Bekijk originele versie : Welke vrouw kan me dat uitleggen?
Corleone
21-08-2003, 13:20
Lieg je tegen een vrouw dan gelooft ze je, vertel je de waarheid dan denkt ze dat je liegt :confused:
How come?
Secret_Eyes
21-08-2003, 13:21
Origineel gepost door Corleone
Lieg je tegen een vrouw dan gelooft ze je, vertel je de waarheid dan denkt ze dat je liegt :confused:
How come?
:hihi: hahhahha
C_OUJDIA
21-08-2003, 13:22
Zeg helemaal niks...
Dat krijg je als je te vaak liegt...
Corleone
21-08-2003, 13:27
C_OUJDIA Soms vragen ze om ophelderingen, dan moet je wel wat zeggen ;)
Noa :confused:
Yaminake Ik heb het nu gewoon over vrouwen in het algemeen. Is echt weird
Ik geloof iemand niet meer als hij/zij te vaak tegen mij heeft gelogen dan ga ik dus ook twijfelen aan de waarheid, snap je?
Corleone
21-08-2003, 13:30
Maar je hebt die persoon nog nooit betrapt op een leugen, want die leugens geloof je en de waarheid niet :)
Origineel gepost door Noa
Ik geloof iemand niet meer als hij/zij te vaak tegen mij heeft gelogen dan ga ik dus ook twijfelen aan de waarheid, snap je? ;) helemaal gelijk
Maar je hebt die persoon nog nooit betrapt op een leugen, want die leugens geloof je en de waarheid niet :)
Misschien is ze er achter gekomen dat het allemaal leugens waren waardoor ze jou nu niet meer gelooft...
lady_farah
21-08-2003, 13:33
How come? :p
Sweet_Diamond
21-08-2003, 13:34
How come?
Ik denk dat als een vrouw eenmaal iets denkt of vermoed, dat ze dan ook alleen dat wil horen en niets anders..........en dat dan dat de rede is waarom ze denkt dat je liegt....misschien is dat t......
TwinkleEye_19
21-08-2003, 14:04
How come?
Omdat jullie niet te vertrouwen zijn :D
Corleone
21-08-2003, 14:12
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Omdat jullie niet te vertrouwen zijn :D
Niet generaliseren :kwaad:
Ik ben wel te vetrouwen :cool: En dat moet jij weten :stout:
Ps. Gaat everything goed of nog steeds :( ?
TwinkleEye_19
21-08-2003, 14:22
Niet generaliseren :kwaad:
Ik ben wel te vetrouwen :cool: En dat moet jij weten :stout:
Ps. Gaat everything goed of nog steeds :( ?
Niet zeggen 'en dat moet jij weten' anders gaan mensen doordenken :stout:
Ps: tis geslaagd, en nu nog een lange genezingsproces...maar kben helemaal gerustgesteld en kan er weer tegenaan ;)
Corleone
21-08-2003, 14:35
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Niet zeggen 'en dat moet jij weten' anders gaan mensen doordenken :stout:
Ps: tis geslaagd, en nu nog een lange genezingsproces...maar kben helemaal gerustgesteld en kan er weer tegenaan ;)
Als Playster wil je toch graag dat ik dat zeg :D
Ps. Alhamdoelillah, moge Allah jou en je gezin helpen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.