Bekijk originele versie : Prison Break, LOST, Everybody hates chris, Heroes.
Amanatallah
09-02-2009, 11:53
:haha: hahaha ik schrok al.. Heb je het wel verwijderd?
Dat laat ik wel over aan broertjelief :hihi:
Sorry, het spijt me, het spijt me. :o Ik weet dat ik niet echt bereikbaar was deze week, maar ik had echt kopzorgen met school en thuis enzo..:jammer:
Amanatallah
09-02-2009, 12:09
Gelukkig kan chocola alles goedmaken :o
Vooral chocola met daarop de tekst: Ik vind je lief.
Er staat nu nog 'Ind je lief' :o
Amanatallah
09-02-2009, 12:14
Vooral chocola met daarop de tekst: Ik vind je lief.
Er staat nu nog 'Ind je lief' :o
:lol:
Ik zag het liggen en moest aan je denken :o
:lol:
Ik zag het liggen en moest aan je denken :o
Ik was de eerste aan wie je dacht, kwam dat door de chocola of door de tekst :hihi:...
Ik beloof dat ik volgende week iets voor je zal meenemen, voor valentijnsdag :o
Amanatallah
09-02-2009, 12:24
Ik was de eerste aan wie je dacht, kwam dat door de chocola of door de tekst :hihi:...
Ik beloof dat ik volgende week iets voor je zal meenemen, voor valentijnsdag :o
Misschien wel door beide :kweetnie:
Hoeft niet joh, maar is altijd wel leuk om wat te krijgen :hihi:
Misschien wel door beide :kweetnie:
Hoeft niet joh, maar is altijd wel leuk om wat te krijgen :hihi:
Is altijd leuk, ik ga kijken :o...Moet vanavond naar school, heb geen zin man :o
Amanatallah
09-02-2009, 12:28
Is altijd leuk, ik ga kijken :o...Moet vanavond naar school, heb geen zin man :o
Doe kijken :haha:
1 of 2 lessen??
Doe kijken :haha:
1 of 2 lessen??
:hihi:...Ik heb al iets in gedachten :stout: Heb je die milka chocola al op, of zit je te wachten tot er een schimmelrandje op komt :o
Heb maar één les. Ik had eigenlijk twee lessen, een van 5 tot 7 en een van 7 tot 9. Alleen is de docent ziek, dus die van 5 uur gaat niet door. Hoef pas om 7 uur te beginnen, maar ik had al afgesproken met medestudenten om 3 uur, om iets anders door te spreken en die afspraak gaat wel door. Dus ga even vlug naar school en dan weer even de stad in denk ik. Ik heb zin om te winkelen..
Amanatallah
09-02-2009, 12:35
:hihi:...Ik heb al iets in gedachten :stout: Heb je die milka chocola al op, of zit je te wachten tot er een schimmelrandje op komt :o
Heb maar één les. Ik had eigenlijk twee lessen, een van 5 tot 7 en een van 7 tot 9. Alleen is de docent ziek, dus die van 5 uur gaat niet door. Hoef pas om 7 uur te beginnen, maar ik had al afgesproken met medestudenten om 3 uur, om iets anders door te spreken en die afspraak gaat wel door. Dus ga even vlug naar school en dan weer even de stad in denk ik. Ik heb zin om te winkelen..
Hij is eindelijk op, heb afgelopen week veel gegeten man :eek:
Hmm jammer, kan de les niet verschoven worden? Nu heb je een gat van meer dan 2 uur?
Doe la place checken, misschien kom je daar wel wat leuks tegen :stout:
Hij is eindelijk op, heb afgelopen week veel gegeten man :eek:
Hmm jammer, kan de les niet verschoven worden? Nu heb je een gat van meer dan 2 uur?
Doe la place checken, misschien kom je daar wel wat leuks tegen :stout:
Goed zo :hihi: Heb deze week best rustig aan gedaan :o...Had het druk, dus niet veel tijd om te eten :hihi:..
Nee, gaat niet. Zijn vaste tijdstippen. Heb nu een gat van meer dan 3 uur, maar ma3lich, ik vermaak me wel :o..
Bedoel je La place of de V&D? :o
Amanatallah
09-02-2009, 12:46
Goed zo :hihi: Heb deze week best rustig aan gedaan :o...Had het druk, dus niet veel tijd om te eten :hihi:..
Nee, gaat niet. Zijn vaste tijdstippen. Heb nu een gat van meer dan 3 uur, maar ma3lich, ik vermaak me wel :o..
Bedoel je La place of de V&D? :o
Heb al een maand geen buikoefeningen gaan, dat ga ik morgen maar doen :hihi:
Jammer, regel iemand met wie je op stap kunt gaan :p
La place zit toch ook in de V&D a kip :hihi:
Heb al een maand geen buikoefeningen gaan, dat ga ik morgen maar doen :hihi:
Jammer, regel iemand met wie je op stap kunt gaan :p
La place zit toch ook in de V&D a kip :hihi:
:hihi: Buikoefeningen :gniffel: ben je nog aan 't sporten of niet :banana:..
Ik heb hayat, dus ik ga straks wel effkes met haar op stap. Zij heeft het nog erger dan ik, zij zit nu al op school, als sinds 11 uur ofzo en al haar lessen vallen uit, dus ze heeft om 7 uur pas weer les :hihi:.
Ewa, ik bedoelde winkelen voor kleren, niet winkelen voor eten :hihi:
Ik ga bidden en me dan omkleden. :banana:
Amanatallah
09-02-2009, 12:56
:lo:
Ik spreek je nog kip, ik ga ff pauzeren :p
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.