Bekijk originele versie : Nivea Young gezichtslijn!!! ( aanrader )
BentDagilia
04-02-2007, 01:47
Beste meiden,
ik had weleens problemen met de bekende tzone... ik heb een gemengde huid en vaak ook vettig... ik gebruikte eerst dove dag creme en dove gezichtscrub , ondanks ik het lekker vond ruike was het toch niets voor mij... ik ging op zoek en ik ben eindelijk een goede gezichtlijn tegen gekomen..
de nivea Young gezichtslijn.. hij is benoemd tot de beste van 2006 en mijn huid is zacht, egaler en niet meer vettig maar gewoon normaal.. mat.
het is enkel een tip want ik wou eerst voor vichy normaderm gaan maar ik vond 40 euro wel erg duur en kreeg ook het advies om voor nivea young te gaan...
http://dynamic25.protu.no/pictures/15/dyndigi29241.gif
De control it creme geef je echt een fris gevoel en echt een zachte huid.
succes dames,
Bent Dagilia:goedzo:
Hoeveel kost het samen...?
misz_tamazight
04-02-2007, 15:44
Ik ben er sinds 1 week ook mee begonnen. Het is een echte aanrader!!!!! :goedzo:
misz_tamazight
04-02-2007, 15:46
Ben er helemaal blij mee:banana: :banana: :banana:
missy_mocrootje
04-02-2007, 15:57
ja hoeveel kost het samen?
XsweetnesssX
04-02-2007, 16:01
Beste meiden,
ik had weleens problemen met de bekende tzone... ik heb een gemengde huid en vaak ook vettig... ik gebruikte eerst dove dag creme en dove gezichtscrub , ondanks ik het lekker vond ruike was het toch niets voor mij... ik ging op zoek en ik ben eindelijk een goede gezichtlijn tegen gekomen..
de nivea Young gezichtslijn.. hij is benoemd tot de beste van 2006 en mijn huid is zacht, egaler en niet meer vettig maar gewoon normaal.. mat.
het is enkel een tip want ik wou eerst voor vichy normaderm gaan maar ik vond 40 euro wel erg duur en kreeg ook het advies om voor nivea young te gaan...
http://dynamic25.protu.no/pictures/15/dyndigi29241.gif
De control it creme geef je echt een fris gevoel en echt een zachte huid.
succes dames,
Bent Dagilia:goedzo:
Heey meid bedankt voor jou tip..
Ik heb namelijk ook last van die gare t-zone:(
Dus ik ga het proberen.. hopen dat ie bij mij ook lukt
xXx
BentDagilia
05-02-2007, 09:30
Ik gebruik de scrub met zeeparels en de control it creme en dat is samen ongeveer 12 euro... mooie prijs voor het resultaat!
BD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.