Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kindermodeshow...

HAMAMA
03-02-2007, 20:57

Salaam allemaal, Ik heb een vraag aan mensen die in kinderkleding winkel werken of stage lopen, Ik loop stage met kinderen, ik organiseer voor de kinderen van de buurt waar ik stage loop activiteiten, ergens in mei moet ik iets organiseren en ik dacht aan kindermodeshow, als ik dit wil moet ik natuurlijk aan kleren komen, mij vraag aan jullie is of het mogelijk is om kinderkleding winkel te benaderen of ze mee willen werken... Hun kleren te lenen voor de show Groetjess...:goedzo:

Aliyanah
03-02-2007, 21:43
Ja moet je doen, en dan beloven dat je als je die kleding showt, erbij vermeld van welke winkel dat afkomstig is. Gratis reclame voor hun

HAMAMA
04-02-2007, 13:59
Ja moet je doen, en dan beloven dat je als je die kleding showt, erbij vermeld van welke winkel dat afkomstig is. Gratis reclame voor hun ja idd... dat had ik ook al in me gedachten... wallah lijkt me echt leuk en ik wilt het zo graag maar ik ben bang dat de winkels niet mee gaan werken en dat ze gaan zeggen dat ze mij kinderenkleding niet gaan lenen en dan zit ik daar met al me leuke ideeen:confused:

Aliyanah
04-02-2007, 18:59
Ja dan moet je ze dat eerst even vragen, anders een ander idee

asriyahsmoda
04-02-2007, 21:41

ik heb interesse pm me maar