Bekijk originele versie : Wanneer hou je het meest van je man/vriend?
La_Femme_Nikita
21-08-2003, 10:43
Nou moeten jullie niet zo'n standaard antwoord geven als altijd ofzo?
Maar wanneer ben je nou extra gek op hem haar??
Als hij alles voor mij over heeft...
Als hij onvoorwaardelijk van me houd, ...............Als ik hem blind kan vertrouwen!!
Sweet_Diamond
21-08-2003, 10:49
Als hij verlangend klinkt......... :Iluvu:
ClaudioLopez
21-08-2003, 10:49
niet van toepassing
Als ie diep in me ogen kijkt en zegt: Samia.. Schatje djellie.. K wil je nooit kwijt en k hou 4 -ever van je!! :Iluvu:
maar that's only in my fantasy :stoned:
merjemke
21-08-2003, 10:52
Ik zal toegeven dat het mij nog nooit is overkomen, maar ik vermoed dat ik het meest van een jongen zal houden als die mij niet veroordeeld. Ik wil graag iemand die mij neemt zoals ik ben en me niet probeert te veranderen. Ik heb mijn goede en slechte eigenschappen. De goede probeer ik te verbeteren en de slechte af te leren, maar ik ben zoals ik ben, he. Mijn man zal dat moeten aanvaarden.
xxxjes
zinalady
21-08-2003, 10:54
ALs hij me een flinke stoot verkoopt :D
Nee ik weet niet......ik denk dat het gewoon al bij simpele dingen kan zijn....als hij b.v iets ontzettend liefs heeft gedaan. Of gewoon dat hij zich voor mij bij een date echt super leuk uitziet...dus echt de tijd er voor heeft genomen dus dan issie om opte eten...HMmmmmmmm I like that...EN dan heb ik denk ik wel die gedachtens van WOwww I Love him :p
Secret_Eyes
21-08-2003, 12:00
Ik denk als ze wat mee hebben gemaakt en ondanks alles toch bijelkaar zijn gebleven dan kun je echt zeggen van ze houden van elkaar!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.