Bekijk originele versie : De wereld draait door!
Miss_Magrebia
04-02-2007, 16:22
Leuke programma... :goedzo:
Hierbij onze "de wereld draait door " Topic :hihi:
1e post:
Hulplijn voor wanhopige Potter-fans
LONDEN - Een Britse boekhandelsketen wil een hulplijn opzetten voor fans van Harry Potter die overstuur raken door het laatste deel van de reeks jeugdboeken. Schrijfster J.K. Rowling liet eerder al doorschemeren dat in Harry Potter and the Deathly Hallows enkele hoofdpersonen zullen sterven.
De boekhandelsketen Waterstone's vreest vergelijkbare scènes als toen de popgroep Take That uit elkaar viel, meldde de Britse krant Daily Telegraph vrijdag. Een woordvoerster van Waterstone's verwacht dat meteen een half miljoen exemplaren over de toonbank zullen vliegen bij de verschijning van deel zeven op 21 juli.
de wereld draait door, kijk ik ook altijd tijdens mijn sportoefeningen
heerlijke show, vooral cafe de wereld
goeie topic, maar plaats ook eens serieuze posts
saadia29
04-02-2007, 16:27
WDD is écht mijn programma, ik haat het weekend, dan mis ik het zo ergggg!!!
En ook balen als de Breij presenteert, geef mij maar Matthijs :stout:
Miss_Magrebia
04-02-2007, 16:27
de wereld draait door, kijk ik ook altijd tijdens mijn sportoefeningen
heerlijke show, vooral cafe de wereld
goeie topic, maar plaats ook eens serieuze posts
Geweldig! Doe mijn best ;)
Waar gaat je intresse naar uit?
StylishWoman
04-02-2007, 16:29
Heerlijk programma!
Geweldig! Doe mijn best ;)
Waar gaat je intresse naar uit?
mijn interesse is verder breed hoor, deze post vind ik ook wel interessant alleen variatie is een vereistte:D
had je die show gezien waarin die man van de Volkskrant kwam en die naar restaurants ging en daar at en vervolgens erover schreef in de krant.
bij een heel duur restaurant in amsterdam heeft ie er wel voor gezorgd dat de chef ontslagen werd omdat ie hem bedorven lever voorschotelde.
Sibel_flower
04-02-2007, 16:32
Noona is dat die man wat ontroerd werd door anijs ijs met nog iets dat was een combinatie die hij nooit gehad had en hij werd er ontroerd van
:lol:
Miss_Magrebia
04-02-2007, 16:32
mijn interesse is verder breed hoor, deze post vind ik ook wel interessant alleen variatie is een vereistte:D
had je die show gezien waarin die man van de Volkskrant kwam en die naar restaurants ging en daar at en vervolgens erover schreef in de krant.
bij een heel duur restaurant in amsterdam heeft ie er wel voor gezorgd dat de chef ontslagen werd omdat ie hem bedorven lever voorschotelde.
Nee, die niet :jammer: Probeer zo vaak mogelijk te kijken, maar lukt me niet altijd. Maar is wel erg hoor.. :hihi:
saadia29
04-02-2007, 16:34
Johannes van Dam en hij is van het Parool, geen volkskrant.
saadia29
04-02-2007, 16:35
Noona is dat die man wat ontroerd werd door anijs ijs met nog iets dat was een combinatie die hij nooit gehad had en hij werd er ontroerd van
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja die :lol:
Vreselijk hoe die dat vertelde, hij beleefde echt een hoogtepunt :hihi:
Miss_Magrebia
04-02-2007, 16:36
Man vergokt eigen vrouw met potje
Dat gokken een verslavende werking heeft is bekend, maar dat je je eigen vrouw inzet bij een potje poker? Een man uit Rusland was blut gespeeld maar wist desondanks niet van ophouden. Geld had hij niet meer, dus greep hij naar zijn laatste redmiddel: zijn vrouw. Hij maakte er echter een potje van, met verstrekkende gevolgen…
Andrei Karpov moest het wel heel benauwd hebben gehad toen hij zijn tegenstander zijn eigen vrouw Tatiana aanbood als inzet bij een pokerwedstrijdje. En terecht, want hij verloor. Maar de woedende Tatiana liet het er niet bij zitten…
Een verloren wedstrijd was het al voor Andrei, maar zij deed er nog een schepje bovenop. Tatiana was zo boos dat ze door haar eigen man was ingezet en uitgeleverd, dat ze besloot van hem te scheiden en met tegenstander Sergey Brodov te trouwen. Tot op de dag van vandaag zegt ze hier nog geen seconde spijt van te hebben. "Het was zo vernederend en ik schaamde me dood. Toen mijn ex-man dit deed, kon ik niet anders dan hem verlaten."
Ja Andrei, game over….
tangia19
04-02-2007, 16:37
wohahaah :hihi:
ik dacht eht ja, zo een papzakje
dat blonde vrouwtje dat er vaak bij zit vroeg: kun je met mij mee gaan eten?
zegt ie: nee:moe:
hihi, ze3ma niet voor het werk maar kwam zoo bot uit. maar dat vrouwtje werd wel even op haar nummer gezet
Sibel_flower
04-02-2007, 16:38
:lol: game over hahhaha
Sibel_flower
04-02-2007, 16:39
ik dacht eht ja, zo een papzakje
dat blonde vrouwtje dat er vaak bij zit vroeg: kun je met mij mee gaan eten?
zegt ie: nee:moe:
hihi, ze3ma niet voor het werk maar kwam zoo bot uit. maar dat vrouwtje werd wel even op haar nummer gezet
wwwwwwwwwhahhahahahh jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.