Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doodstraf en zweepslagen in Singapore

Pagina's : [1] 2 3

sword
21-08-2003, 10:08

0,01 gram betekent verschil tussen leven en dood SINGAPORE - Een man die werd veroordeeld voor handel in drugs ontsnapt aan de doodstraf in Singapore omdat hij 0,01 gram te weinig had om de zwaarste straf te krijgen. De 33 jarige man pleitte schuldig voor drugshandel samen met een kompaan. Ze hadden 499,99 gram cannabis bij toen ze werden aangehouden. Dat is 0,01 gram te weinig om de doodstraf te krijgen. De man werd wel veroordeeld tot 20 jaar gevangenis en het maximum van 24 zweepslagen. Hij zal als getuige optreden op het proces van zijn kompaan dat vandaag begint. En ik dacht dat de doodstraf voor handel in drugs en zweepslagen alleen in moslimlanden voorkwam :D :zwaai: Sword

grendel
21-08-2003, 10:22
Origineel gepost door sword 0,01 gram betekent verschil tussen leven en dood SINGAPORE - Een man die werd veroordeeld voor handel in drugs ontsnapt aan de doodstraf in Singapore omdat hij 0,01 gram te weinig had om de zwaarste straf te krijgen. De 33 jarige man pleitte schuldig voor drugshandel samen met een kompaan. Ze hadden 499,99 gram cannabis bij toen ze werden aangehouden. Dat is 0,01 gram te weinig om de doodstraf te krijgen. De man werd wel veroordeeld tot 20 jaar gevangenis en het maximum van 24 zweepslagen. Hij zal als getuige optreden op het proces van zijn kompaan dat vandaag begint. En ik dacht dat de doodstraf voor handel in drugs en zweepslagen alleen in moslimlanden voorkwam :D :zwaai: Sword Nee........dus :D

rnaj
21-08-2003, 10:23
Sword, misschien moet je wat minder denken en wat vaker de krant lezen. :p

sword
21-08-2003, 10:27
Origineel gepost door rnaj Sword, misschien moet je wat minder denken en wat vaker de krant lezen. :p geen tijd joh, altijd maar denken en werken :D

grendel
21-08-2003, 10:37

Origineel gepost door sword geen tijd joh, altijd maar denken en werken :D ..vergeet niet af en toe te relaxen...... :D Goed voor je hart :D

sword
21-08-2003, 10:41
Origineel gepost door grendel ..vergeet niet af en toe te relaxen...... :D Goed voor je hart :D dont worry Grendel, het begrip"quality time" is bij mij goed geintegreerd :D een vraagje: waar sta jij op die foto van die betoging? :p

grendel
21-08-2003, 10:49
Origineel gepost door sword dont worry Grendel, het begrip"quality time" is bij mij goed geintegreerd :D een vraagje: waar sta jij op die foto van die betoging? :p OK dan :D Hahaha.......die met die witte baard :D

sword
21-08-2003, 11:42
Origineel gepost door grendel OK dan :D Hahaha.......die met die witte baard :D die met de witte baard...... hahahah, je moet dringend een andere hobby zoeken joh, of was je aan het bijklussen? :D

grendel
21-08-2003, 11:52
Origineel gepost door sword die met de witte baard...... hahahah, je moet dringend een andere hobby zoeken joh, of was je aan het bijklussen? :D Bijklussen............ :D Ik spaar voor een reisie naar Maleisie :D

sword
21-08-2003, 11:57
Origineel gepost door grendel Bijklussen............ :D Ik spaar voor een reisie naar Maleisie :D Oh, i get the picture: die witte baard laat je staan en alleen je outfitje veranderd :D tip: morgen na het vrijdaggebed, even met de pet aan de deur van de moskee gaan staan, vergeet evenwel niet de juiste outfit te dragen :D

grendel
21-08-2003, 12:04
Origineel gepost door sword Oh, i get the picture: die witte baard laat je staan en alleen je outfitje veranderd :D tip: morgen na het vrijdaggebed, even met de pet aan de deur van de moskee gaan staan, vergeet evenwel niet de juiste outfit te dragen :D Hahahaha............................I will do. Effe een djellaba van pa uitzoeken :D

grendel
21-08-2003, 12:35
Origineel gepost door jacko Maleisie? Leuk. Daar moet je eens naar de bioscoop gaan.. Daar draait een leuke film met Jim Carrey... Iets met Bruce nog iets.. of zo.... ........ :D Ik denk niet dat dat gaat lukken,... censuur :rolleyes:

sword
21-08-2003, 13:02
Origineel gepost door jacko Maleisie? Leuk. Daar moet je eens naar de bioscoop gaan.. Daar draait een leuke film met Jim Carrey... Iets met Bruce nog iets.. of zo.... heb je daar nu nog steeds slapeloze nachten over Wacko? zie dat het geen trauma wordt hé jongen! :D

Jupiter
21-08-2003, 13:09
Origineel gepost door sword En ik dacht dat de doodstraf voor handel in drugs en zweepslagen alleen in moslimlanden voorkwam :D :zwaai: Sword Volgens mij komt het ook voor in Thailand en China

sword
22-08-2003, 08:49

Origineel gepost door jacko Heb je het niet gehoord, mega-looser van me? :zwaai: De film draait nu wel in jouw o zo geliefde heilsstaat Maleisie. De filmcommissie is van gedachten veranderd. Nu jij nog :zwaai: Dat is oud nieuws Wacko, je komt altijd te laat domoor! alleen in het verkopen van domme praat ben je haantje de voorste! Doe er wat aan hé ;)

Pagina's : [1] 2 3