Bekijk originele versie : waarom willen de meeste mannen een MAAGD?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
miss_madam
03-02-2007, 19:55
een maagd meisje kan ook van alles hebben gedaan....alleeen niet via de vagina??
sks__boy
03-02-2007, 20:54
hahahah ja man, daarom vind ik die maagd vlies gedoe moet afgeschaft worden. kan ik ook eindelijk normaal marokanse meisjes neukken zonder gedoe met al die shit
OneSecret
03-02-2007, 21:49
Als een meisje haar maagdenvlies behoudt,, dan doet ze dat voor haar geloof,, niet voor de mannen..
meisjes kunne idd heel veel gedaan hebben,, behalve datgeen via de vagina.. dus snap t ook nieteigenlijk
charlito
03-02-2007, 22:31
maak niet uit waar ze die pik heeft gehad ik zou er toch achterkomen dus zit er voor dat soort meisjes maar een ding een illie uit marokko mocht hij er ook achterkomen gaat ie als hij zn papieren heeft toch scheidden van haar
dan vraag ik me af was die stijve lul het waard allemaal
ajdirgirll
03-02-2007, 23:34
en wat als wij ervoor kiezen om sukkels als jou ook geen kans te geven. ( ik bedoel de mannen die met elk meisje het bed in deuken)
Mocro_Arnhem
04-02-2007, 02:06
jullie meisjes praten wel over mannen die altijd naar bed gaan maar er zijn er ook veel die heel anders zijn woellah niet elke jongen is het zelfde
Halfje_18_
04-02-2007, 02:07
Mjah boeit me niet echt eerlijk gezegd
Zolang ik maar van haar hou
ajdirgirll
04-02-2007, 13:12
ik zeg ook niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ik kan er niet tegen dat die sukkels zo stom dom. Ik bedoel ik ben maagd en ik heb ook liever een man die nog maags is.
het is niet omdat mannen dit graag willen (al is dat ook zo), maar omdat het ook bij je geloof ISLAM moet..
de mannen hebben het gewoon getroffen:P
snuffeltje
04-02-2007, 13:35
Een maagd is in mijn ogen iemand die ook van achter maagd is en ik tel ook mee dat een maagd niet iemand anders oraal bevredigt heeft of zelf oraal bevredigt is. Een goede man treed net zoals zijn vrouw als maagd het huwelijk in.
smisha_V_maroc
04-02-2007, 13:39
een maagd meisje kan ook van alles hebben gedaan....alleeen niet via de vagina??
Klopt wat je zegt meid..Maar als je clean bent en het later aan 1 iemand gaat geven je man dus ben je er trots op:ego:
Maar goed denia mahmouma
santiago
04-02-2007, 16:16
mannen doen van alles, waarom zoveel afgeven op de vrouwen?
zijn er geen belangrijkere zaken dan seks??
als mijn vrouw inshallah een goed mens is, een goede echtgenote en goede moeder, dan ben ik gelukkig.. wat ze in het verleden heeft uitgespookt boeit me niet echt....
C_warrior
04-02-2007, 19:16
ik denk omdat vrouwen die ontmaagd zijn hebben stinkende vagina's.
de sperma van de man is niet goed voor de vagina van de vrouw daarom zegt men dat ie stinkt naar vis.
echt, ik had het gezien op t.v
ik hoef geen vrouw die al geneukt is om het zo te zeggen
Hoe je het wend of keert, ik kom er toch wel achter, en dan zal ik direct scheiden ookal heb k kinderen met haar
moet ze maar haar benen dichthouden
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.