Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KRULtang?!! TIpppppp plzzz

Pagina's : [1] 2

_SiMa_FoR_LiFe_
03-02-2007, 23:46

Hee meiden, ik zoek een goede krultang!!! Dus geef me a.u.b tips Merk + prijs ! dankjeeeeeeeee:nijn:

Teselhiet_Chick
03-02-2007, 23:54
Upppzzz.. Voor Me Skatje:kus:

_SiMa_FoR_LiFe_
03-02-2007, 23:56
Poepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D haha yallah geef me tip

_SiMa_FoR_LiFe_
04-02-2007, 11:15
uuuuuuup , kom op meiden help me !!

Saloua1978
04-02-2007, 13:03

gewoon een standaard, ze werken allemaal hetzelfde. Ik heb die van Princess

hajarr84
04-02-2007, 13:45
ik moet er ook eentje

Bentt_a_Ness
04-02-2007, 17:03
crul chi tang is een aanrader,, 170 euro als ik me niet vergis,, Met een goede haarlak heb je een mooi resultaat:D

_SiMa_FoR_LiFe_
04-02-2007, 20:05
uuppp thanks bent_a_ness , haha maar beetje TE duur voor mij wie nog meeeeeeeer?

hajarr84
04-02-2007, 20:19
heb gehoord dat die van remmington goed is ?? als je t met die CHI doet blijven de krullen dan heel de dag mooi zitten

_SiMa_FoR_LiFe_
04-02-2007, 20:25
ja dat kan ik zeer geloven voor die prijs natuurlijk! :) Maar is echt te duur voor een krultang..

hajarr84
04-02-2007, 20:42
als bij de andere tangen de krullen niet lang blijven, dan koop je beter eentje die veel kost maar t ook waard is ik ga die van remmington halen die eens proberen, is er niemand die m heeft?

k_megrabia
04-02-2007, 20:55
Kloptttt Krul Chitang is heel goeed , maar 1 ding is zeker : na 2 uurtjess heb je geen resultaat meer ik bedoel als je het echt voor buiten wil gebruiken om mee naar school te gaan of naar buiten mee te gaan is het echt een afknapper! ik had vorig jaar ook een krultang gekocht heb em 1 x in me leven gebruikt en had em voor 99 eurotjes gehaaald .. na 2 uur niet eens is de resultaat weg die krullen waren hellemaal naar beneden gezakt het was hellemaal stijl maar van beneden had je 1 kleine golvje/krul .. het zag er gewoon niet uit maar voor een feest als je 2 kapsels doet dan raad ik het je wel aan ff krullen en daarna waneer t weg is je haar opsteken in een kapsel ofzoiets. gehehee .. mijn meningggg ( feit gehehehe ) kuss vn mij .

hajarr84
04-02-2007, 21:18
Kloptttt Krul Chitang is heel goeed , maar 1 ding is zeker : na 2 uurtjess heb je geen resultaat meer ik bedoel als je het echt voor buiten wil gebruiken om mee naar school te gaan of naar buiten mee te gaan is het echt een afknapper! ik had vorig jaar ook een krultang gekocht heb em 1 x in me leven gebruikt en had em voor 99 eurotjes gehaaald .. na 2 uur niet eens is de resultaat weg die krullen waren hellemaal naar beneden gezakt het was hellemaal stijl maar van beneden had je 1 kleine golvje/krul .. het zag er gewoon niet uit maar voor een feest als je 2 kapsels doet dan raad ik het je wel aan ff krullen en daarna waneer t weg is je haar opsteken in een kapsel ofzoiets. gehehee .. mijn meningggg ( feit gehehehe ) kuss vn mij . dus met de chi is t na twee uurtjes er ook al uit hmm kan ik evengoed n goedkope halen dan

Bentt_a_Ness
05-02-2007, 21:46
Kloptttt Krul Chitang is heel goeed , maar 1 ding is zeker : na 2 uurtjess heb je geen resultaat meer ik bedoel als je het echt voor buiten wil gebruiken om mee naar school te gaan of naar buiten mee te gaan is het echt een afknapper! ik had vorig jaar ook een krultang gekocht heb em 1 x in me leven gebruikt en had em voor 99 eurotjes gehaaald .. na 2 uur niet eens is de resultaat weg die krullen waren hellemaal naar beneden gezakt het was hellemaal stijl maar van beneden had je 1 kleine golvje/krul .. het zag er gewoon niet uit maar voor een feest als je 2 kapsels doet dan raad ik het je wel aan ff krullen en daarna waneer t weg is je haar opsteken in een kapsel ofzoiets. gehehee .. mijn meningggg ( feit gehehehe ) kuss vn mij . Jaaa kloptt,,,!! Ik had gister me haar met de crulchitang gedaan.. bij elke krul heb ik het nettjes opgerold en met een speld vast gemaakt.. tot ik ze allemaal had opgerold heb ik er lak op gespoten en heb er toen een hoofddoek opgedaan en ben zo gaan slapen.. volgende ogtend was het krullend van top tot teen, et was moooi om te zien zal ik eerlijk zeggen. Later hbe ik het los laten hangen en ben ik zo naar buiten gegaan.. Ik haalde het niet eens tot school of de krullen waren al uitgezakt:moe: Al die moeite for nikss!! Maarja het komt ook door de kou dat ze zijn uitgezakt.. ik heb een verkeerd moment uitgekozen om het te doen.. maar for een feest bijvoorbeeld zou het zeker slagen!! kheb het een keer op een feest gedaan en toen bleef het wel mooi zitten.. Ik raad ook een gewone krultang aan, in plaats van die dure merken. wat ook mooie krullen maakt zijn de rollers die warmte geven., xx

hadja1983fatoch
05-02-2007, 22:27

Jaaa kloptt,,,!! Ik had gister me haar met de crulchitang gedaan.. bij elke krul heb ik het nettjes opgerold en met een speld vast gemaakt.. tot ik ze allemaal had opgerold heb ik er lak op gespoten en heb er toen een hoofddoek opgedaan en ben zo gaan slapen.. volgende ogtend was het krullend van top tot teen, et was moooi om te zien zal ik eerlijk zeggen. Later hbe ik het los laten hangen en ben ik zo naar buiten gegaan.. Ik haalde het niet eens tot school of de krullen waren al uitgezakt:moe: Al die moeite for nikss!! Maarja het komt ook door de kou dat ze zijn uitgezakt.. ik heb een verkeerd moment uitgekozen om het te doen.. maar for een feest bijvoorbeeld zou het zeker slagen!! kheb het een keer op een feest gedaan en toen bleef het wel mooi zitten.. Ik raad ook een gewone krultang aan, in plaats van die dure merken. wat ook mooie krullen maakt zijn de rollers die warmte geven., xx Bedoel je die warmte rolkrullen die je ook bij kruitvat kan kopen. ZIJN die goed en blijven je krullen dan ook goed

Pagina's : [1] 2