Bekijk originele versie : Doodstraf en zweepslagen in Singapore
0,01 gram betekent verschil tussen leven en dood
SINGAPORE - Een man die werd veroordeeld voor handel in drugs ontsnapt aan de doodstraf in Singapore omdat hij 0,01 gram te weinig had om de zwaarste straf te krijgen.
De 33 jarige man pleitte schuldig voor drugshandel samen met een kompaan. Ze hadden 499,99 gram cannabis bij toen ze werden aangehouden. Dat is 0,01 gram te weinig om de doodstraf te krijgen. De man werd wel veroordeeld tot 20 jaar gevangenis en het maximum van 24 zweepslagen. Hij zal als getuige optreden op het proces van zijn kompaan dat vandaag begint.
En ik dacht dat de doodstraf voor handel in drugs en zweepslagen alleen in moslimlanden voorkwam :D
:zwaai: Sword
Origineel gepost door sword
0,01 gram betekent verschil tussen leven en dood
SINGAPORE - Een man die werd veroordeeld voor handel in drugs ontsnapt aan de doodstraf in Singapore omdat hij 0,01 gram te weinig had om de zwaarste straf te krijgen.
De 33 jarige man pleitte schuldig voor drugshandel samen met een kompaan. Ze hadden 499,99 gram cannabis bij toen ze werden aangehouden. Dat is 0,01 gram te weinig om de doodstraf te krijgen. De man werd wel veroordeeld tot 20 jaar gevangenis en het maximum van 24 zweepslagen. Hij zal als getuige optreden op het proces van zijn kompaan dat vandaag begint.
En ik dacht dat de doodstraf voor handel in drugs en zweepslagen alleen in moslimlanden voorkwam :D
Nee........dus :D
Sword, misschien moet je wat minder denken en wat vaker de krant lezen. :p
Origineel gepost door rnaj
Sword, misschien moet je wat minder denken en wat vaker de krant lezen. :p
geen tijd joh, altijd maar denken en werken :D
geen tijd joh, altijd maar denken en werken :D
..vergeet niet af en toe te relaxen...... :D
Goed voor je hart :D
Origineel gepost door grendel
..vergeet niet af en toe te relaxen...... :D
Goed voor je hart :D
dont worry Grendel, het begrip"quality time" is bij mij goed geintegreerd :D
een vraagje: waar sta jij op die foto van die betoging? :p
dont worry Grendel, het begrip"quality time" is bij mij goed geintegreerd :D
een vraagje: waar sta jij op die foto van die betoging? :p
OK dan :D
Hahaha.......die met die witte baard :D
OK dan :D
Hahaha.......die met die witte baard :D
die met de witte baard...... hahahah, je moet dringend een andere hobby zoeken joh, of was je aan het bijklussen? :D
die met de witte baard...... hahahah, je moet dringend een andere hobby zoeken joh, of was je aan het bijklussen? :D
Bijklussen............ :D
Ik spaar voor een reisie naar Maleisie :D
Bijklussen............ :D
Ik spaar voor een reisie naar Maleisie :D
Oh, i get the picture: die witte baard laat je staan en alleen je outfitje veranderd :D
tip: morgen na het vrijdaggebed, even met de pet aan de deur van de moskee gaan staan, vergeet evenwel niet de juiste outfit te dragen :D
Oh, i get the picture: die witte baard laat je staan en alleen je outfitje veranderd :D
tip: morgen na het vrijdaggebed, even met de pet aan de deur van de moskee gaan staan, vergeet evenwel niet de juiste outfit te dragen :D
Hahahaha............................I will do.
Effe een djellaba van pa uitzoeken :D
Origineel gepost door jacko
Maleisie? Leuk.
Daar moet je eens naar de bioscoop gaan..
Daar draait een leuke film met Jim Carrey...
Iets met Bruce nog iets.. of zo....
........ :D
Ik denk niet dat dat gaat lukken,...
censuur :rolleyes:
Maleisie? Leuk.
Daar moet je eens naar de bioscoop gaan..
Daar draait een leuke film met Jim Carrey...
Iets met Bruce nog iets.. of zo....
heb je daar nu nog steeds slapeloze nachten over Wacko? zie dat het geen trauma wordt hé jongen! :D
Volgens mij komt het ook voor in Thailand en China
Heb je het niet gehoord, mega-looser van me? :zwaai:
De film draait nu wel in jouw o zo geliefde heilsstaat Maleisie.
De filmcommissie is van gedachten veranderd.
Nu jij nog :zwaai:
Dat is oud nieuws Wacko, je komt altijd te laat domoor! alleen in het verkopen van domme praat ben je haantje de voorste!
Doe er wat aan hé ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.