Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..~Willen jullie mijn NICHTJE morgen succes wensen~..

Pagina's : [1] 2

Tomb_Raider
05-02-2007, 20:31

Ze msn't me meskiena met de mededeling dat ze heeeeel erg zenuwachtig is voor de CITO morgen ze zit in Groep 8. Ze is heeeeel erg slim en een schitterend meisje ik houd van haar :love: Ze zou speciaal voor mij straks een account aanmaken om dit te lezen, ik doe dit speciaal voor mijn lieve nichtje Siham:love: Ze vroeg me Nadia, wil je me niet vergeten in je salaat om een dua voor mij te doen ahhh krijg er spontaan tranen van ze is zooo lieffff...... :( Zouden jullie een dua willen doen dat ze morgen inshallah alle vragen goed heeft:goedzo: (WENS MIJN NICHTJE SIHAM VEEEEL SUCCES MORGEN AUB DAMES)!!! :D Dikke kus, Nadia

Nysha
05-02-2007, 20:34
`Lieve Siham! HEEEEEEL VEEL SUCCES morgen, wees niet zenuwachtig, want eigenlijk is de cito een makkie! Doe gewoon je best , want dan kun je altijd trots op jezelf zijn en meer dan je best doen kun je niet! Hopelijk zul je de CITO HEEEL GOED maken! x- Nysha

Sibel_flower
05-02-2007, 20:42
Lieve siham Heel veel succes toe gewenst na morgen.. Ik kan het mij nog goed herinneren hoe zenuwachtig ik was ik kon er zelfs niet van slapen. Dus bereid je lekker goed voor en je hoeft niet zenuwachtig te worden meid valt best mee allemaal.. :nijn: :nijn: Ewa doe je best en laat ons weten hoe het is gegaan.. en inshallah zal het allemaal mee vallen..:kus: :kus:

SweetySaloua
05-02-2007, 21:08
Siham is mijn lieve zussie! Ze is nog steeds wakker, ze kan niet slapen meskina.. :hihi:

hanane_13
05-02-2007, 21:17

lieve siham! meid ik wens je heel veel succes met je cito toets. ik weet nog dat ik vier jaar geleden ook de cito deed wajow je moest een weten hoe zenuwachtig was:hihi: doe goed je best meid je kunt het:goedzo: dikke kus hanane!

Tomb_Raider
05-02-2007, 21:20
Ahhh wat lief van jullie zeg, dit gaat ze zeker heeel erg leuk vinden inshallah...:goedzo:

boug85
05-02-2007, 21:35
Nichtje van tomb raider.. ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes..en ik zal dua voor je doen.. inschaAllah zul je vet goede punten behalen:bril: :hoera: :banana: successsssssssssssss :sjans:

Hbilaatje
05-02-2007, 21:42
Lieve lieve nichie van me! Ik wens je heel veel succes met je Cito morgen. Ik weet dat je een hele slimme leuke meid bent, dus insha Allah zul je een goede score maken! Dikke kus Samira :kus: :Iluvu:

76Noortje76
05-02-2007, 21:52
lieve siham moge allah je bijstaan morgen met het maken van je cito toets ik heb zo een voorgevoel dat je het gaat halen inchaalllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh amiennnnnnnnnnn jabie al3alamien

wardaroosje
05-02-2007, 22:07
Mijn zusje heeft het morgen ook........dus ben benieuwd. Siham en Ikram(mijn zusje):hihi:...........heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes dames en incha allah zal het jullie goed af gaan

marocloubna
05-02-2007, 22:19
Siham en Ikram, ik wens jullie heel veel succes morgen, Inshallah...... Moge Allah jullie helpen........ :goedzo:

Fert0ta
05-02-2007, 22:46
Lieve Siham :p, Ik wens je heel veel suc6 morgen met je Cito toets, doe goed je best :nerd:. Ik weet nog goed dat ik heel zenuwachtig was voor me Cito net als jij :eek:. Maar uiteindelijk kwam alles goed :D, Wees niet bang Allah (swt) zal je helpen inshallah :goedzo:. Doei doei :kus:

Tomb_Raider
06-02-2007, 18:03
Wauw wat een lieve mensen zeg..... :D Ga door ga door:ego:

Nysha
06-02-2007, 18:05
hoe heeft ze het gemaakt?

Insania
06-02-2007, 18:56

Lieve siham en Ikram ik hoop Insha-Allah dat jullie de Cito-toets goed hebben gemaakt. :sjans:

Pagina's : [1] 2