Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rok van DIDI, lastig te combineren, of iets juist te vinden!!!

lalla_salma2003
05-02-2007, 15:28

Dames, Naam van de topic spreekt voor zich!!! Ik heb 2 rokken gekocht bij DIDI neen maand geleden ofzo. Het zijn 2 lange rokken die tot je enkels komen, een donkerblauwe met aan de zijkant een doorlopende bloemvorm, en nog zo'n lange maar dan met verschillende kleuren erin. Hele leuke rokken ben er heel blij mee, maar nu: Wat moet ik er op aan doen? Heeft iemand deze rokken ook gekocht en wat dragen jullie erbij aan? Ik kan geen enkel iets vinden, dat qua kleur er leuk op staat:confused: :confused: :confused: Groeten Salma!!

Pearl_of_Rif
05-02-2007, 15:41
Heb je geen foto ervan?? :)

zailashia
05-02-2007, 15:43
Hahah soubhanaAllah dat heb ik dus ook!! Ik heb hem in het zwart.. Ik draag er dan een terquise truitke erop, omdat er bloemen in voorkomen met terquise.. Maar voor de rest weet ik het ook niet.. Dus ben benieuwd:D

yasmine16
05-02-2007, 15:46
Heeeeej Salma, Ik heb ook die (bloemen) rok gehaald van DIDI. Ik heb er een simpele truitje gehaald bij H&M, kleur zacht groen. Komt ook voor in de bloemprint. Je kan ook blouesjes halen met dezelfde kleuren.

just_me112
05-02-2007, 15:50

boven die donkerblauwe zou ik iets van oranje er boven aan doen. het oranje komt terug in de bloemen en het staat heel goed met die kleur blauw.