Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : keelpijn,verkoude,oorpijn

Pagina's : [1] 2

h_a_n_a_n__e
05-02-2007, 19:17

heeeyy ik ben nu al 3 dagen een beetje ziek heb heel erg last van me keel en he tloopt door na me oren toe is zo vervelend en dan ook nog een snotterneus, wat kan ik er tegen doen?????????help me wil er vanaf!!!!!! vroeger maaktte me moeder altijd zo kruideteetje en hielp het meteen, marja nu is ze niet bij me dus wilen jullie me helpen wat kan ik t beste er tegen doen dankjewel x Hanane

h_a_n_a_n__e
05-02-2007, 19:32
hellluuuup

moheida
05-02-2007, 22:43
misschien gehoord van een doctoraaaaa

Naanaa
05-02-2007, 23:09
Ik wil oooooooooook wetennn !!!!!!! Ik heb sinds vandaag zo'n keelpijn, oor en mijn hoofd is gloeiend heet.. !!

klawi
05-02-2007, 23:28

ewa k zou jullie graag helpe, mohiem alahhshaffiekoum!

rabatia-ikram
05-02-2007, 23:41
als je langer dan 4 of 5 dagen last hebt van keelpijn zou ik toch maar naar de dokter gaan het kan een keelonsteking zijn verder kun je keel verzachtiger nemen zoals tratichol en geen warme dranken nemen daardoor wordt het alleen maar erger je kunt het best iets kouds drinken tegen je keel en paracetamol meestal gaat verkoudheid na een dag of 4/5 wel over

Naanaa
06-02-2007, 00:38
snik snik !!!!!

sousialll
06-02-2007, 01:54
Nou dames,jullie kunne echt beter na een dokter gaan. me zusje had ook dezelfde klachten,en na een paar dage ging ze na de dokter en die zei dat ze keelontsteking had.Dus kreeg ze een antibiotica en afgelopen donderdag bracht ik me jongste zusje en die had t ook.

h_a_n_a_n__e
06-02-2007, 12:24
Ik wil oooooooooook wetennn !!!!!!! Ik heb sinds vandaag zo'n keelpijn, oor en mijn hoofd is gloeiend heet.. !! ja mijn hoofd gloeit ook helemaal maar ben zwaar onderkoelt heb getemperatuurt enwas maar35.6 graden.

h_a_n_a_n__e
06-02-2007, 12:25
Nou dames,jullie kunne echt beter na een dokter gaan. me zusje had ook dezelfde klachten,en na een paar dage ging ze na de dokter en die zei dat ze keelontsteking had.Dus kreeg ze een antibiotica en afgelopen donderdag bracht ik me jongste zusje en die had t ook. Wow erg:( nu ben ik bang geworden ik haat de dokter neeee ik wil geen keelontsteking, nu gaat het wel maar snotter heel veel sochtends vroeg en savonds is het het ergste!!!!!!!!!!!!!!!!

Sugarpie
06-02-2007, 12:39
Voor je keel is honing heel goed !! En tegen het snotteren zou je kunnen stomen voor het slapen gaan. Voor de oren deed mijn moeder vroeger een paar druppels olijfolie en dan moest je ff so blijven liggen en ik moet je zeggen het hielp wel. het beste is natuurlijk om gewoon langs de huisarts te gaan dan ben je der snel vanaf... Beterschap meid :kus:

Naanaa
06-02-2007, 16:52
Nou dames,jullie kunne echt beter na een dokter gaan. me zusje had ook dezelfde klachten,en na een paar dage ging ze na de dokter en die zei dat ze keelontsteking had.Dus kreeg ze een antibiotica en afgelopen donderdag bracht ik me jongste zusje en die had t ook. Wow.. !!! Maar mijn keel voelt altijd zo aan als ik grieperig ben. Als het erger wordt ga ik wel zeker weten naar de huisarts ik betaal elke maand meer dan 100 euro !!! Wordt tijd dat ik het eens gebruik !!!!!!! ja mijn hoofd gloeit ook helemaal maar ben zwaar onderkoelt heb getemperatuurt enwas maar35.6 graden. Ohhh zo erg man ik weet wat je bedoelt. Ik kon gisternacht niet eens slapen omdat ik zo ziek was :confused: . Ik sliep pas rond half 7 in de OCHTEND en werd rond 12 uur weer wakker. Oja ik sliep met 2 truien aan :nerd: Voor je keel is honing heel goed !! En tegen het snotteren zou je kunnen stomen voor het slapen gaan. Voor de oren deed mijn moeder vroeger een paar druppels olijfolie en dan moest je ff so blijven liggen en ik moet je zeggen het hielp wel. het beste is natuurlijk om gewoon langs de huisarts te gaan dan ben je der snel vanaf... Beterschap meid :kus: Ohh maar dat durf ik niet :( ik haat het als water in mijn oor komt al helemaal iets olie achtigs :confused: Pffff maar goed ik hoop dat het volgende week over is !! Beterschap iedereen :D

h_a_n_a_n__e
07-02-2007, 08:16
jaechterg is dat he ik heb het ook benaud als ik ga slapen en lach helemaalonderde dekens terwijl iknormaal gesproken nooit onder de dekens kan slapen en ze van me aftrap.. ik lag gewoonrondhalf 11 in bed maar heb nog gezien dat de klok om half 4 stond.. daarna ben ik denk in slaap gevallen en ben nu alweer om 7uur wakker geworden.. gisteren was dat ook al.. dankje en jij ook beterschap

M_girl
07-02-2007, 10:48
oow jullie ook al:(:( ik al sinds maandag verkouden, oorpijn, hoofdpijn (t ergste!),keelpijn, rugpijn, alless is gevoelig en vandaag opeens buik spieren pijn waardoor ik moeilijk kan hoesten..vandaag valt t wel mee maar de afgelopen dagen:wow: liep gewoon egt letterlijk te trillen enzo wajo vooral twee dagen als ik ging slapen 4dekens en nog steeds koudd :( tfoe en elke keer dat snuiten in de nacht :jammer: en dit ook nog midden in mn tentamenweek:huil:

Naanaa
07-02-2007, 11:05

jaechterg is dat he ik heb het ook benaud als ik ga slapen en lach helemaalonderde dekens terwijl iknormaal gesproken nooit onder de dekens kan slapen en ze van me aftrap.. ik lag gewoonrondhalf 11 in bed maar heb nog gezien dat de klok om half 4 stond.. daarna ben ik denk in slaap gevallen en ben nu alweer om 7uur wakker geworden.. gisteren was dat ook al.. dankje en jij ook beterschap Jaa.. ik slaap dus ook niet graag met dekens meestal laat ik mijn onderbenen buiten de dekens :D . En heb ik het alleen om mijn bovenlichaam haha anders voelt het te benauwd aan. Maar wat ik zo gek vind.. normaal slaap ik altijd zo uit en ineens word ik na 8 uurtjes slapen al wakker !!!!!!! Terwijl het normaal gesproken na 12 uurtjes slapen is :eek: . Vandaag voelt het iets beter aan als gister.. tenminste het voelt zo aan. oow jullie ook al:(:( ik al sinds maandag verkouden, oorpijn, hoofdpijn (t ergste!),keelpijn, rugpijn, alless is gevoelig en vandaag opeens buik spieren pijn waardoor ik moeilijk kan hoesten..vandaag valt t wel mee maar de afgelopen dagen:wow: liep gewoon egt letterlijk te trillen enzo wajo vooral twee dagen als ik ging slapen 4dekens en nog steeds koudd :( tfoe en elke keer dat snuiten in de nacht :jammer: en dit ook nog midden in mn tentamenweek:huil: Ohhhh dat heb ik dus ook !!! Verkouden, oorpijn, hoofdpijn, KEELPIJN, rugpijn, alles is ook gevoelig bij mij. Ohh. mijn nek doet ook pijn :( . Maar ik heb (nog?) geen last van mijn buikspieren. Ohhh zo irrritant is dit !!!!!!! Door de hoofdpijn kan ik gewoon niet slapen.. en ik neem liever geen paracetamol omdat het maar eventje werkt en dan komt het daarna gewoon weer terug. Dus het heeft niet zoveel nut. AAAAAAHHHH grrrrrrr Terwijl ik ELKE DAG actimel neem !!!!!!!!! Het zou toch zogenaamd helpen tegen de weerstand nou lekker dan :D !!!!!!!

Pagina's : [1] 2