Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opmerkelijk veel ongelukken dit jaar!!!

Pagina's : [1] 2

Moeslimma87
20-08-2003, 21:19

soubhanallah, er zijn echt veel ongelukken gebeurt dit jaar in marokko of onderweg naar marokko ofzo!! ni normaal meer!! shan stuk of drie familie leden al een serieus ongeluk meegemaakt!! en dan hoor je overal nog verhalen van mensen enz. llah jehfed waha :rolleyes:

ladymarueca
20-08-2003, 21:50
zekersss allah iehfedna amien!! xxx from a lady

maghrebgirl20
20-08-2003, 22:53
Origineel gepost door Moeslimma87 soubhanallah, er zijn echt veel ongelukken gebeurt dit jaar in marokko of onderweg naar marokko ofzo!! ni normaal meer!! shan stuk of drie familie leden al een serieus ongeluk meegemaakt!! en dan hoor je overal nog verhalen van mensen enz. llah jehfed waha :rolleyes: whallah ik dacht al dat het aan mij lag, maar het is echt zo. zoveel ongelukken gezien. heb echt veel marokkanen onderweg gezien met autopech. en dan nog de ongelukken wat in marokko gebeuren, verschrikkelijk. 1 waar ik langs reed met odelijk afloop waarschijnlijk. echt erg.

Faatima
21-08-2003, 21:31
Meeste gevallen zaten er onervaren bestuurders achter het stuur!

Islemia
22-08-2003, 22:49

Ja wij hebben ook autopech meegemaakt dit jaar onderwerg naar Marokko! En een kennis van ons die heeft een zware ongeluk gehad in spanje en die liggen nu nog steeds in het ziekenhuis van Spanje

Islemia
22-08-2003, 22:51
Origineel gepost door Faatima Meeste gevallen zaten er onervaren bestuurders achter het stuur! Meid het heeft niks te maken met ervaren of onervaren. Als het in je elmekteb staat dan zal het echt gebeuren, al rij je 20 jaar heen en weer van Nederland naar Marokko en terug!!

Moeslimma87
23-08-2003, 13:36
Origineel gepost door Islemia Meid het heeft niks te maken met ervaren of onervaren. Als het in je elmekteb staat dan zal het echt gebeuren, al rij je 20 jaar heen en weer van Nederland naar Marokko en terug!! groot gelijk islemia,!! heeft helemaal niks met ervaring te maken!!

blabla
03-09-2003, 23:00
Origineel gepost door Faatima Meeste gevallen zaten er onervaren bestuurders achter het stuur! waaaat een stomme idiote debiele opmerking is dat zeg godverdomme hoe kun je dat nou zeggen hier in nederland haal je je rijbewijs niet gratis je kan het alleen halen als je je zelf heeel goed kan bewijzen ik heb dit jaar een ongeluk gemaakt op de weg van tetuan naar tanger we hebben het alleen maar overleefd omdat we in een gloednieuwe passat zaten dat die klootzak de hele nacht had gedronken op zijn trouwfeest konden wij ook niks aan doen dus asjeblieft dat onervaren klopt echt niet die mensen die daar rijden moeten wahd dikke pakslaag krijgen want zij kunnen niet rijden maar jahh ik geloof dat het el mektab was en dat die oneglukk was gebeurd om een ergere te voorkomen want we hadden nog een hele gevaarlijke weg te gaan maar inderdaad er waren echt veel ongelukken en alleen het feit dat ik ook in 1tje zat en altijd bij mezelf dacht hoe groot is de kans nou dat ik nou ook een ongeluk maak maar als ik nu dat woordje hoor weet ik pas wat het betekent en ik hoop echt niet geen mens dat meer hoeft mee te maken

doudia
04-09-2003, 11:56
Origineel gepost door Islemia Meid het heeft niks te maken met ervaren of onervaren. Als het in je elmekteb staat dan zal het echt gebeuren, al rij je 20 jaar heen en weer van Nederland naar Marokko en terug!! Salaam Ik begrijp dat het elmekteb is. Maar als iemand zonder rijbewijs achter het stuur gaat zitten en dan ongeluk maakt en weet ik hoeveel mensen levens hij meeneemt. Dan kan je makkelijk zeggen elmekteb. ALLAH HEEFT NIET GEZEGD GA ZONDER RIJBEWIJS RIJEN. ZULKE DINGEN KUNNEN GEWOON VOORKOMEN WORDEN.

sabigha
04-09-2003, 14:47
Origineel gepost door doudia Salaam Ik begrijp dat het elmekteb is. Maar als iemand zonder rijbewijs achter het stuur gaat zitten en dan ongeluk maakt en weet ik hoeveel mensen levens hij meeneemt. Dan kan je makkelijk zeggen elmekteb. ALLAH HEEFT NIET GEZEGD GA ZONDER RIJBEWIJS RIJEN. ZULKE DINGEN KUNNEN GEWOON VOORKOMEN WORDEN. Helemaal mee eens!!! :)

kaoutarb
04-09-2003, 21:51
als je als ervaren rijder in marokko aankomt en de wegen daar gaat berijden dan zal je duidelijk mereken dat de wegen daar marokko veradelijk gevaarlijk zijn. op sommige wegen is het wachten op een ongeluk. en daar hoef je soms niet al te lang te wachten en het is raak. echtwaar als je ziet hoe somige punten op de wegen hoe gevaarlijk deze zijn dan ga je bidden dat degene die achter je rijdt ook inziet hoe gevaarlijk dat ene bocht of kruising die je net gepaseert hebt. vooral in rif zijn de wegen verwaarloost en vol gevaarlijke punten. als je gaat nadeneken dan zal je zeggen, het is beter om naar andere vakantie land te gaan vanwege die slechte en gevaarlijke wegen in marokko. en als jullie naar marokko gaan met de auto dan raad ik iedreen om rustige te rijden niet meer dan 80 km/h. vooral als je een weg voor het eerst berijdt rij dan extra voorzichtig want je weet nooit wat voor gevaarijke situatie tegen komt. als je een weg al eerder hebt bereden dan weetje meetal wel de gevaarlijke te herkenen. moge allah ons beschermen. amien.

romaisa22
04-09-2003, 23:10
BEN DIT JAAR ZONDER RIJBEWIJS NAAR MAROKKO GEREDEN. HET GING PERFECTO!!! :goedzo: HEB ER NIET LANG OVER GEDAAN VAN NL NAAR MAROKKO. HET HEEFT NIKS TE MAKEN MET ERVAREN OF ONERVAREN. MAAR BEN VAN PLAN OM ME RIJBEWIJS TE HALEN. ROMAISA

Faatima
05-09-2003, 08:49
Origineel gepost door blabla waaaat een stomme idiote debiele opmerking is dat zeg godverdomme hoe kun je dat nou zeggen hier in nederland haal je je rijbewijs niet gratis je kan het alleen halen als je je zelf heeel goed kan bewijzen ik heb dit jaar een ongeluk gemaakt op de weg van tetuan naar tanger we hebben het alleen maar overleefd omdat we in een gloednieuwe passat zaten dat die klootzak de hele nacht had gedronken op zijn trouwfeest konden wij ook niks aan doen dus asjeblieft dat onervaren klopt echt niet die mensen die daar rijden moeten wahd dikke pakslaag krijgen want zij kunnen niet rijden maar jahh ik geloof dat het el mektab was en dat die oneglukk was gebeurd om een ergere te voorkomen want we hadden nog een hele gevaarlijke weg te gaan maar inderdaad er waren echt veel ongelukken en alleen het feit dat ik ook in 1tje zat en altijd bij mezelf dacht hoe groot is de kans nou dat ik nou ook een ongeluk maak maar als ik nu dat woordje hoor weet ik pas wat het betekent en ik hoop echt niet geen mens dat meer hoeft mee te maken Zo zie je maar weer, dit is precies wat ik bedoel! Jij hebt gewoon geen ervaring om op een stukje fietspad te rijden tussen allemaal zatlappen! En het feit dat je nog leeft heb je niet te danken aan je passat, maar aan ALLAH.

Bent_Fes
05-09-2003, 21:24
Origineel gepost door blabla waaaat een stomme idiote debiele opmerking is dat zeg godverdomme hoe kun je dat nou zeggen hier in nederland haal je je rijbewijs niet gratis je kan het alleen halen als je je zelf heeel goed kan bewijzen ik heb dit jaar een ongeluk gemaakt op de weg van tetuan naar tanger we hebben het alleen maar overleefd omdat we in een gloednieuwe passat zaten dat die klootzak de hele nacht had gedronken op zijn trouwfeest konden wij ook niks aan doen dus asjeblieft dat onervaren klopt echt niet die mensen die daar rijden moeten wahd dikke pakslaag krijgen want zij kunnen niet rijden maar jahh ik geloof dat het el mektab was en dat die oneglukk was gebeurd om een ergere te voorkomen want we hadden nog een hele gevaarlijke weg te gaan maar inderdaad er waren echt veel ongelukken en alleen het feit dat ik ook in 1tje zat en altijd bij mezelf dacht hoe groot is de kans nou dat ik nou ook een ongeluk maak maar als ik nu dat woordje hoor weet ik pas wat het betekent en ik hoop echt niet geen mens dat meer hoeft mee te maken Wel mooi dat jij je leven te danken hebt aan een GLOEDNIEUWE PASSAT....wees Allah SWT dankbaar, en niet dat blik ijzer!! sommige mensen ook Allah yester!

Bent_Fes
05-09-2003, 21:25

Maar het klopt inderdaad dat er veel ongelukken zijn gebeurd, wij hebben 2 kennisen verloren Allah yarhamhoem!

Pagina's : [1] 2