Bekijk originele versie : Het meest liev wat je (best) vriend(in) ooit heeft gedaan
Mensen, ik ben benieuwd naar het liefsteeeeeee wat jouw lover of gewoon vriend(in) ooit heeft gedaan. De leukste zwijmel momenten, waarbij je gewoon smelt of tranen krijgt.. :Iluvu:
Ladyx1983
21-08-2003, 12:08
begin maar:D
Secret_Eyes
21-08-2003, 12:14
Origineel gepost door Sammy84
Mensen, ik ben benieuwd naar het liefsteeeeeee wat jouw lover of gewoon vriend(in) ooit heeft gedaan. De leukte zwijmel momenten, waarbij je gwoon smelt of tranen krijgt.. :Iluvu:
Zoveel momenten :Iluvu: ik kan ze niet allemaal opnoemen.. :Iluvu:
Ok ik ga nu beginnen. Ik was een keer naar een pretpark met mijn nu ex naar een pretpark, allen one big prob IK WERD ONGESTELD midden op de dag. Ik dus helemaal uitgeput en buikpijn, had ie de autostoel voor me naar achter gedaan zijn jas over me heen gedaan.Hij vroeg me waar het pijn deed, toen deed ie zijn had op mijn buik waar het pijn deed en masseerde hij mijn buik. En hij de hele tijd maar vragen hoe het gaat en of ik nog wat nodig had. Hij had de hele dag goed voor me gezorgd...EN NOU JULLIE
Origineel gepost door Miss_Magrebia
...toen hij naast bijna heel zijn famillie zei dat ik de enige vrouw voor heb ben....... :Iluvu:
AAAAAAAAAhhhhhhhhh wat lief :Iluvu:
ThugMocro
21-08-2003, 12:24
...toen hij naast bijna heel zijn famillie zei dat ik de enige vrouw voor heb ben....... :Iluvu:
Ahhhhhhhhh
yasminne
21-08-2003, 12:25
Ok ik ga nu beginnen. Ik was een keer naar een pretpark met mijn nu ex naar een pretpark, allen one big prob IK WERD ONGESTELD midden op de dag. Ik dus helemaal uitgeput en buikpijn, had ie de autostoel voor me naar achter gedaan zijn jas over me heen gedaan.Hij vroeg me waar het pijn deed, toen deed ie zijn had op mijn buik waar het pijn deed en maseerde hij mijn buik. En hij de hele tijd maar vragen hoe het gaat en of ik nog wat nodig had. Hij had de hele dag goed voor me gezorgd...EN NOU JULLIE
Wat lief :Iluvu:
koekiemonster
21-08-2003, 12:43
sammy je had vaker moeten doen alsof je ongesteld was
Secret_Eyes
21-08-2003, 12:44
Ik weet.....ik bof echt :D
Was toch je ex?
Ok ik ga nu beginnen. Ik was een keer naar een pretpark met mijn nu ex naar een pretpark, allen one big prob IK WERD ONGESTELD midden op de dag. Ik dus helemaal uitgeput en buikpijn, had ie de autostoel voor me naar achter gedaan zijn jas over me heen gedaan.Hij vroeg me waar het pijn deed, toen deed ie zijn had op mijn buik waar het pijn deed en masseerde hij mijn buik. En hij de hele tijd maar vragen hoe het gaat en of ik nog wat nodig had. Hij had de hele dag goed voor me gezorgd...EN NOU JULLIE
Ben je al achter waarom je hij je ex is en je niet met hem getrouwd bent?
Origineel gepost door Najib26
Ben je al achter waarom je hij je ex is en je niet met hem getrouwd bent?
Jij daar ben ik achter en je moet niet weer met vooroordelen begiinen, daar ben jij namelijk heel goed in. Het is mijn ex omdat we wisten dat het niet hoort om een relatie te hebben.Soms moet je 1 fout(mijn enige fout by the way) maken om erachter te komen wat Allah (swt) bedoelt, duss denk eerst na voorda je weer je vooroordelen gaat spuien
Jij daar ben ik achter en je moet niet weer met vooroordelen begiinen, daar ben jij namelijk heel goed in. Het is mijn ex omdat we wisten dat het niet hoort om een relatie te hebben.Soms moet je 1 fout(mijn enige fout by the way) maken om erachter te komen wat Allah (swt) bedoelt, duss denk eerst na voorda je weer je vooroordelen gaat spuien
Rustig maar, het was maar een vraag :rolleyes:
Maar je hebt goed geantwoord :)
Origineel gepost door Najib26
Rustig maar, het was maar een vraag :rolleyes:
Maar je hebt goed geantwoord :)
Jij bent niet de enige die zich bezig houdt met de islam, al wou ik dat ik dee fout nooit had gemaakt, ik moet het als een leerzame ervaring ervaren en dat was het uiteindelijk ook e ik weet ook nu aan welke eisen mijn future husband moet voldoen :D
Jij bent niet de enige die zich bezig houdt met de islam, al wou ik dat ik dee fout nooit had gemaakt, ik moet het als een leerzame ervaring ervaren en dat was het uiteindelijk ook e ik weet ook nu aan welke eisen mijn future husband moet voldoen :D
Alhemdoelilah :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.