Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan niet slapen....

Pagina's : [1] 2

Secret_Eyes
20-08-2003, 23:52

Ik ben niet moe of ik weet niet wat het is maar ik kan niet slapen :( Wie houdt mij gezelschap?? :D :zwaai:

Lella_EL_Habiba
20-08-2003, 23:53
Ga schapen tellen :D

Secret_Eyes
20-08-2003, 23:55
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba Ga schapen tellen :D Helpt ook niet:huil: Wat ben ik toch blij dat ik jullie heb:stout:

sabria2000
20-08-2003, 23:59
Ga je man er bij halen :D :stout:

Secret_Eyes
21-08-2003, 00:03

Origineel gepost door sabria2000 Ga je man er bij halen :D :stout: :confused:

Wael_Beni_Saidi
21-08-2003, 00:05
moet ik je gezelschap houden....?

Secret_Eyes
21-08-2003, 00:07
Origineel gepost door SAIDZINE moet ik je gezelschap houden....? Heb je iets in gedachten?

s_soumaya18
21-08-2003, 00:14
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YEMAAAAA HELLLPP HET IS SAAAAIII

Handyman
21-08-2003, 00:21
Origineel gepost door Secret_Eyes Helpt ook niet:huil: Sluit je ogen, adem rustig in door je nuis en uit door je bek. Je moet je kop rustig houden.zodat je niet sneller hoeft te ademen voor extra zuurstof voor je kop. Probeer aan niks te denken. Hou deze adem tempo 5 minuten vol. Je zal na die tijd veel licht gaan zien. Uiteindelijk wordt je een engeltje. Aangezien ik een topic heb geopent bij man zoekt vrouw: engeltjes gezocht, kan jij ook reageren d.m.v. pm. Mischien dat je in de nachtelijke uren dan wel in slaap kan vallen. Want ik zal je veel leren als je bij me bent.

Secret_Eyes
21-08-2003, 00:23
Origineel gepost door Handyman Sluit je ogen, adem rustig in door je nuis en uit door je bek. Je moet je kop rustig houden.zodat je niet sneller hoeft te ademen voor extra zuurstof voor je kop. Probeer aan niks te denken. Hou deze adem tempo 5 minuten vol. Je zal na die tijd veel licht gaan zien. Uiteindelijk wordt je een engeltje. Aangezien ik een topic heb geopent bij man zoekt vrouw: engeltjes gezocht, kan jij ook reageren d.m.v. pm. Mischien dat je in de nachtelijke uren dan wel in slaap kan vallen. Want ik zal je veel leren als je bij me bent. Je hebt het niet tegen een hond met je kop en bek :( :verdriet:

Wael_Beni_Saidi
21-08-2003, 00:23
Origineel gepost door Secret_Eyes Heb je iets in gedachten? zeg jij maar wat ik voor je kan doen zodat jij je nachtelijke rust kan krijgen...

Secret_Eyes
21-08-2003, 00:25
Origineel gepost door SAIDZINE zeg jij maar wat ik voor je kan doen zodat jij je nachtelijke rust kan krijgen... Wat zijn sommige jongens toch lief... :o

Handyman
21-08-2003, 00:28
Origineel gepost door Secret_Eyes Je hebt het niet tegen een hond met je kop en bek :( :verdriet: Sorry voor grove taal gebruik. Ik kan er niks aan doen. Na 24.00uur, ben ik beestachtig en praat ik ook als een beest. Maar gelukkig heb je bevestigd dat jij dat niet bent.

Asri
21-08-2003, 00:28
Origineel gepost door Handyman Sluit je ogen, adem rustig in door je nuis en uit door je bek. Je moet je kop rustig houden.zodat je niet sneller hoeft te ademen voor extra zuurstof voor je kop. Probeer aan niks te denken. Hou deze adem tempo 5 minuten vol. Je zal na die tijd veel licht gaan zien. Uiteindelijk wordt je een engeltje. Aangezien ik een topic heb geopent bij man zoekt vrouw: engeltjes gezocht, kan jij ook reageren d.m.v. pm. Mischien dat je in de nachtelijke uren dan wel in slaap kan vallen. Want ik zal je veel leren als je bij me bent. Heeey handyman Hoe is het nou met je tante? :hihi: -Y-

Secret_Eyes
21-08-2003, 00:30

Slaap lekker allemaal:zwaai: Sweet dreams S_E:blauwkus:

Pagina's : [1] 2