bezwaar aantekenen, maar ga er vanuit dat dat niet helpt. we hebben gewoon het bedrag moeten betalen en hebben internet afgesloten. Ik zou zeggen begin met een formele bezwaarschrift en een verzoek om uitstel in ieder geval. en kijk dan verder wat je kunt doen. bezoek ze anders als ze een adres hebben. succes ..

Ladyx1983
21-08-2003, 14:46
Origineel gepost door Tangerio Je kan ook kijken binnen welke termijn zo'n provider de modem ed aan moet leveren. Als zij verzuimd hebben die modem binnen dat termijn te leveren hebben zij helemaal geen poot om op te staan ook al heb jij getekend (want jij hebt immers voor levering binnen dat termijn getekend). Als dit het geval is zou ik een brief sturen met de mededeling dat je niet betaalt en daarbij de reden vermelden. Geef als reden vooral aan dat je er geen gebruik van hebt gemaakt (wat ook getraceerd kan worden) en direct bij ontvangst teruggestuurd en laat ontvangen van de modem. Vooral omdat ze al eerder hebben aangegeven dat het bedrag al vervallen was, zou ik wachten met betalen. klopt ik heb de aanvraag in sept of okt gedaan het was een actie die tot dec gelde na dec had k m nog niet dus vandaar dat k over was gestapt op een ander provider dat kan ook in mijn rech staan natuurlijk bedankt

PeterN
21-08-2003, 15:16
bureau rechtshulp?