Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mobieltje ontploft in gezicht vrouw

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
21-08-2003, 12:47

AMSTERDAM - Een 33-jarige vrouw heeft dinsdagmiddag brandwonden opgelopen in haar gezicht en haar nekstreek toen haar gsm ontplofte. Het opmerkelijke incident vond plaats in cd-winkel Fame aan de Kalverstraat in Amsterdam. Dat bevestigde de politie in Amsterdam donderdag. De vrouw liet haar mobieltje per ongeluk op de grond vallen, waardoor deze uitging. Toen ze het toestel opnieuw aanzette en tegen haar oor hield, ontplofte het apparaat en vatte vlam. De vrouw moest ter plekke door de GG&GD worden behandeld. Het ging volgens medewerkers van de cd-winkel om een toestel van het merk Nokia. Bij Nokia was nog niemand bereikbaar voor een reactie. Volgens de politie Amsterdam is het bij haar weten de eerste keer dat er in Nederland een mobiele telefoon ontploft

Najib26
21-08-2003, 12:47
Te harde trilfunctie, denk ik :)

s_soumaya18
21-08-2003, 12:51
wajowwwwwwwwwwwwwwwwwwww mijnnne is duizend keeeerr of meer gevallen maaar nooit ontplofttt hmmm beter uitkijkennnn

Oem_Lena
21-08-2003, 12:52
Ik heb ook een nokia :( en nu

Najib26
21-08-2003, 12:53

Een helm dragen als je gaat bellen? En dan met oordopjes werken.

Secret_Eyes
21-08-2003, 12:53
Origineel gepost door lala_amira Ik heb ook een nokia :( en nu Je kan 'm gewoon houden hoor:) Maar hou 'm nooit meer tegen je oor:D

Secret_Eyes
21-08-2003, 12:54
Origineel gepost door Najib26 Een helm dragen als je gaat bellen? En dan met oordopjes werken. :hihi: ik zie het al helemaal voor me een helm hihi

Oem_Lena
21-08-2003, 12:55
Origineel gepost door Najib26 Een helm dragen als je gaat bellen? En dan met oordopjes werken. :hihi:

Secret_Eyes
21-08-2003, 12:55
Ik zou 'm ook niet meer in je hand vasthouden :D Dus beste wat je kan doen is verkopen HOEVEEL?????:D:D

House
21-08-2003, 12:57
Origineel gepost door lala_amira AMSTERDAM - Een 33-jarige vrouw heeft dinsdagmiddag brandwonden opgelopen in haar gezicht en haar nekstreek toen haar gsm ontplofte. Het opmerkelijke incident vond plaats in cd-winkel Fame aan de Kalverstraat in Amsterdam. Dat bevestigde de politie in Amsterdam donderdag. De vrouw liet haar mobieltje per ongeluk op de grond vallen, waardoor deze uitging. Toen ze het toestel opnieuw aanzette en tegen haar oor hield, ontplofte het apparaat en vatte vlam. De vrouw moest ter plekke door de GG&GD worden behandeld. Het ging volgens medewerkers van de cd-winkel om een toestel van het merk Nokia. Bij Nokia was nog niemand bereikbaar voor een reactie. Volgens de politie Amsterdam is het bij haar weten de eerste keer dat er in Nederland een mobiele telefoon ontploft Daarom handsfree om :idee:

Oem_Lena
21-08-2003, 13:02
Origineel gepost door House Daarom handsfree om :idee: Nou stel hij ontploft in je zak :(

House
21-08-2003, 13:06
Origineel gepost door lala_amira Nou stel hij ontploft in je zak :( Het mobieltje nam wraak omdat die vrouw het lief vallen en als je het in je zak houdt, is de kans heeeeel erg klein om het te laten vallen dus is de kans ook heeel erg klein dat ie ontploft :idee: :D

Oem_Lena
21-08-2003, 13:07
Origineel gepost door Secret_Eyes Ik zou 'm ook niet meer in je hand vasthouden :D Dus beste wat je kan doen is verkopen HOEVEEL?????:D:D :hihi: Gratis

elMasri
21-08-2003, 13:07
Al Qaida :jammer:

Secret_Eyes
21-08-2003, 13:13

Origineel gepost door lala_amira :hihi: Gratis :confused: hier klopt iets niet zei je gratis???? http://www.mysmilie.de/smilies/verschiedene/img/024.gif

Pagina's : [1] 2