Bekijk originele versie : Helpppp me aubbbbb.. heb zo een pijn:(
samra_18
03-02-2007, 22:11
[wie kan me helpe.. ik heb zo en pijn op me tong.. allemaal van die pukkeltjes..:( weet iemand meschien wat ik daartegen kan doen.. ben jullie egt dank baar..:kus: ik heb al 2 dage niet gegete van de pijn..]
samra_18
03-02-2007, 22:15
niemand:(..
hakima321
03-02-2007, 22:19
mss heb je iets gegeten waar je allergisch voor was??
maar kdenk dat je gwn bij de dokter moet gaan, die weet het beste..
xxx
samra_18
03-02-2007, 22:24
me Moeder had eht ook,.. en me broertje maar bij hun is het alanggggggg weg.. en bij mij Nog steeds niet:(
Samiralover15
03-02-2007, 22:35
niemand:(..
Waarom ga je niet langs de huisdokter??
Beterschap..
samra_18
03-02-2007, 22:36
dokter zegt gwn afwachte.. gaat zelf weg..:(..
thnx zina..(kus)
Tomb_Raider
03-02-2007, 22:54
Dag Tabdarstinou...
Er is daar een kruid voor, zijn van die zwarte steeltjes met een knopje aan de bovenkant... he verdorie weet nu niet meer hoe ze heten. Ze zitten ook in die hete ketcup....
Anyway vraag aan je moeder die kruiden zijn heel goed voor als je bultjes op je tong hebt, je moet ze eerst inweken in heet water dan die dingen erin en dan op je tong leggen dat brand heel erg maar gaat na een tijdje weer over. Je moet dan spoelen met dat water en die dingen erin zeg maar...
Vraag het aan je ma, dat spul is echt heeeeel goed voor bultjes op je tong, met een dag of 2 is de pijn over! ;)
(ff offtopic, is dat echt een tatoeee op je onderrug? Staat er nou tabdarst? Zooo gewaagd hoor heeeeeeel mooi....:goedzo: )
xxMeissiexx
03-02-2007, 23:02
Had ik vroeger ook.
Dan zei me moedertje altijd je hebt een leugen verteld
FarahNaz
03-02-2007, 23:27
Je hebt waarschijnlijk Je t0ng verbrand tijdens het eten 0f drinken, heel irritant maar ik weet eigenlijk niet echt wat Je er tegen kan d0en.:( Beterschap meid xx
samiratjee
03-02-2007, 23:47
Corsodyl mondspoeling helpt tegen blaasjes in de mond, te koop bij kruidvat en andere drogisterijen en ook bij de apotheek :goedzo:
Tomb_Raider
04-02-2007, 21:32
Corsodyl mondspoeling helpt tegen blaasjes in de mond, te koop bij kruidvat en andere drogisterijen en ook bij de apotheek :goedzo:
Corsodyl? Hoe kom je daar nou bij?:maf:
Corsodyl word gegeven bij infecties na tandheelkundige chirurgische ingrepen..... ;)
samiratjee
04-02-2007, 23:44
Corsodyl? Hoe kom je daar nou bij?:maf:
Corsodyl word gegeven bij infecties na tandheelkundige chirurgische ingrepen..... ;)
Me moeder heeft vaak last van blaasjes, en ik zelf ook soms. Dat is dan het enige wat helpt ertegen. Corsodyl wordt trouwens ook gebruikt door mensen met een beperking die zelf hun tanden niet kunnen poetsen. Het is anti bacterieel.:)
minnie_mouse20
05-02-2007, 00:29
Dag Tabdarstinou...
Er is daar een kruid voor, zijn van die zwarte steeltjes met een knopje aan de bovenkant... he verdorie weet nu niet meer hoe ze heten. Ze zitten ook in die hete ketcup....
Anyway vraag aan je moeder die kruiden zijn heel goed voor als je bultjes op je tong hebt, je moet ze eerst inweken in heet water dan die dingen erin en dan op je tong leggen dat brand heel erg maar gaat na een tijdje weer over. Je moet dan spoelen met dat water en die dingen erin zeg maar...
Vraag het aan je ma, dat spul is echt heeeeel goed voor bultjes op je tong, met een dag of 2 is de pijn over! ;)
(ff offtopic, is dat echt een tatoeee op je onderrug? Staat er nou tabdarst? Zooo gewaagd hoor heeeeeeel mooi....:goedzo: )
hey hey...
Volgens mij bedoel je kruidennagel, in het arabisch noemen we het L3od nawar...
wassila_rifia
05-02-2007, 00:33
je kan ook lidocaine orale gel halen bij de apotheek. dat verdooft het en dan kan je tenminste wel eten..succes
als het blaren zijn dan helpt kiwi etenook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.