Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeft Tsjechie ook een dating site in het engels??

Handyman
21-08-2003, 00:03

:rolleyes:

jamila_zina18
21-08-2003, 00:06
waarom wil je dat weten? hahahahahahhahaa.. toch niet wat ik denk hé.. :D

Handyman
21-08-2003, 00:08
Origineel gepost door jamila_zina17 waarom wil je dat weten? hahahahahahhahaa.. toch niet wat ik denk hé.. :D Ik ben toe aan iets wilds c'est pas important pour toi :cool:

jamila_zina18
21-08-2003, 00:19
Origineel gepost door Handyman Ik ben toe aan iets wilds c'est pas important pour toi :cool: dat zinnetje komt me bekend voor :D zozo.. dus toch wat ik dacht.. maar hoezo tjechisch? verklaring a.u.b?

Handyman
21-08-2003, 00:25

Origineel gepost door jamila_zina17 dat zinnetje komt me bekend voor :D zozo.. dus toch wat ik dacht.. maar hoezo tjechisch? verklaring a.u.b? Dat zinnetje ach ja... :D Maar hoezo.....dat is een goeie. Ze hebben iets marokkaans. Alleen kan je met tsjechische dames sneller de liefde bedrijven, dat vereist minder geestelijk druk.......

jamila_zina18
21-08-2003, 00:27
Origineel gepost door Handyman Dat zinnetje ach ja... :D Maar hoezo.....dat is een goeie. Ze hebben iets marokkaans. Alleen kan je met tsjechische dames sneller de liefde bedrijven, dat vereist minder geestelijk druk....... je wil gewoon een h.oertje zeg dat dan :D .. maarre eh wil je daar voor helemaal naar tsjechie gaan ofzo ? kan je hier niemand krijgen :confused:

Handyman
21-08-2003, 00:32
Origineel gepost door jamila_zina17 je wil gewoon een h.oertje zeg dat dan :D .. maarre eh wil je daar voor helemaal naar tsjechie gaan ofzo ? kan je hier niemand krijgen :confused: dat ik een hoertje wil heb je mij niet horen zeggen :D Ik wil tsjechische dame uit tsjechie :rolleyes:

jamila_zina18
21-08-2003, 00:38
Origineel gepost door Handyman dat ik een hoertje wil heb je mij niet horen zeggen :D Ik wil tsjechische dame uit tsjechie :rolleyes: waa ya migarieken ! zehma zehma... en sinds wanneer lijken tjechische dames nu op marokkaanse? in their big dreams ! aint nothing like us mocro ladyZZZ

Wael_Beni_Saidi
21-08-2003, 00:38
Origineel gepost door Handyman Dat zinnetje ach ja... :D Maar hoezo.....dat is een goeie. Ze hebben iets marokkaans. Alleen kan je met tsjechische dames sneller de liefde bedrijven, dat vereist minder geestelijk druk....... :lol: :lol:

Handyman
21-08-2003, 13:21
Origineel gepost door jamila_zina17 waa ya migarieken ! zehma zehma... en sinds wanneer lijken tjechische dames nu op marokkaanse? in their big dreams ! aint nothing like us mocro ladyZZZ tjechische dames hebben mooi ogen en hebben lekkere kontjes, net als mocrolady's