Bekijk originele versie : Wat vinden de vrouwen hier van
:) [ Vanaf volgend schooljaar krijgen studenten die geen nederlandse nationaliteit hebben geen studiefinanciering meer. Collegegeld is in plaats van 1500 iets van 10000 euro kan zelfs uitlopen tot 12000 euro. Hangt helemaal van de studie af.
Wat vinden jullie hiervan? Zo ontnemen ze de allochtonen om te studeren. want niet iedereen die hier woont heeft een nl nationaliteit.
ik vind racisten eerlijk gezegd:) Slaat totaal nergens op. ]
Moslima27
04-02-2007, 12:20
je bedoelt 1000 en 1200 euro:hihi:
maar je hebt wel gelijk slaat nergens op natuurlijk:moe:
je bedoelt 1000 en 1200 euro:hihi:
maar je hebt wel gelijk slaat nergens op natuurlijk:moe:
nee ik bedoel echt wel 10 duizend;)
allochtonen zonder nationaliteit betalen 10 duizend en de rest 1500
tangia19
04-02-2007, 12:24
geen problemen mee.
Maar ja,kvind het wel racistisch
betreft dat collegegeld :jammer:
geen problemen mee.
Maar ja,kvind het wel racistisch
betreft dat collegegeld :jammer:
ik heb er ook niets mee te maken. maar er zijn bepaalde mensen die geen nationaliteit hebben. en tegenwoordig is het ook niet een eitje om die te maken.
zeker racisten. en ow ja is dit jaar nog alleen op de universiteiten zo. Wie weet volgens jaar ook hogeschool en mbo.
Moslima27
04-02-2007, 12:29
nee ik bedoel echt wel 10 duizend;)
allochtonen zonder nationaliteit betalen 10 duizend en de rest 1500
oh w8 even ik begreep het verkeerd.
zij moeten dus 10.000 euro betalen de de nlnationaliteiten betalen maar 1500 euro:eek:
in een woord schandalig:kwaad:
oh w8 even ik begreep het verkeerd.
zij moeten dus 10.000 euro betalen de de nlnationaliteiten betalen maar 1500 euro:eek:
in een woord schandalig:kwaad:
yep die een nationaliteit hebben betalen 1500 plus ze krijgen studiefinanciering.
als je geen nationaliteit heb betaal je tussen de 9000 en 12000 ( hangt van opleiding af) plus je krijgt GEEEEN studiefinanciering.
Maroc-Butterfly
04-02-2007, 13:45
Ze zijn ons gewoon heel langzaam aan 't eruit werken :moe:
Begon met het moeilijker maken van het halen van een partner uit het buitenland, toen werdt de wegenbelasting voor autobusjes verhoogt en nu dit dus weer!
Om nog maar te zwijgen van het constante gezeur over terroristische moslims en hoofddoeken.
Wordt hier gewoon zo moe van :maf:
OemSoufian
04-02-2007, 13:48
Ze zijn ons gewoon heel langzaam aan 't eruit werken :moe:
Begon met het moeilijker maken van het halen van een partner uit het buitenland, toen werdt de wegenbelasting voor autobusjes verhoogt en nu dit dus weer!
Om nog maar te zwijgen van hert constante gezeur over terroristische moslims en hoofddoeken.
Wordt hier gewoon zo moe van :maf:
:hihi:
topicstarster heb je een bron?
Miss_Magrebia
04-02-2007, 13:49
Stel dan de regel in : Wonend in NL € ****
Studeren en voorheen woonachtig in Buitenland € ****
Ipv dat ze de prijzen gaan verlagen om zo meer mensen te stimuleren om te studeren doen ze dit ... :goedzo: voor de NL economie : NOT
Maroc-Butterfly
04-02-2007, 13:51
:hihi:
Tis toch zo :D
Mfelsa_nr1
04-02-2007, 13:54
Bron :ego:
Romainna
04-02-2007, 13:55
Bron?
Dat was altijd al zo dat je voor stufie een NL nationaliteit moest hebben.
Nou snap ik die brief van de ib-groep waarin stond dat ik niet meer aan de nationaliteitseis voldoe. Inmiddels heb ik wel de nlse nationaliteit maar was dat niet zo geweest dan zou ik vanaf oktober geen stufie meer krijgen..:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.