Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ruzie vriendin

Pagina's : [1] 2

Misss_nadoria
05-02-2007, 18:32

hoi allemaal. Luisters, Ik hebb ruzie met een vrindin... Maar das haar schuld. Zeheeft mijn nummer en msn aan vele mensen op chat gegeven nu wordt ik lastig gevallen maar k moet ff nieuwe som kopen. We hebben hele erge ruzie maar das ook weer niet de bedoeling Wat nu??:( Maar k kan het haar niet vergeve....

bitch_18
05-02-2007, 18:42
probeer met haar te praten en vraag waarom ze het heeft gedaan kives ze is je vriendin en doet zo iets een echte vriendin doet zo iets echt niet

Bloemm
05-02-2007, 21:30
Een echte lage streek, sorry. Maar als ze je echt dierbaar is, probeer dan met elkaar te praten en haar te vergeven. Er is al genoeg zooi in de wereld.

Letchiinaa_
05-02-2007, 22:08
Probeer met haar te praten en vraag waarom ze dit gedaan heeft. Maar als ze dit zonder hele goede reden heeft gedaan vind ik het erg laag. Zo weet je ook meteen wie je echte vriendinnen zijn, want een echte vriendin zou zoiets niet doen ;)

wedding
05-02-2007, 22:16

hoi allemaal. Luisters, Ik hebb ruzie met een vrindin... Maar das haar schuld. Zeheeft mijn nummer en msn aan vele mensen op chat gegeven nu wordt ik lastig gevallen maar k moet ff nieuwe som kopen. We hebben hele erge ruzie maar das ook weer niet de bedoeling Wat nu??:( Maar k kan het haar niet vergeve.... GA MET MENSEN OM DIE JE IETS OPBRENGEN A UGHTI NIET DEGENE DIE JE ACHTERAF IETS AANDOEN:( dat is echt laag van haar,moest ik in u plaats zijn (en geloof me heb het al meegemaakt) dan negeer ik die!! goeie mensen geven niet je msn aan andere...de bedoeling daarvan is je afteschilderen als goedkoop meisje!!! dus....ik zou het alvast niet accepteren

hierjijdaar
05-02-2007, 22:57
wat grappig ik zat net dit te lezen.... Ik heb ook beetje ruzie met vriendin en krijg nu een sms van haar Echte vriedinnen laten je niet zo behandelen hoor raar zo iets... blijf jezelf en inderdaad negeer gewoon!

Mee_Naar_Nador
06-02-2007, 14:19
TRR TRR noem je dat een vriendin nig? GEEF HAAR een klap zodat ze het nooit meer nog eens zal doen ;)

bergen24
06-02-2007, 16:18
hoi allemaal. Luisters, Ik hebb ruzie met een vrindin... Maar das haar schuld. Zeheeft mijn nummer en msn aan vele mensen op chat gegeven nu wordt ik lastig gevallen maar k moet ff nieuwe som kopen. We hebben hele erge ruzie maar das ook weer niet de bedoeling Wat nu??:( Maar k kan het haar niet vergeve.... Je kunt haar ook een pak rammel geven, want dat verdient ze echt!

love_tinghir
06-02-2007, 16:51
Ze zal er maar voor boeten. Zal haar netzolang negeren totdat ze er érg spijt van heeft. Waarom geeft ze zomaar je nummer/msn weg aan andere?:stoned:

R_berkaniia
07-02-2007, 19:36
Als Allah ons kan vergeven, waarom zou jij dat niet kunnen? Praat met haar, je hoeft geen beste vriendinnetjes te blijven. Maar het zou erg goed van je zijn om haar te vergeven. Ghair insa'allah.

souhailla18
12-02-2007, 01:07
ach ieder gaat toch ooit zn eigen kant op die vn jullie is aangebroken

tisem81
12-02-2007, 03:58
hoi allemaal. Luisters, Ik hebb ruzie met een vrindin... Maar das haar schuld. Zeheeft mijn nummer en msn aan vele mensen op chat gegeven nu wordt ik lastig gevallen maar k moet ff nieuwe som kopen. We hebben hele erge ruzie maar das ook weer niet de bedoeling Wat nu??:( Maar k kan het haar niet vergeve.... sorry maar als je haar je vriendin noemt weet ik het ook niet meer:jammer: vriendinnen doen zulke dingen niet en neeeeee ook niet voor gein:hadj:

Misss_nadoria
12-02-2007, 19:56
TRR TRR noem je dat een vriendin nig? GEEF HAAR een klap zodat ze het nooit meer nog eens zal doen ;) nee man met geweld los je nix op tog???:hadj:

Chaabi_girl
12-02-2007, 20:19
hoi allemaal. Luisters, Ik hebb ruzie met een vrindin... Maar das haar schuld. Zeheeft mijn nummer en msn aan vele mensen op chat gegeven nu wordt ik lastig gevallen maar k moet ff nieuwe som kopen. We hebben hele erge ruzie maar das ook weer niet de bedoeling Wat nu??:( Maar k kan het haar niet vergeve.... Een Echte vriendin geeft jouw msn niet aan vreemden op chat ... En al helemaal jouw nummer niet ... :moe:

Mee_Naar_Nador
13-02-2007, 12:54

nee man met geweld los je nix op tog???:hadj: geloof mij dat het wel helpt:hihi: ze zal die klap nooit vergeten. :p

Pagina's : [1] 2