Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Irritante Turk van NRC Handelsblad

Pagina's : [1] 2

Teaser
21-08-2003, 09:06

Een turk van het Nrc Handelsblad schrijft telkens artikelen over Marokkanen, net of er geen vuile was over de Turken te schrijven valt. Gisteren schreef hij een artikel over “In Marokko gedumpt voor een jongere vrouw”.

House
21-08-2003, 12:22
Wie geld wil verdienen of wie geliefd wil worden bij Nederlanders hoeft maar iets negatiefs over Marokkanen zeggen en diegene is gelijk binnen. :kwaad:

DiZA
21-08-2003, 12:30
Dat betekent dus: Als ik geld nodig heb. Kan ik Mijn marokkaanse kop gewoon gebruiken.

House
21-08-2003, 12:33
Origineel gepost door DiZA Dat betekent dus: Als ik geld nodig heb. Kan ik Mijn marokkaanse kop gewoon gebruiken. Als boksbal?

TwinkleEye_19
21-08-2003, 12:37

Het Feministische blad "Opzij" is pas een blad waar je gewoon over je nek gaat! Het enige waarover ze het kunnen hebben, is dat de hoofddoek onderdrukking zou zijn, uithuwelijkingen, mishandeling van vrouwen, islamitische opvoeding, fundamentalisme..allemaal negatief en gewoon dom geklets...vetweg KOTS.. En wie komt er geregeld is....Tbarsant Hirsi Ali, hekel aan dat wijf :kwaad:

DiZA
21-08-2003, 12:41
Origineel gepost door House Als boksbal? Als model:bril: Dat in negatieve zin gebruikt wordt..

House
21-08-2003, 12:45
Origineel gepost door DiZA Als model:bril: Dat in negatieve zin gebruikt wordt.. je had het niet beter kunnen uitleggen :rolleyes:

DiZA
21-08-2003, 12:48
Origineel gepost door House je had het niet beter kunnen uitleggen :rolleyes: Dat zal de NRC vast ook hebben gezegd

House
21-08-2003, 12:52
Origineel gepost door DiZA Dat zal de NRC vast ook hebben gezegd Die zijn toch zo slim dat ze geen uitleg nodig hebben?

achie25
21-08-2003, 13:10
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Het Feministische blad "Opzij" is pas een blad waar je gewoon over je nek gaat! Het enige waarover ze het kunnen hebben, is dat de hoofddoek onderdrukking zou zijn, uithuwelijkingen, mishandeling van vrouwen, islamitische opvoeding, fundamentalisme..allemaal negatief en gewoon dom geklets...vetweg KOTS.. En wie komt er geregeld is....Tbarsant Hirsi Ali, hekel aan dat wijf :kwaad: Iki heb een keer een documentaire over dat blad gezien. En geloof me, er zijn ook genoeg van stomme Marokkaantjes die er aan mee werken. En dan heb ik het over vrouwen...

emsoem
21-08-2003, 13:18
nou dat doet hij zodat ze niet over stappen naar de turken snap te:D =emsoem=

TwinkleEye_19
21-08-2003, 14:06
Origineel gepost door achie25 Iki heb een keer een documentaire over dat blad gezien. En geloof me, er zijn ook genoeg van stomme Marokkaantjes die er aan mee werken. En dan heb ik het over vrouwen... Ja man, gewoon zjnoen :kwaad: Van die domme wijven die niet eens de recht en plichten van een huwelijk kennen en niet eens weten wat "democratie" inhoudt... Kzeg altijd: "Zewnend batata"! :kwaad:

achie25
21-08-2003, 14:12
Origineel gepost door miuccia turken voelen zich vaker "beter"dan marokkanen, ik heb hen vaak horen zeggen, ze voelen zich dan ook beledigd als men denkt dat ze marokkaans zijn (mochten ze trouwens willen :bril: ) In bepaalde opzichten zijn ze ook beter. Dat kun je niet ontkennen...

DiZA
21-08-2003, 23:03
Origineel gepost door House Die zijn toch zo slim dat ze geen uitleg nodig hebben? Zij zelf niet neej.. Maar het beeld heeft het natuurlijk wel nodig.

Teaser
21-08-2003, 23:26

Origineel gepost door TwinkleEye_19 En wie komt er geregeld is....Tbarsant Hirsi Ali, hekel aan dat wijf :kwaad: Zoals ik al altijd zeg, Ze hebben in Somalie bij Hirsi Ali net iets te veel weg gesneden!!!

Pagina's : [1] 2