Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het jullie niet opgevallen dat...

Pagina's : [1] 2

Masriya
20-08-2003, 21:04

Het nu eerder donker word, we gaan naar de herfst tijd hoeraaaaaa. Dan komt lekker de Ramadan eraan, lekker vroeg donker en ben ik altijd savonds buiten. :bril:

Chaimae
20-08-2003, 21:06
Ah...Oh..Wa ga je buiten uitspoken? :kwaad: :hammer: Ik kom je persoonlijk aan je hoofddoek meetrekken en breng je dan naar huis...:ego:

Sahbi
20-08-2003, 21:07
Origineel gepost door Masriya Het nu eerder donker word, we gaan naar de herfst tijd hoeraaaaaa. Dan komt lekker de Ramadan eraan, lekker vroeg donker en ben ik altijd savonds buiten. :bril: Ben toch liever buiten.....BRRRR herfst...wat is dat nou!!!

Masriya
20-08-2003, 21:08
Origineel gepost door Chaimae Ah...Oh..Wa ga je buiten uitspoken? :kwaad: :hammer: Ik kom je persoonlijk aan je hoofddoek meetrekken en breng je dan naar huis...:ego: Gewoon rond zwerven, fietsen, winkelen. Maar vooral winkelen is echt leuk savonds doet me dan aan Egypte denken. :Iluvu: En ga potje poeren met je aan mijn hoofddoek trekken. Ik breek die bril van je, en dan kun je NIKS meer zien. Ja koppie koppie.:stout:

MocroPrinsesje
20-08-2003, 21:08

:hihi: hahahaha Ik baal der juist van....was lekker vrolijk sfeertje met t zonnetje enzo.... Herfstijd betekent ook klok een uur eerder zetten dus EERDER opstaan:( GEEN ZIN IN HERFSTIJD EN WINTERTIJD VAN NDERLAND>>TE KOUD!!!!!!!weet nooit wat ik aan moet doen:o

Chaimae
20-08-2003, 21:09
:ego: ik heb altijd extraa bij...:ego: Als je maar nie in rare hoekjes rare dingen gaat doen...:o:o

Cina
Ieder seizoen heeft z'n charme alhamdoelilah...

Masriya
Origineel gepost door Sahbi Ben toch liever buiten.....BRRRR herfst...wat is dat nou!!! Ik hou van herfst, vind het zo leuk. Vroeg donker, winkels zijn nog open savonds.

Masriya
20-08-2003, 21:10
Origineel gepost door Chaimae :ego: ik heb altijd extraa bij...:ego: Als je maar nie in rare hoekjes rare dingen gaat doen...:o:o Dus ik mag je niet ver...... :o

Chaimae
20-08-2003, 21:12
:eek: Wat zeg je nu? :eek: Khoud ook van de winter en herfst..Kan lekker veel kleren aandoen...Altijd bedekt....Kwee nie wa ik in de zomer aan moet....Als het warm is...:maf:

s_soumaya18
20-08-2003, 21:13
HEY MASRIYA JE BENT WEER BETER JA REACTIES HEHEHEHEHEEHEH DIE REACTIES VAN JE HEB IK GEMISSTTTTT YOU GO GIRLLLLLLL

Masriya
20-08-2003, 21:13
Origineel gepost door Chaimae :eek: Wat zeg je nu? :eek: Khoud ook van de winter en herfst..Kan lekker veel kleren aandoen...Altijd bedekt....Kwee nie wa ik in de zomer aan moet....Als het warm is...:maf: Ga naakt op straat rennen, doe alsof je gek bent en komt er iemand naar je toe zeg je WAAAAAAAAAAAAAHHHHAHAHAHAHA :giechel: Oke?

Sahbi
20-08-2003, 21:14
Origineel gepost door Masriya Ik hou van herfst, vind het zo leuk. Vroeg donker, winkels zijn nog open savonds. Ben een summerboy.... ;)

Masriya
20-08-2003, 21:14
Origineel gepost door s_soumaya18 HEY MASRIYA JE BENT WEER BETER JA REACTIES HEHEHEHEHEEHEH DIE REACTIES VAN JE HEB IK GEMISSTTTTT YOU GO GIRLLLLLLL Nee lieverd ik ben nog niet beter. :( Maar ik zag dat je online was, en wil dat je wel plezier hebt. ;)

Chaimae
20-08-2003, 21:15

:jammer: Safie...Kpraat nie meer tegen jou..:ego:

Pagina's : [1] 2