Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Windows Vista Ultimate + VM Ware

Pagina's : [1] 2

WitteWijk
03-02-2007, 19:49

Asalaam arlikoem waramatoe allah warakatoe allemaal. Ik heb Windows Vista geinstalleerd op Vmware workstation alles werkt perfect alleen maar ik kan niet het internet op en geen geluid horen omdat me drivers niet zijn gestalleerd. maar ik snap niet waarom die netwerkkaart niet door windows zelf is gevonden?? bij xp pakt die het gelijk. dus me vraag weet iemand van jullie hier een oplossing op. P.s ik heb ook al geprobeer drivers te installleren via vista maar wellou waarschijnlijk niet competible. masalama

Kiloe_Kefta
03-02-2007, 20:45
vagae sjit man en ik wilde die ook nog gaan installeren dat ga ik dus niet doen heb je wel de release versie geinstalleerd want die beta versies zijn niks dat weet je he

WitteWijk
03-02-2007, 21:27
vagae sjit man en ik wilde die ook nog gaan installeren dat ga ik dus niet doen heb je wel de release versie geinstalleerd want die beta versies zijn niks dat weet je he Ja ik heb gewoon release versie NL hij werkt gewoon perfect maar het ligt waarschijnlijk aan VMware maar hoe moet je het fixen ik heb al naar netwerk instellingen gekeken maar niks. en ik heb em ook aan een vriend gegeven en het werkt bij hem wel prima

Jabir_A
04-02-2007, 09:23
Euh Witte wijk mag ik misschine weten waar jij de Nl Release vandaan hebt..?

lMlaestro
04-02-2007, 12:28

Asalaam arlikoem waramatoe allah warakatoe allemaal. Ik heb Windows Vista geinstalleerd op Vmware workstation alles werkt perfect alleen maar ik kan niet het internet op en geen geluid horen omdat me drivers niet zijn gestalleerd. maar ik snap niet waarom die netwerkkaart niet door windows zelf is gevonden?? bij xp pakt die het gelijk. dus me vraag weet iemand van jullie hier een oplossing op. P.s ik heb ook al geprobeer drivers te installleren via vista maar wellou waarschijnlijk niet competible. masalama Download de XP drivers los van de website van de fabrikant en installeer de kaart dan handmatig dan zou het namelijk wel moeten lukken...

WitteWijk
04-02-2007, 21:46
Euh Witte wijk mag ik misschine weten waar jij de Nl Release vandaan hebt..? He, Ik heb em via een privat torrentsite maar die is wel bijna overal te downloaden.

WitteWijk
04-02-2007, 21:51
Download de XP drivers los van de website van de fabrikant en installeer de kaart dan handmatig dan zou het namelijk wel moeten lukken... Nou kijk dat heb ik al geprobeerd maar waarschijnlijk niet compatible. ik heb deze netwerkkaart. Broadcom NetXtreme BCM5782 Gigabit misschien dat jij een vista versie kan vinden. alsvast bedank.

lMlaestro
05-02-2007, 10:35
Nou kijk dat heb ik al geprobeerd maar waarschijnlijk niet compatible. ik heb deze netwerkkaart. Broadcom NetXtreme BCM5782 Gigabit misschien dat jij een vista versie kan vinden. alsvast bedank. Alstu.. http://www.broadcom.com/support/ethernet_nic/driver-sla.php?driver=570x-Vista32

lMlaestro
05-02-2007, 21:49
Euh Witte wijk mag ik misschine weten waar jij de Nl Release vandaan hebt..? Hoi Jab, Zou je me aub die simpele crack kunnen sturen of me de link sturen met de beschrijving hoe je hem moet toepassen en downloaden.. Alvast bedankt.. M.

Maroc_4_ever
05-02-2007, 22:10
Laat me het weten als het je gelukt is :D

WitteWijk
05-02-2007, 23:24
Alstu.. http://www.broadcom.com/support/ethernet_nic/driver-sla.php?driver=570x-Vista32 Soukran maar die werkt ook niet jammer genoeg:jammer:

Jabir_A
06-02-2007, 07:36
Hoi Jab, Zou je me aub die simpele crack kunnen sturen of me de link sturen met de beschrijving hoe je hem moet toepassen en downloaden.. Alvast bedankt.. M. http://keznews.com/2212_Updated_Vista_2099_Time_crack AUB man :D

Faris
06-02-2007, 19:31
Was makkelijk te kraken man. Ik was in het begin vergeten als administrator in te loggen, daarom gaat steeds fout.

Jabir_A
06-02-2007, 19:35
Je kan niet inloggen als Administrator. Die acount staat uitgeschakeld. Dus je moet hem eerst inschakelen. Andere acounts zuigen :hihi:

Faris
06-02-2007, 19:40

Ja dat bedoel ik ook karadsch.:D

Pagina's : [1] 2