Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dromen Over Kinderen..

fatosaaa
05-02-2007, 22:35

Salaam 3alaykoem Broeders En Zusters.. Ik Heb Een Vraagje En Zou Het Heel Fijn Vinden Als Iemand Hem Voor Mij Kan Beantwoorden Of Weet Waar Ik Met Me Vraag Terecht Kan.. Ik Droom Deze Hele Week Dat Ik Een Kind Heb Gekregen Of Dat Ik Een Tweeling Kreeg.. K Ben Er Zelf Aan Toe Om Een Kind Te Nemen K Heb De Pil Weggedaan En Ben Aan Het Wachten Tot Dat Allah Me Blij Zal Maken Met Een Kind..Wat Zouden Die Dromen Voor Betekenis Hebben Ik Vraag Familie Af En Toe Wel Wat De Dromen Betekenen Maar Die Weten Er Ook Niet Veel Van..K Zou Heel Blij Zijn Als Iemand Me Een Goed Antwoord Kan Geven... Broeders En Zusters Ik Vraag Jullie Ook Of Jullie Een Doe3a Voor Me Willen Doen.. Shokran

2_Heartbreak_3
07-02-2007, 02:36
Walikoum salaam, Ik zal u zo citeren wat er in da boek staat ma er staat wel by dat dromen die ge droomt in de laatste deel van de nacht of de middagrust & gedurende de dag krygt, die dan et krachtigst zyn. Bevallen van een dochter Als iemand droomt dat hy een dochter heeft gekregen betekent het dat hy spoedig een oplossing voor zyn problemen zal vinden en dat hy een overvloed aan levensonderhoud zal ontvangen. Hetzelfde geldt voor het kopen van een vrouwelyke slaaf Bevallen van een zoon Als de dromer een zoon krygt, betekent het dat hy spoedig moeilykheden, angsten & problemen zal ondervinden. Hetzelfde geldt voor het kopen van een mannelyke slaaf. Gair inchallah

nadia2007
07-02-2007, 09:37
Salaam 3alaykoem Broeders En Zusters.. Ik Heb Een Vraagje En Zou Het Heel Fijn Vinden Als Iemand Hem Voor Mij Kan Beantwoorden Of Weet Waar Ik Met Me Vraag Terecht Kan.. Ik Droom Deze Hele Week Dat Ik Een Kind Heb Gekregen Of Dat Ik Een Tweeling Kreeg.. K Ben Er Zelf Aan Toe Om Een Kind Te Nemen K Heb De Pil Weggedaan En Ben Aan Het Wachten Tot Dat Allah Me Blij Zal Maken Met Een Kind..Wat Zouden Die Dromen Voor Betekenis Hebben Ik Vraag Familie Af En Toe Wel Wat De Dromen Betekenen Maar Die Weten Er Ook Niet Veel Van..K Zou Heel Blij Zijn Als Iemand Me Een Goed Antwoord Kan Geven... Broeders En Zusters Ik Vraag Jullie Ook Of Jullie Een Doe3a Voor Me Willen Doen.. Shokran Ik denk dat je die droom hebt gehad omdat je naar een kind verlangt en meestal als men iets wenst krijgt hij of zij in haar/zijn dromen terug. Vooral omdat je bezig bent zwanger te raken.

fatosaaa
07-02-2007, 17:01
Shokran...:) En Hoe Zit Et Met Als Je Een Tweeling Droomt..

fatosaaa
07-02-2007, 22:27

Broeders En Zusters Ik Vraag Jullie Ook Of Jullie Een Doe3a Voor Me Willen Doen..

76Noortje76
07-02-2007, 22:40
inchallah dat je heel snel met een wonder verblijd zal worden amien

Misss_ikram
09-02-2007, 22:13
ik heb ook ooit gedroomd dat ik was bevallen van een tweeling ik hield het meisje vast en mijn vriend een jongen maar ik weet nog steeds niet wat het inhoudt?